Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:

Die lange met dat petje staat gewoon voor de volle 3 minuten liefkozend om zich heen te glimlachen om als absoluut hoogtepunt (1:45) de jongen met 3 watertjes langs zijn chromosoomburen te loodsen. Als dit godverdomme nog geen boyfriend material is weet ik het ook niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...



Simpel volk idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:24 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.


Was een clubje van 5-10 man die het prima naar hun zin hadden. Dagjesvolk, maar had niet echt last van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Razzstep schreef:

Die lange met dat petje staat gewoon voor de volle 3 minuten liefkozend om zich heen te glimlachen om als absoluut hoogtepunt (1:45) de jongen met 3 watertjes langs zijn chromosoomburen te loodsen. Als dit godverdomme nog geen boyfriend material is weet ik het ook niet meer


Wat een lieverd! Ik wil vrienden met hem worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook! Petvent hmu
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ook! Pepvent hmu


Tou eem normoal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:40 
 
Hardtraxxer

Nog een filmpje van een andere plek ;p


Wat een track :love:
Nomansland is sws een van mn favoriete classics dus dit was echt heel onverwacht om te horen tijdens deze set.

Nog steeds een beetje vaag dat ze het niet gewoon als remix bestempelen maar boeit me niet zo veel, het gaat immers om de track en niet de titel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.


Dit soort volk kun je wel verwachten op Intents Zondag waar 80% dagjesmensen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n track kan je ook gewoon niet verpesten. Wel leuk dat deze track nu vaker langskomt op feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
corneelwr schreef:
Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.


Dit soort volk kun je wel verwachten op Intents Zondag waar 80% dagjesmensen zijn.


Hahah wat verschrikkelijk. Please laat deze mensen gewoon weg blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

Je ziet op 1:46 nog een jongen bijna 15 euro aan drank tegen de grond flikkeren door zo'n idioot.

Plaat staat trouwens op repeat. Heel erg vet gedaan. Hopelijk wordt hij niet te hard uitgemolken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat :loving:. Goed gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit gaaf :loving: :worship: kan niet wachten op een HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:26 
 
Hardtraxxer

Heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Vette plaat maar vind het enorm raar dat dit onder de noemer: 'Nieuwe plaat' wordt geschaald. Dit is toch gewoon een 1 op 1 kopie van Nomansland? :lol:


Ik denk dat dit vooral een copyright dingetje is. Dat ze er daarom maar een nieuwe plaat van hebben gemaakt. Alleen ben ik wel bang de 2-sidez versie hierdoor nooit gereleased gaat worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kans is/was sowieso al miniem. Plaat is 10 jaar oud inmiddels ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 22:33 
 
Artiest

Even opheldering!

We hebben er voor gekozen om van de plaat + melody een nieuwe plaat te maken! Nieuwe vocalen en hebben zelfs de fluit opnieuw laten opnemen :) We wilde hem eerst remixen maar omdat de break van de 2-sidez plaat van een andere dance track komt hadden we deze nog steeds niet kunnen releasen :) dat geld dus ook voor nomandsland :D

Ja waarom geen free release is de volgende vraag?
Dit omdat we met 2-sidez zijn gestopt en de tracks toen even wilde laten voor wat het was :)
We zijn weer gaan optreden en willen dat wel een beetje speciaal houden en kiezen er daarom voor om de tracks nog voor ons zelf te houden! Zodat 2-sidez nog wel een beetje speciaal blijft :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 07:36 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Even opheldering!

We hebben er voor gekozen om van de plaat + melody een nieuwe plaat te maken! Nieuwe vocalen en hebben zelfs de fluit opnieuw laten opnemen :) We wilde hem eerst remixen maar omdat de break van de 2-sidez plaat van een andere dance track komt hadden we deze nog steeds niet kunnen releasen :) dat geld dus ook voor nomandsland :D

Ja waarom geen free release is de volgende vraag?
Dit omdat we met 2-sidez zijn gestopt en de tracks toen even wilde laten voor wat het was :)
We zijn weer gaan optreden en willen dat wel een beetje speciaal houden en kiezen er daarom voor om de tracks nog voor ons zelf te houden! Zodat 2-sidez nog wel een beetje speciaal blijft :-)


Het is heel begrijpelijk! maar ik hoop ook dat jullie als artiesten inzien dat het voor mij(ons) op t eerste gezicht wat moeilijk is omdat nomansland gewoon echt een tijdloze classic is waar nog steeds van genoten wordt zonder een HQ versie.

Het is dus even wennen dat die anders heet, maar als dat ervoor zorgt dat die een wel een officiele release krijgt is het alleen maar mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In LQ pakt hij me nog niet echt. Misschien omdat hij lijkt op Nomansland, maar het niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Even opheldering!

We hebben er voor gekozen om van de plaat + melody een nieuwe plaat te maken! Nieuwe vocalen en hebben zelfs de fluit opnieuw laten opnemen :) We wilde hem eerst remixen maar omdat de break van de 2-sidez plaat van een andere dance track komt hadden we deze nog steeds niet kunnen releasen :) dat geld dus ook voor nomandsland :D

Ja waarom geen free release is de volgende vraag?
Dit omdat we met 2-sidez zijn gestopt en de tracks toen even wilde laten voor wat het was :)
We zijn weer gaan optreden en willen dat wel een beetje speciaal houden en kiezen er daarom voor om de tracks nog voor ons zelf te houden! Zodat 2-sidez nog wel een beetje speciaal blijft :-)


Mag ik dan vragen waarom dit niet gewoon een B-Front en Pulse track is geworden? Of is dat de TBA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik lig wel een beetje met mezelf in de clinch over die stuiterkickroll halverwege. Voor mij mag het allemaal wel wat subtieler, vooral met zo'n overduidelijke tok
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Dit is toch gewoon een 1 op 1 kopie van Nomansland? :lol:


Neuj want Nomansland is tripletttt en dese nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

TBA is Pulse, confirmed via story van Adaro op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:32 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
iRon schreef:
Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.

Denk het ook. Anders zeg je wel gelijk wie het is. Zal wel onder nieuwe naam wat gaan doen.


TBA is Pulse, confirmed via story van Adaro op Instagram
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle