Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.


Dit inderdaad. Brengt erg veel sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.

Idem dit. Niet altijd fan van deze kicks. Maar bij deze track past hij precies in de sfeer van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RELECTO schreef:
Inderdaad. Het was ook meer een probeersel van hoe het ook zou kunnen. Maar hij wordt goed beluisterd zie ik haha.. :P :P

Hee Harm / Erecto, jij ook hier op een hardstyle forum? Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:10 
 
Hardtraxx Newbie

THArdstyler schreef:
RELECTO schreef:
Inderdaad. Het was ook meer een probeersel van hoe het ook zou kunnen. Maar hij wordt goed beluisterd zie ik haha.. :P :P

Hee Harm / RELECTO, jij ook hier op een hardstyle forum? Welkom :thumbsup:


Haha bedankt. Ben bezig met een aantal solo platen maar alles op zijn tijd. Alle oude producties zijn ook van SoundCloud af. Volg dit forum al een tijdje maar nog nooit een account aangemaakt. Dacht laat ik dat maar eens doen ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:


Ik ben de melodie aan het remaken in FL, maar zoek de goede bass notes om ook een normale kick te gebruiken, kan je deze miss even benoemen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RELECTO schreef:
Kleine edit?? :drool: :drool:



Vind dat dus echt niet klinken he. Haalt de hele drive weg uit de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.

Moest er in het begin wel aan wennen, maar inmiddels vind ik de kicks erg fijn in de eerste climax. En ben ik de enige hier die de 2e climax juist wel echt enorm vet vind? Echt kippenvel hoe de vocal en screeches op de achtergrond doorgaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 16:02 
 
Hardtraxxer

Ik ben (nog) niet zo lovend over de psykicks in de climax.
Ik had het liever gezien als solo Phuture Noize plaat.
Erg jammer ook, want de melodie is super vet! Kick edits, here we come :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.

Moest er in het begin wel aan wennen, maar inmiddels vind ik de kicks erg fijn in de eerste climax. En ben ik de enige hier die de 2e climax juist wel echt enorm vet vind? Echt kippenvel hoe de vocal en screeches op de achtergrond doorgaan :loving:


Nee hoor, ik vind de 2e climax juist vetter dan de eerste. Enorme drive met die vocal en typische szp screeches :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 16:27 
 
Hardtraxxer

Mystic schreef:
Ik had het liever gezien als solo Phuture Noize plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Mystic schreef:
Ik had het liever gezien als solo Phuture Noize plaat.


Wel bijzonder dat dit gezegd word terwijl juist de elementen van deze twee artiesten juist deze plaat hebben gemaakt en er geen benul is hier wie waar nou mee is gekomen of wie de melodie nou daadwerkelijk heeft gemaakt of mee is begonnen te maken.

Ze maken de creaties samen en de met de samenhang van die creaties word deze plaat neergezet. :lol:
Laat een van de twee artiesten weg en je hebt een compleet andere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

^ Dit.

Maar je kan wel horen wat van wie komt in dit geval, kicks zijn duidelijk SZP kicks en melodie lijkt me van PN. Zou je idd 1 vd 2 weglaten was deze hele plaat anders (en ik durf te zeggen, minder goed) geweest. Juist de combo die het idd goed maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 20:18 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fietsband schreef:
Mystic schreef:
Ik had het liever gezien als solo Phuture Noize plaat.


Wel bijzonder dat dit gezegd word terwijl juist de elementen van deze twee artiesten juist deze plaat hebben gemaakt en er geen benul is hier wie waar nou mee is gekomen of wie de melodie nou daadwerkelijk heeft gemaakt of mee is begonnen te maken.

Ze maken de creaties samen en de met de samenhang van die creaties word deze plaat neergezet. :lol:
Laat een van de twee artiesten weg en je hebt een compleet andere track.

Heeft Phuture Noize uitgelegd in de Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan quote ik Phuture Noize even :P
Citaat:
Ik ben heel blij met We are the fallen. Ik denk dat die plaat een goede combi is van ons als artiesten. Ik heb de melodie en text geschreven en zij hebben hun duidelijke sound en stijl er op los kunnen laten. Het is z'n track je beide los nooit zo had gemaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat snappen we wel, en het is ook zo. Maar het is alsnog wel duidelijk te horen wie wat heeft gemaakt in dit nummer. Maar beide los was het idd nooit zo goed gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.

Dit


Vind ze verschrikkelijk! Hebe helemaal niks met SZP kicks net als Fuzzy :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind trouwens dat de plaat heerlijk gedetaileerd is.
Zoals die kleine pitches in de bassline in de eerste climax, je hoort hem nauwlijks en het is zo subtiel maar erg goed gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die mannen stem aan begin nou Morgen Freeman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 09:01 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Is die mannen stem aan begin nou Morgen Freeman?

haha nu je het zegt, zou kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede/laatste climax met normale kicks icm die sinth, melodie en vocals is kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 21:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zo dan, wat een plaat :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Apart om te zien dat zoveel mensen die kicks in de eerste climax niet kunnen waarderen. Ik vind ze er dus echt perfect bij passen.


Ik vind het dus ook echt perfect passen bij elkaar. Die hoge tonen in de melodie met die "holle" psykick eronder. Eerste keer dat ik de SZP kicks fijn vind klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat is enorm bij me gaan groeien. TOTY kanshebber :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luister deze inmiddels ook een paar keer per dag.
Heerlijke track :yes:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle