Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat children of the drums een hele toffe sfeer en melodie heeft. Alleen mist het een beetje pit wat het voor mij verpest >.<

Bounce like this daarentegen echt een toptrack. Ben er helemaal weg van :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Poh wat klinken ze weer heerlijk zuiver allebei, wat een kwaliteit :worship:

Over de inhoud ben ik nog niet helemaal overtuigd. Bounce Like This pakt me wel wat meer nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allebei ontzettend gave platen. Die intro van Bounce Like This gaat mij nog lang niet vervelen, wat een drive zeg. En de intro kick van Children of Drums :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zit allemaal zo goed in elkaar, en dat geldt voor elke Wildstylez plaat laatste tijd. Blijf maar komen met dit soort platen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee ontzettend goede platen, die intro van Bounce Like This is echt supervet. Children Of Drums is qua sfeer en melodie echt fantastisch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn beide goede tracks, maar zal ze toch niet snel nog weer uit mezelf opzetten. Children Of Drums bevat een hele fijne sfeer :loving: , maar mist voor mij toch wat power. Track doet me ook behoorlijk aan Colors Of The Night denken, en die pakt me dan eigenlijk op alle fronten meer dan deze plaat. Bounce Like This heeft dan wel weer wat meer pit, maar weet me gewoon nergens echt te pakken. Dat beide tracks erg strak in elkaar zitten, dat zeker, maar het is het helaas net niet voor me. Volgende keer weer beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxxer

Bounce Like This is toegevoegd aan het openingstopic:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dat deze track wel veel meer het Defqon gevoel heeft. De hele sfeer, de vocals die passen zo meer bij het "tribal" achtige sfeertje van Defqon. Had deze liever (in iets aangepaste vorm) als anthem gehad,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke platen maar lang niet zo euforisch over children of drum als de rest hier. Zet hem misschien paar keer op en verveelt waarschijnlijk dan al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Leuke platen maar lang niet zo euforisch over children of drum als de rest hier. Zet hem misschien paar keer op en verveelt waarschijnlijk dan al.

Ben het hier wel mee eens. Door de reacties hier hoge verwachtingen van, maar die worden wat mij betreft niet waargemaakt. Niet het soort melodie waar ik wild van word. Bounce Like This doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Children of Drums is erg goed maar niet meer dan dat,
Bounce like This gaat voor mij op het TOTY lijstje.
Wat. Een. Melodie. :drool: :drool: :drool:

Ben overigens bij beide platen niet echt fan van de intro maar het is niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Bounce like this doet me een beetje denken aan zn oude plaat “huh” (vgm heet die zo), Super dik :thumbsup:


Precies wat ik dacht!

Children Of Drums 8/10 voor mij, ik had de 2e climax wel wat spannender gewild. Deze voelt een beetje tam aan.
Bounce Like This 9,5/10 Wat een parel! Vette sounds, een geniale mid-intro en een heerlijke melodie die uit het niets komt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 23:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pff Children of Drums :loving: :loving: Die mid ook :drool:
Bounce like This is ook vet, maar die intro pakt me niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Leuke platen maar lang niet zo euforisch over children of drum als de rest hier. Zet hem misschien paar keer op en verveelt waarschijnlijk dan al.


Inderdaad.
Strakke platen wel, goede kwaliteit producties. Springen nergens boven uit maar zijn gewoon degelijke wildstylez platen. Leuk voor de uitbreiding van zijn discografie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een strakke producties zeg. De sfeer in Children of Drums is geniaal neergezet, maar ik vind de climaxen dan weer wat aan de saaie kant. Had naar mijn idee meer uit gehaald kunnen worden.

De intro van Bounce Like This doet me niet zo heel veel, zoals anderen al zeggen heeft het wat weg van Huh? en dat aparte stijltje van hem ligt mij persoonlijk niet zo. De melodie in de climax is dan weer lekker energiek, en de synths & vocalen passen er goed bij. Wat mij betreft de leukere plaat van de 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Poh wat klinken ze weer heerlijk zuiver allebei, wat een kwaliteit :worship:

Over de inhoud ben ik nog niet helemaal overtuigd. Bounce Like This pakt me wel wat meer nu.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Children of drums :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke EP. Vette mid intros en ik vind de combi van de pauzes in de melodieën in de climax erg tof. Ook de subtiele dubbele melodieën in de tweede climax zijn precies goed. Fijn dat dit nog gemaakt wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide zijn heerlijke platen :love: Wat steekt dit toch geweldig in elkaar qua productie
Invloeden van psy en trap zonder vervelend te worden maar juist met een lekkere drive :D
De melodie van Bounce it like this vind ik zo catchy dat ik die voor nu de betere vind :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 16:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Pommer schreef:
Poh wat klinken ze weer heerlijk zuiver allebei, wat een kwaliteit :worship:

Over de inhoud ben ik nog niet helemaal overtuigd. Bounce Like This pakt me wel wat meer nu.

:lol:

Wat? Ik kan horen dat ze van goede kwaliteit zijn maar de melodieën pakken me nog niet helemaal. Is dat zo raar? Beetje raar verwoord misschien, ben bezig met m'n scriptie dus die termen gaan er in sluipen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Millard Fillmore schreef:
Pommer schreef:
Poh wat klinken ze weer heerlijk zuiver allebei, wat een kwaliteit :worship:

Over de inhoud ben ik nog niet helemaal overtuigd. Bounce Like This pakt me wel wat meer nu.

:lol:

Wat? Ik kan horen dat ze van goede kwaliteit zijn maar de melodieën pakken me nog niet helemaal. Is dat zo raar? Beetje raar verwoord misschien, ben bezig met m'n scriptie dus die termen gaan er in sluipen denk ik.


Wildstylez is gigantisch hoge kwaliteit. Veel hoger nog dan wat HHZ maakt.

Echt 2 topplaten dit! Ook mooi die haperingen van 2 beats in de 2 mid intro's van Bounce Like This. Sowieso al een dikke + voor 't überhaupt gebruiken van 2 (!!!) mid intro's, kunnen nog veel artiesten wat van leren xd Melodie van Children of Drums spreekt mij wat meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bounce Like This :loving: Children of Drums pakt me wat minder tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuke tracks! AOC kan wel eens een kwaliteitslabel gaan worden.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle