Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 14:41 
 
Hardtraxxer

Armin van Buuren ft. Matluck - Don't Let Me Go (ARMD1507)

Label: Armind
WEB release: 04/10/2019

Tracks:
Armin van Buuren ft. Matluck - Don't Let Me Go

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Solo AvB hardstyle plaat? Klinkt leuk. Enige wat ik wel merk is dat voor iemand die nog nooit een Hardstyle plaat heeft gemaakt, klinkt het wel in 1x als een volwaardige plaat die je van een stabiele euforische act zou verwachten. Niet dat ik denk dat AvB dat niet zou kunnen, maar je zou een iets 'apartere' plaat verwachten van iemand die normaal geen Hardstyle maakt en 1x een probeersel maakt. Het past wel gelijk in het goede hokje zegmaar, dus of hij heeft het in 1x begrepen, of hij heeft hulp gehad. Ik bedoel bij HHZ hoorde je ook toen die EDM ging maken dat het allemaal net wat anders klonk dan de andere EDM, je hoorde die typische HHZ sounds erdoorheen en als hier geen AvB voor had gestaan maar bij wijze van een random naam van Scan/Scan Silver had ik het ook geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 15:47 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Solo AvB hardstyle plaat? Klinkt leuk. Enige wat ik wel merk is dat voor iemand die nog nooit een Hardstyle plaat heeft gemaakt, klinkt het wel in 1x als een volwaardige plaat die je van een stabiele euforische act zou verwachten. Niet dat ik denk dat AvB dat niet zou kunnen, maar je zou een iets 'apartere' plaat verwachten van iemand die normaal geen Hardstyle maakt en 1x een probeersel maakt. Het past wel gelijk in het goede hokje zegmaar, dus of hij heeft het in 1x begrepen, of hij heeft hulp gehad. Ik bedoel bij HHZ hoorde je ook toen die EDM ging maken dat het allemaal net wat anders klonk dan de andere EDM, je hoorde die typische HHZ sounds erdoorheen en als hier geen AvB voor had gestaan maar bij wijze van een random naam van Scan/Scan Silver had ik het ook geloofd.


Hij zei 'It's a brand new track from my upcoming album'. Kan in principe ook een collab zijn. De kick klinkt zelf vrij-Wildstylez achtig en heb er ook een Sound Rush gevoel bij een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vette vocals, lead en melodie :worship: kan wel eens hoog komen dit jaar op m'n lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dyon_R schreef:
Pedaalemre schreef:
Solo AvB hardstyle plaat? Klinkt leuk. Enige wat ik wel merk is dat voor iemand die nog nooit een Hardstyle plaat heeft gemaakt, klinkt het wel in 1x als een volwaardige plaat die je van een stabiele euforische act zou verwachten. Niet dat ik denk dat AvB dat niet zou kunnen, maar je zou een iets 'apartere' plaat verwachten van iemand die normaal geen Hardstyle maakt en 1x een probeersel maakt. Het past wel gelijk in het goede hokje zegmaar, dus of hij heeft het in 1x begrepen, of hij heeft hulp gehad. Ik bedoel bij HHZ hoorde je ook toen die EDM ging maken dat het allemaal net wat anders klonk dan de andere EDM, je hoorde die typische HHZ sounds erdoorheen en als hier geen AvB voor had gestaan maar bij wijze van een random naam van Scan/Scan Silver had ik het ook geloofd.


Hij zei 'It's a brand new track from my upcoming album'. Kan in principe ook een collab zijn. De kick klinkt zelf vrij-Wildstylez achtig en heb er ook een Sound Rush gevoel bij een beetje.


Dat ligt ook zeer dicht bij elkaar en ik kan best begrijpen dat Armin daar zijn inspiratie voor deze track uithaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zet mijn geld in op dat dit een Dr Phunk collab is, https://www.instagram.com/p/BxlXRM4o4s1/ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 18:20 
 
Hardtraxxer

AboveColin schreef:
Ik zet mijn geld in op dat dit een Dr Phunk collab is, https://www.instagram.com/p/BxlXRM4o4s1/ :thumbsup:


Ik hoor echt 0 Dr Phunk hier in eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Link met Wildstylez/SR is wel logisch idd gezien SR Turn It Up heeft geremixed en Wildstylez ook meerdere AvB platen door de jaren heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat zeg :clap: Zet m’n geld op Wildstylez (collab) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrolijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1:58:00

Hij zegt dat t een nieuw nummer is voor zn nieuwe album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een fijne plaat, gaaf gedaan ook met dit vocalen die doorgaan in de tweede climax. :)

Ik hoor inderdaad ook wel Wildstylez maar ook Devin Wild invloeden in deez' dus ik geloof niet in een 100% solo tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie het ook gemaakt heeft, erg dikke plaat imo :loving: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwha, mij te pop-achtig. En je hoort ook wel dat hij niet eerder hardstyle gemaakt heeft. Het loopt net niet lekker. Maar vind het wel grappig dat Armin van Buuren zo iets maakt. ^^ Het voelt in iedergeval niet dat hij het maakt om gewoon te scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mwha, mij te pop-achtig. En je hoort ook wel dat hij niet eerder hardstyle gemaakt heeft. Het loopt net niet lekker. Maar vind het wel grappig dat Armin van Buuren zo iets maakt. ^^ Het voelt in iedergeval niet dat hij het maakt om gewoon te scoren.


We hebben het hier over dezelfde artiest die een aantal jaren geleden het genre Hardstyle fileerde in z'n "A State Of Trance" podcast samen met (ik meende) Ferry Corsten nadat Zatox en The R3belz een Hardstyle versie van 1 van z'n tracks hadden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@ 2:55
"I promise I'll never do that again"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
We hebben het hier over dezelfde artiest die een aantal jaren geleden het genre Hardstyle fileerde in z'n "A State Of Trance" podcast samen met (ik meende) Ferry Corsten nadat Zatox en The R3belz een Hardstyle versie van 1 van z'n tracks hadden gemaakt.


Fileren is wel een heel groot woord nu ik dat fragment zo terug luister.
Maar hey, dat is dik 7 jaar geleden. Mensen veranderen, smaken veranderen, de scene(s) veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere feeling zit er in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 20:49 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Solo AvB hardstyle plaat? Klinkt leuk. Enige wat ik wel merk is dat voor iemand die nog nooit een Hardstyle plaat heeft gemaakt, klinkt het wel in 1x als een volwaardige plaat die je van een stabiele euforische act zou verwachten. Niet dat ik denk dat AvB dat niet zou kunnen, maar je zou een iets 'apartere' plaat verwachten van iemand die normaal geen Hardstyle maakt en 1x een probeersel maakt. Het past wel gelijk in het goede hokje zegmaar, dus of hij heeft het in 1x begrepen, of hij heeft hulp gehad. Ik bedoel bij HHZ hoorde je ook toen die EDM ging maken dat het allemaal net wat anders klonk dan de andere EDM, je hoorde die typische HHZ sounds erdoorheen en als hier geen AvB voor had gestaan maar bij wijze van een random naam van Scan/Scan Silver had ik het ook geloofd.


ben het hier wel mee eens, je hoort vrij weinig van Armin. Als trance- en hardstyleluisteraar zit ik al lang te wachten op een hardtrance/hardstyle-track van armin, maar had me hier dan altijd zoiets bij voorgesteld als de upliftende tracks van wasted penguinz (zie inner peace). dit klinkt gewoon als elke andere euphorische track en op de een of andere manier komt het bij mij allemaal cheesy over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
of hij heeft hulp gehad


Muziek onder de naam Armin van Buuren is doorgaans een samenwerking tussen Armin en zijn (co-)producer Benno de Goeij.

Deze plaat zal wel (co-)produced zijn met een ervaren rot uit de hardstyle scene. Ik verwacht Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 09:49 
 
Hardtraxxer

Is hier al wat meer bekend over? Zou een collab met Dr Phunk zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar dus wel een Solo AvB plaat

Trackname: Armin van Buuren feat. Matluck - Don’t Let Me Go
Source: https://www.ad.nl/show/armin-van-buuren ... ~ad12f7f0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet goed waarom er vrij negatief tegen deze track wordt aangekeken omdat Armin het gemaakt heeft.
Het is toch heel bijzonder wat voor status Hardstyle inmiddels heeft op wereld toneel! Zo erg dat zelfs de grootste namen er niet meer omheen kunnen. En los daarvan vindt ik het ook best wel een lekkere track! Doet het prima op mainstages om mee af te sluiten en nog ff alle voetjes van de vloer te krijgen :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle