Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 02:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Adaro - The Sky Is The Limit (Voidax Remix) (ROUGH23?)

Label: Roughstate
WEB release: 05/09/2022

Tracks:
Adaro - The Sky Is The Limit (Voidax Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De mid klinkt heel vet iig. Er lijkt verder niet extreem veel veranderd te zijn aan de melodie en de climax t.o.v. het origineel, hoop dat er in de 2e climax nog wat vets wordt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iedere Voidax track moet gewoon verplicht een mid intro hebben, wat een drive zeg pfoe. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive in die mid inderdaad zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! Voor mij misschien wel de vetste Voidax plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:59 
 
Hardtraxx Elite

Toty materiaal dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat een drive in die mid inderdaad zeg :worship:

Fuck ja zeg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 08:12

Lekker hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:21 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 18:41 
 
Hardtraxxer

Ik ben echt fan van Adaro’s z’n sound, zonde dat er altijd zulke inspiratieloze/ niet originele remixes worden uitgebracht, ga werken aan solo’s en collabs en release die handel ipv dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mega goed weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 11:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Ik ben echt fan van Adaro’s z’n sound, zonde dat er altijd zulke inspiratieloze/ niet originele remixes worden uitgebracht, ga werken aan solo’s en collabs en release die handel ipv dit.


In welke wereld werkt Adaro aan een remix van een andere artiest voor zijn eigen plaat? :lol:

Denk je echt dat Adaro dag en nacht bezig is met wat Voidax in de studio doet voor zijn plaat? Dat is niet hoe remixen werkt, anders stond er wel Adaro & Voidax Remix.

Daarnaast is hij niet de beheerder van het releasebeleid bij Roughstate. Waarschijnlijk is hij ook gewoon bezig met die solo's en collabs. Zoals Pillz Remix en Adrenaline Rush, die beiden nog geen 5 weken oud zijn. Dus ik snap niet zo goed waar je nou over zeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
thomvandijk15 schreef:
Ik ben echt fan van Adaro’s z’n sound, zonde dat er altijd zulke inspiratieloze/ niet originele remixes worden uitgebracht, ga werken aan solo’s en collabs en release die handel ipv dit.


In welke wereld werkt Adaro aan een remix van een andere artiest voor zijn eigen plaat? :lol:

Denk je echt dat Adaro dag en nacht bezig is met wat Voidax in de studio doet voor zijn plaat? Dat is niet hoe remixen werkt, anders stond er wel Adaro & Voidax Remix.

Daarnaast is hij niet de beheerder van het releasebeleid bij Roughstate. Waarschijnlijk is hij ook gewoon bezig met die solo's en collabs. Zoals Pillz Remix en Adrenaline Rush, die beiden nog geen 5 weken oud zijn. Dus ik snap niet zo goed waar je nou over zeurt.

Hij vindt het waarschijnlijk zunt dat iemand een plaat van Adaro remixed (waarvan hij fan is). Waardoor het voor hem automatisch minder goed is dan het origineel. Idk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, buiten de mid pakt deze mij nog niet echt. De sfeer die het origineel had is een beetje weg vind ik. Nog maar wat vaker luisteren dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mist toch een beetje de drive van het origineel, daarnaast vind ik het kickpatroon een beetje bijzonder verlopen qua hoogtes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 14:01 
 
Artiest

Fantazoo schreef:
Deze mist toch een beetje de drive van het origineel, daarnaast vind ik het kickpatroon een beetje bijzonder verlopen qua hoogtes.


Even voor mijn beeldvorming, wat bedoel je met ''kickpatroon bijzonder verlopen qua hoogtes''? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voidax schreef:
Fantazoo schreef:
Deze mist toch een beetje de drive van het origineel, daarnaast vind ik het kickpatroon een beetje bijzonder verlopen qua hoogtes.


Even voor mijn beeldvorming, wat bedoel je met ''kickpatroon bijzonder verlopen qua hoogtes''? :)


De manier waarop ze pitchen is niet de manier waarop ik het zou verwachten, ik doel dan met name op de melodieuze climax. Waar ze eerst een klein beetje naar beneden pitchen zou ik daarna verwachten dat ze nog verder naar beneden pitchen. Echter kies je ervoor om ze juist verder omhoog te pitchen, iets wat ik niet had verwacht. Misschien had ik ook die eerste pitch al graag iets lager gezien, al vind ik die nog prima. Had alleen die tweede keer pitchen graag lager gezien, denk dat ie voor mij dan ook een stuk harder en beter door zou komen :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle