Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 01:02 
 
Hardtraxxer

Weet niet wat ik met PN heb. Ik vind die oude albums van hem heel vet. BMS was ook vet tot ik bij die album release party ben geweest. Was een heel vet feest met dikke sfeer, maar sindsdien is het speciale voor PN er bij mij af.

Dit staat wel los van dat de plaat gewoon goed in elkaar zit, maar ik mis een beetje de oude PN. De "machinale" sound (of hoe je het ook omschrijft) is er niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 10:23 
 
Hardtraxxer

Wel weer hetzelfde stijltje maar ik denk dat ik deze wel kan waarderen na een paar keer luisteren en aankomende zaterdag live mee te hebben gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A New Day zit echt weer zo rete strak in elkaar. Die 2e climax ook altijd weer net een schepje er bovenop. Maar wat ik bijzonder vind is waarom dat hij de previews van deze platen nu voor qlimax al doet ipv de verassingen voor qlimax houden. Dat zorgt toch juist voor veel meer spanning naar zijn set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste climax is wel ziek zeg :$ :$ Tweede beetje meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
A New Day zit echt weer zo rete strak in elkaar. Die 2e climax ook altijd weer net een schepje er bovenop. Maar wat ik bijzonder vind is waarom dat hij de previews van deze platen nu voor qlimax al doet ipv de verassingen voor qlimax houden. Dat zorgt toch juist voor veel meer spanning naar zijn set?


1 preview en dan 3 à 4 nieuwe nummers is denk ik best slim bedacht, teveel nieuw is ook niet alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige plaat, maar voor mijn gevoel mist de lead nog een beetje dat extra power! Klinkt nu wat dunnetjes en daardoor niet echt overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het een heerlijke plaat. Denk dat alleen BMS en World Of Distortion er voor mij boven komen van het laatste album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
maar ik mis een beetje de oude PN. De "machinale" sound (of hoe je het ook omschrijft) is er niet meer.

Eens, dit is gewoon echt steengoed, maar dat machinale klonk altijd erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk goede plaat weer. Alleen komt de kick net niet lekker door naar mijn mening, net iets te soft of zo. Het hoeft van mij echt niet hard en lomp, maar ik vind de kick gewoon net niet lekker klinken. Misschien een kwestie van wennen...

Maar wat een kwalitatief hoogstandje weer zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat pakt me echt direct, ondanks dat ik de kicks ook een beetje tegen vind vallen, ze missen voor m'n gevoel te veel kracht. Sfeertje daarentegen is echt ongekend en ik vind de vocals ook echt heel tof. Dit zorgt ervoor dat deze plaat voor mij al direct beter is dan 2/3 van z'n laatste album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat. Een. Plaat. :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 16:55 
 
Hardtraxxer

Plaat zit goed in elkaar, alleen loop ik bij Phuture Noize steeds tegen zijn melodieën aan, en dan met betrekking tot welke synth/lead hij gebruikt in 3/4 van zijn recente producties. Is echt totaal niet mijn ding! Wel jammer, want zit altijd goede sfeer in zijn platen... Maargoed je kan als liefhebber ook niet altijd dubbel zes gooien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 17:07 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat dit wel extended versies zijn.

Snap totaal niet waarom er van Black Mirror Society geen enkele extended tracks zijn uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Ik hoop dat dit wel extended versies zijn.

Snap totaal niet waarom er van Black Mirror Society geen enkele extended tracks zijn uitgekomen.


Omdat hij met het album een verhaal wilde vertellen, ipv willekeurig wat hitjes bij elkaar.
Volgens mij is er al ooit ergens gezegd dat de extended versies nog zouden komen, maar weet ik even niet meer zo zeker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 18:04 
 

Looike schreef:
jeff schreef:
Ik hoop dat dit wel extended versies zijn.

Snap totaal niet waarom er van Black Mirror Society geen enkele extended tracks zijn uitgekomen.


Omdat hij met het album een verhaal wilde vertellen, ipv willekeurig wat hitjes bij elkaar.
Volgens mij is er al ooit ergens gezegd dat de extended versies nog zouden komen, maar weet ik even niet meer zo zeker...

staat in zn Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxx Crew

Looike schreef:
jeff schreef:
Ik hoop dat dit wel extended versies zijn.

Snap totaal niet waarom er van Black Mirror Society geen enkele extended tracks zijn uitgekomen.


Omdat hij met het album een verhaal wilde vertellen, ipv willekeurig wat hitjes bij elkaar.
Volgens mij is er al ooit ergens gezegd dat de extended versies nog zouden komen, maar weet ik even niet meer zo zeker...

Pagina 1 van dit topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk gemiddelde PN plaat. Vind de 2e climax ook niet zo sterk als ik van hem gewend ben. Maar zelfs al vind ik de track vrij gemiddeld en de 2e climax niet zo denderend, is het nog steeds ontzettend goed :lol: :loving:. Zal de komende dagen wel weer veel op repeat staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

Hyperspace :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand die de PN ID's heeft opgenomen :slow: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hidius schreef:
Hyperspace :worship:


Manman wat is deze plaat vet :worship: :surrender: Die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Niemand die de PN ID's heeft opgenomen :slow: ?


In Phuture Noize Official Fanpage heeft een vriend van mij de ID's gepost. Moet je wel lid zijn natuurlijk, maar daar staan de beelden van de livestream.

Oei dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:45 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
makrooy schreef:
Niemand die de PN ID's heeft opgenomen :slow: ?


In Phuture Noize Official Fanpage heeft een vriend van mij de ID's gepost. Moet je wel lid zijn natuurlijk, maar daar staan de beelden van de livestream.

Oei dubbelpost


Waarom daar nou, niet iedereen heeft facebook :(

nvm zie hem ook op soundcloud: https://soundcloud.com/user-846090814/p ... limax-2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super sterke platen weer van hem, maar denk dat Hyperspace erbovenuit steekt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow.. ijzersterke EP.. dj van het moment wat mij betreft! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle