Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben ook heel benieuwd naar dit album. In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Pursuit of Thunder niet helemaal geweldig. Fire ( :loving: ), The Temple, Breathin' en Human Machinery waren uitschieters, maar de rest pakte me niet. The Aftershock dan weer wel, eens kijken of hier meer bij zit wat mij aanspreekt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Ik ben ook heel benieuwd naar dit album. In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Pursuit of Thunder niet helemaal geweldig. Fire ( :loving: ), The Temple, Breathin' en Human Machinery waren uitschieters, maar de rest pakte me niet. The Aftershock dan weer wel, eens kijken of hier meer bij zit wat mij aanspreekt :) .


Als dit je niet aanspreekt dan weet ik het ook niet meer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KAN NIET WACHTEN :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 22:15 
 
Hardtraxxer

Benieuwd wanneer deze te bestellen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat deze beter wordt dan Pursuit of Thunder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

We gaan 't zien, ben wel erg benieuwd naar de HQ's want PN is een ontzettend goede producer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

We gaan 't zien, ben wel erg benieuwd naar de HQ's want PN is een ontzettend goede producer :thumbsup:



Ik ben het hier 100% mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

We gaan 't zien, ben wel erg benieuwd naar de HQ's want PN is een ontzettend goede producer :thumbsup:

Denk dat het toch meer de softere kant op gaat. Dat is juist de stijl die heel goed is aangeslagen bij het grote publiek. Denk niet dat hij daar heel veel aan gaat veranderen. Ik kan zelf gelukkig van beide kanten van PN genieten, alhoewel de melodische nummers van Pursuit Of Thunder mij een stuk meer deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarover gesproken, pas bij het horen van United states of amnesia besef ik me hoe graag ik meer van zijn hardere kant wil horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide kanten vind ik ontzettend interessant van Phuture Noize. Heel benieuwd wat er uiteindelijk allemaal de studio uit komt rollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drift Away, BMS en Circles & Squares al gehoord, alle drie ontzettend dik. Benieuwd naar de rest van dit album! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk ook wel erg uit naar dit album. Die nieuwe tracks in het 'Nieuwe tracks' gedeelte allemaal 1, 2 of 3 keer beluisterd, en daar laat ik het ook bij. Wacht lekker de HQ's af. Van de tracks die ik al gehoord heb doet tot nu alleen United States Of Amnesia me niks. Heb nooit iets gehad met die wat hardere kant van PN. Zijn melodieuze kant daarentegen :loving: :loving:. Kijk het meest uit naar Drift Away. Die gaat wel eindigen in mijn top 10 van dit jaar denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt album van het jaar voor mij! Heb er paar live mogen horen tot nu toe en klonken echt goed! Kan niet wachten om dit allemaal te horen op de release party! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer dan genoeg gehoord om te weten dat ik hier een hardcopy van wil hebben. :thumbsup: :thumbsup:
Vanaf nu proberen niets meer te luisteren tot dat het album uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 21:58 
 
Hardtraxxer

Album ga ik sowieso kopen.. helaas kan ik niet bij de release party zijn....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 19:10 
 
Hardtraxxer

8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

Bron: YT Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

Bron: YT Q-Dance


He, dan moet ik heel de dag gaan proberen om niet het album te luisteren tot op de release party xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 19:54 
 
Hardtraxxer

Ofcourse schreef:
Album ga ik sowieso kopen.. helaas kan ik niet bij de release party zijn....


Is er al bekend waar ik dit album kan kopen zodat ik hem fysiek binnen krijg ? Aangezien de release al in een paar weken is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

Bron: YT Q-Dance


Kan nergens op hun yt vinden? En gaat PN net als met het vorig album elke pre-order weer signeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
CR___1 schreef:
8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

Bron: YT Q-Dance


Kan nergens op hun yt vinden? En gaat PN net als met het vorig album elke pre-order weer signeren?



En dan in de omschrijving helemaal onderaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxxer

Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 19:04 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.

Was volgens mij met het album van heady toch ook zo?
Aangezien die nu dus op Qdance records uitkomt ipv DWX zal dat wel 'normaal' zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 07:17 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
svenn15 schreef:
Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.

Was volgens mij met het album van heady toch ook zo?
Aangezien die nu dus op Qdance records uitkomt ipv DWX zal dat wel 'normaal' zijn.

Wil je mee zeggen dat het pas laatst minute te preorderen is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 14:21 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Byron schreef:
svenn15 schreef:
Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.

Was volgens mij met het album van heady toch ook zo?
Aangezien die nu dus op Qdance records uitkomt ipv DWX zal dat wel 'normaal' zijn.

Wil je mee zeggen dat het pas laatst minute te preorderen is ?


Ik denk eerder dat hij bedoelt dat er alleen een digitale release komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mag toch hopen dat er van dit album een hardcopy wordt gemaakt. Dit album wil ik echt hebben.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle