Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat D-sturb nu toch echt ook dit soort zaadkicks maakt. Dit album is helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodieën zijn top, maar gvd die kicks soms joh! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Durfde al niet echt hyped hiervoor te zijn, ookal vind ik platen als Focus, Pull The Killswitch en bepaalde stukken van Open Your Eyes en Drown heel tof. Vrees dat dit album voor een kwart sterke melodieën en climaxen wordt, en voor de rest een geforceerd kickroll festijn. Deze teaser bevestigt ook wel redelijk mijn verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Stinus schreef:
Melodieën zijn top, maar gvd die kicks soms joh! :sick:

Eens, de kicks van beide heren vond ik nooit hun sterkste punt, maar dit is niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie combinatie van deze twee
Album gaat vast dik worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
Terwijl ze beide wel degelijk goede kicks hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
Terwijl ze beide wel degelijk goede kicks hebben.


Eens. Vind het alleen kwalitatief veel minder klinken dan ik van D-Sturb gewend ben helaas, al is het even afwachten tot het hele album te beluisteren is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Die mashup.

Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de eerste plaat van die 2e mashup had ik nog best hoop vanwege de reversed bass, maar wat daarna komt is het voor mij gewoon totaal niet. Terwijl er bij alle platen soms wat leuke elementen zitten, ga ik dit album waarschijnlijk links laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 22:14 
 
Hardtraxxer

Hoop dat er genoeg D-Sturb melodie te horen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 23:36 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
Terwijl ze beide wel degelijk goede kicks hebben.

dit echt.. zo jammer want t verpest voor mij gewoon t hele album eigenlijk. T is even afwachten of er track tussen zitten die helemaal geen piepkicks hebben maar ik hou mn verwachting al heel erg laag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom toch telkens die spuuglelijke piepkickjes... Zo goedkoop dat het een track voor mij meteen verpest. En dat vind ik jammer, omdat de tracks genoeg elementen bevatten die ik wel vet vind, zoals de rest van de kicks en de melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Hit The Ground hoort hier ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/user-606307724/sets/synchronised

Net het hele album even doorgenomen. Eigenlijk geen één plaat waar ik echt iets voor voel. De meeste platen missen gewoon drive en een goede melodie die blijft hangen, of ze worden verpest door de kicks. Had hier toch wel meer van verwacht aangezien D-Sturb een uitstekend jaar achter de rug heeft waar ik eigenlijk alles in dit album mis wat ik normaal in zijn platen zo vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind Take On The World nog wel te pruimen, maar dat komt eigenlijk alleen door de sterke melodie. Alle tracks bevatten zulke lelijke kicks dat ik het bij 1x luisteren houd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een tof album geworden. Niet iedere track echt iets voor mij, maar wel een paar heerlijke rammers. Hoor alleen wel meer Warface dan D-Sturb hierin.

Hoop zo dat D-Sturb nog eens met een solo album komt, daar wacht ik met smart op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat het maar 10 tracks zijn, maar ze zijn wel vet. Dik album geworden. Coole melodieën, kickrolls etc. Ja blij met deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega dik album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb echt niks met Warface, dus ligt het album mij niet zo. Zitten 1 of 2 platen tussen die ik nog eens op zal zetten, maar voor de rest wordt het meeste verpest door die vage rare kicks. Zie liever een solo album van D-Sturb met zn Ancient stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.


De hele hardstyle scene is kont kussen, dus dat hoort er gewoon bij anders kwamen heel veel namen niet verder.. :P

Over dit album. Denk dat ik die mening beter voor mijzelf kan blijven houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.


Of hij vindt het album gewoon goed? Is maar een idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met wat normalere kicks had dit een dik album kunnen worden. Nu is het beetje 50/50 voor mij. Vooral 2e helft van het album zijn de kicks verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.


Of hij vindt het album gewoon goed? Is maar een idee.

O zal volgende keer grapje wel naar rick via app sturen mijn ekskuses
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle