Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Knettah schreef:
Al die euforische platen klinken wat mij betreft hetzelfde. Allemaal dezelfde stijl opbouw, dezelfde stijl lead, melodieën zijn vaak soortgelijk. Alleen gasten als Code Black en DBSTF vallen hier echt buiten wat mij betreft, Sound Rush is (vind ik) gewoon een licht version van Headhunters/Wildstylez.

Dus nee, ook deze plaat gaat aan mij voorbij.


Feit dat je headhunters typt zegt al genoeg.
Sound Rush zijn voor mij echt sinds 2 jaar 1 vd grootste talenten die er zijn en maken de ene na de andere heerlijke euforische track. Ook qua collabs, heerlijk divers.


Dat zal allemaal wel, maar als hier wildstylez achter had gestaan had iedereen het ook geloofd. Dit geldt wel voor meer van hun platen. Desalniettemin zijn het goede platen, alleen een eigen geluid ontbreekt zeker.
Maar goed, ook dit is weer een fijne plaat om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 21:23 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt totaal niet als wildstylez als het wel zo is scheer ik mijn wenkbrauwen af
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes met scheren maadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne plaat!! :loving:
Sound Rush staat echt mijn top 3 favoriete euforische producers op dit moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
Dan nog klinkt het als Wildstylez net als sommige tracks die qua sounds identiek zijn aan Heady :huh: Vette plaat tho :thumbup:


Nah. Ik snap je tho, maar dit is wat meer vrolijk, en Wildstylez leads zijn over het algemeen wat melancholischer. Moet je ff deze plaat luisteren en daarna wat Wildstylez platen, dan hoor je het wel denk ik. :P


Niet mee eens! Wildstylez heeft een bekende sound en wijkt hier en daar ietwat af, zoals deze track zeg maar, dus nee ik krijg toch echt steeds meer twijfels in SR en zelf producen.. (jaaaa dat slaat toch nergens op bla bla,...) Maar wanneer zien we ze nu in de studio? Papa heeft veel geld! Ze hoeven niks te bewijzen maar een keer een goede tutorial en of studio session zal imo niet verkeerd zijn ;) Maar goed staan goeie tracks achter de naam Sound Rush eerlijk is eerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 07:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga je nou beweren dat zij geghost worden..? Hun sound lijkt erg veel op dat van hhz en wildstylez. Sound wush zal wel veel hulp krijgen van ze en hun als voorbeeld nemen. Dit deden ze overigens ook al voordat headhunterz weer terug kwam naar hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar wanneer zien we ze nu in de studio?


Ik weet niet of jij social media gebruikt, maar ik zie juist bizar vaak studio pics/vids van ze. Misschien even door hun fb/insta feed scrollen. En ze zijn al sinds 2007 bezig, ze produceren alles gewoon zelf. Of ze sounds gebruiken van collega's, dat doet de hele scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Maar wanneer zien we ze nu in de studio?


Ik weet niet of jij social media gebruikt, maar ik zie juist bizar vaak studio pics/vids van ze. Misschien even door hun fb/insta feed scrollen. En ze zijn al sinds 2007 bezig, ze produceren alles gewoon zelf. Of ze sounds gebruiken van collega's, dat doet de hele scene.


True, gasten posten vaak genoeg dat ze in de studio bezig zijn met nieuwe tracks. Misschien lijkt het in sommige opzichten op Headhunterz of Wildstylez, maar vind ik persoonlijk niet eens zo erg. Past allemaal bij elkaar in dat label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In b4 Mark With A K.

Maar Sound Rush maakten al prima platen voor ze überhaupt gesupport of in contact waren met Wildstylez, Headhunterz of überhaupt een groot label. Dat ze leren van WSZ en HHZ in de studio en dingen overnemen is niet meer dan logisch, bijna iedereen zou zich optrekken aan deze twee grote namen. Maar dat ze geghost worden is gewoon een sprong in logica die men zelf maakt en niet vanuit een of ander hard bewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan ga ik maar eens door de socials scrollen, thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:17 
 
Hardtraxx Crew

Kwaliteit op spotify klinkt een stuk beter:
https://open.spotify.com/track/2xothioXmHxaeGzP5N1HUQ?si=JCyNmX0eQQ2z4UFd8VR29Q

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg fijne remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Knettah schreef:
Al die euforische platen klinken wat mij betreft hetzelfde. Allemaal dezelfde stijl opbouw, dezelfde stijl lead, melodieën zijn vaak soortgelijk. Alleen gasten als Code Black en DBSTF vallen hier echt buiten wat mij betreft, Sound Rush is (vind ik) gewoon een licht version van Headhunters/Wildstylez.

Dus nee, ook deze plaat gaat aan mij voorbij.


Feit dat je headhunters typt zegt al genoeg.
Sound Rush zijn voor mij echt sinds 2 jaar 1 vd grootste talenten die er zijn en maken de ene na de andere heerlijke euforische track. Ook qua collabs, heerlijk divers.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 10:37 
 
Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
Succes met scheren maadt

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Niet slecht, maar ik mis de oude Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze was erg fijn op Emporium :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier al meer over bekend? Festivaltune hoor dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:16 
 
Hardtraxx Crew

Armin van Buuren - Turn It Up (Sound Rush Remix) (ARMD1486)

Label: Armind
WEB release: 28/06/2019

Tracks:
Armin van Buuren - Turn It Up (Sound Rush Remix)

Samples:
https://open.spotify.com/track/2xothioXmHxaeGzP5N1HUQ?si=JCyNmX0eQQ2z4UFd8VR29Q

Bron:
Sound Rush schreef:
Armin van Buuren - Turn It Up (SOUND RUSH REMIX)

Release: this Friday

https://www.facebook.com/officialsoundrush/photos/a.607273395962685/2371384352884905/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 21:05 
 

klinkt wel vrij veel als een wildstylez track in sommige stukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook ik dacht dat dit een Wildstylez track was toen ik hem net hoorde op de Defqon livestream. Niet verbaasd over de discussie uiteraard.

Pedaalemre schreef:
Ik weet niet of jij social media gebruikt, maar ik zie juist bizar vaak studio pics/vids van ze. Misschien even door hun fb/insta feed scrollen. En ze zijn al sinds 2007 bezig, ze produceren alles gewoon zelf. Of ze sounds gebruiken van collega's, dat doet de hele scene.


Op oudere producers fora gooiden ze vroeger onder sound rusherz al PMs de deur uit om tracks over te kopen e.d.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle