Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Sound Rush - Brothers (AOCD002)

Label: Art Of Creation
WEB release: 05/11/2020

Tracks:
01. Sound Rush ft. Michael Jo - Brothers
02. Sound Rush & KELTEK - One of Us
03. Da Tweekaz & Sound Rush ft. XCEPTION - Thunder
04. D-Sturb & Sound Rush - Embracing The Madness
05. Coone & Sound Rush - Inception
06. Sound Rush - For You
07. Sound Rush - No One Ever Knows
08. Atmozfears & Sound Rush - Crazy
09. Sound Rush & Villain - Infinite Skies
10. Wildstylez & Sound Rush ft. Ruby Prophet - Untamable (Tweekacore Remix)

Samples:

















Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:12 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears & Sound Rush - Crazy staat hier ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt genieten :loving: Ik hoop dat de back to the roots remix van rescue me hierop staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Dit wordt genieten :loving: Ik hoop dat de back to the roots remix van rescue me hierop staat :D


Pohhhhh jaaaa, dat zou echt dope zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Dit wordt genieten :loving: Ik hoop dat de back to the roots remix van rescue me hierop staat :D


Dat zou inderdaad geweldig zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

zo die Dance :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 07:57 
 
Hardtraxxer

Erg benieuwd naar dit album.
Wat ik tot nu toe heb gehoord zijn het allemaal prima tracks.

Zaten ze ook niet met Wildstylez en Headhunterz in de studio (dus een gezamenlijke track)?
Op Reddit gaven ze aan dat er elke maand een release komt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oewh heel hyped!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Music Made Addictz podcast met Sound Rush had het ook over dat er al eerste singles waren, dus ik verwacht Sticks and Stones hier ook wel bij.

Knap om te zien hoe ze in een paar jaar qua productiekwaliteit omhoog zijn gegaan en hoe ze van een "opener" naar een primetime act zijn gegaan met een hele vrolijke en positieve sound en uitstraling. Gun het ze wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Dat heb ik dus ook. Vind het fijn om naar ze te luisteren en hun positiviteit doet het ook altijd goed. Ze zijn altijd vrolijk als je wat ziet voorbij komen van ze. Vind hun sound ook echt heel goed. Een hele dikke toevoeging aan de scène. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De Music Made Addictz podcast met Sound Rush had het ook over dat er al eerste singles waren, dus ik verwacht Sticks and Stones hier ook wel bij.

Knap om te zien hoe ze in een paar jaar qua productiekwaliteit omhoog zijn gegaan en hoe ze van een "opener" naar een primetime act zijn gegaan met een hele vrolijke en positieve sound en uitstraling. Gun het ze wel :).


Ik denk niet dat Sticks and Stones op het album komt, aangezien die op het label van W&W is gereleased als solo, en dit op AOC wordt gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 13:13 
 
Hardtraxxer

Ik heb het gevoel dat dit een erg fijn album gaat worden :) Brothers, No One Knows en One Of Us zijn pareltjes :worship:

Ik vraag me echter af of No Time To Die gereleased gaat worden.. het origineel is namelijk de James Bond soundtrack.

Op reddit las ik dat er nog collabs aankomen met Headhunterz & Wildstylez, Da Tweekaz, Atmozfears en D-Block & S-te-fan of D-Sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel zin in dit album. De jongens zijn inderdaad geweldig bezig, hun sound bevalt me zeker wel. De "rauwe" tracks doen het wat mij betreft ook goed. Helaas nog wel ff wachten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 15:09 
 
Hardtraxx Crew

Zal wel AOCD003 zijn dit zolang er geen album tussen zit, maar ik verwacht van niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Zal wel AOCD003 zijn dit zolang er geen album tussen zit, maar ik verwacht van niet xd


Idd, P1 album zal najaar worden.. hoop ik. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet dit. Uitschieter tot nu toe is die track met Atmozfears :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt smullen dat album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 05:36 
 
Hardtraxxer

Hele fijne tracks allemaal, ze zeiden ook dat er elke maand een release kwam dus kom maar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geert4r3nd schreef:
Ik vraag me echter af of No Time To Die gereleased gaat worden.. het origineel is namelijk de James Bond soundtrack.


Hij is opnieuw ingezongen door een vriendin van Sound Rush, dus dat zou wel kunnen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net even aan Sound Rush gevraagd wat er nog met Rescue Me (Back To The Roots Remix) gaat gebeuren, ze zijn aan het kijken om hem op het album te doen. En anders een free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Sound Rush ft. Michael Jo - Brothers @ 27:19
Sound Rush & KELTEK - One of Us @ 33:04
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:15 
 
Hardtraxx Crew

Chroman schreef:
Geert4r3nd schreef:
Ik vraag me echter af of No Time To Die gereleased gaat worden.. het origineel is namelijk de James Bond soundtrack.


Hij is opnieuw ingezongen door een vriendin van Sound Rush, dus dat zou wel kunnen denk ik.

Dan moeten de lyrics nog wel gecleared worden lijkt me :P (en de melodie? weet niet precies hoe t werkt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.


Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordt :nono:
Vind dat echt een lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Bowlingbal schreef:
Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.


Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordt :nono:
Vind dat echt een lekkere track.


Ga er maar wel vanuit, meende te horen dat hij zijn fans "met hooivorken bij zijn voordeur zullen staan als het een minder snel tempo is" toen hij met SZP aan het videobellen was.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle