Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 01:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja fatsoen, context en het opdringen van je als feit neergezette overdreven brutale mening aan mensen die er niet om vragen en je zodoende liever negeren zijn inderdaad allemaal moeilijke termen.

Ik kan aan de meeste van jouw comments ook wel zien dat je het bovenstaande moeilijk vindt om in te denken van te voren hoe je normaal kritiek kan leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 02:11 
 
Hardtraxx Addict

Je snapt geloof ik niet helemaal waar het over gaat, of wel? Ook apart dat je net nog 5 alinea's tekst had en nu opeens 2 regels.. Doe je het er gewoon om ofzo? Of ben je gewoon echt serieus.. ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BB de man die altijd zo graag discussie wil voeren maar het lukt hem inhoudelijk bijna nooit! Laat het mooi InfinI ;)

OT: Kan me wel vinden in je verhaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik totaal niet.

Zoals BB zegt, wat je van iemand muziek vind is jouw mening. Die mag je uiten. Het is totaal onnodig en vrij respectloos om een artiest te beledigen als zijn/haar muziek je niet aanstaat en daar gaat het over.

Als je vervolgens zegt dat als je je beledigd voelt dit totaal aan jezelf ligt, sla je de plank volledig mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het is totaal onnodig en vrij respectloos om een artiest te beledigen als zijn/haar muziek je niet aanstaat en daar gaat het over.

Als je vervolgens zegt dat als je je beledigd voelt dit totaal aan jezelf ligt, sla je de plank volledig mis.


Volgens mij zijn de artiesten nooit zelf beledigt alleen de muziek wat er uit de studio kwam. Daar werd inderdaad nog wel eens aardig wat kritiek op gegeven maar ik ben van mening dat het wel met de manier van opvatten te maken heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
patrickjeb schreef:
Het is totaal onnodig en vrij respectloos om een artiest te beledigen als zijn/haar muziek je niet aanstaat en daar gaat het over.

Als je vervolgens zegt dat als je je beledigd voelt dit totaal aan jezelf ligt, sla je de plank volledig mis.


Volgens mij zijn de artiesten nooit zelf beledigt alleen de muziek wat er uit de studio kwam. Daar werd inderdaad nog wel eens aardig wat kritiek op gegeven maar ik ben van mening dat het wel met de manier van opvatten te maken heeft ;)


Zijn met de jaren genoeg respectloze honden geweest hoor, snap heel goed dat de namen die genoemd zijn niet de moeite nemen om contact te blijven zoeken met dat soort volk ;) Uiteraard lang niet iedereen, maar in dit geval is het dan echt een kwestie van "de minderheid verpest het voor de rest"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Volgens mij zijn de artiesten nooit zelf beledigt alleen de muziek wat er uit de studio kwam.


Want de muziek maakt zichzelf? Wat een dom argument :lol:

Als jij weken/dagen aan iets werkt en het wordt compleet afgekraakt, en jij in het verlengde, denk je dan ook, ah ze hebben het toch niet over mij. :lol:

En ik maak er twee alinea's van om het wat genuanceerder te maken. Maar goed, ik begrijp dat sommige dingen te moeilijk zijn. Ik maak het nog wel makkelijker voor je;

Overbodig kritiek geven/beledigen terwijl dit niet nodig is/er om gevraagd wordt, is voor de simpelen die het niet normaal kunnen zeggen en boos zijn dat de wereld niet zo is als hun willen.

De bekende zin "You must be fun at party's" past perfect daarbij.

Rickzel schreef:

Zijn met de jaren genoeg respectloze honden geweest hoor, snap heel goed dat de namen die genoemd zijn niet de moeite nemen om contact te blijven zoeken met dat soort volk ;) Uiteraard lang niet iedereen, maar in dit geval is het dan echt een kwestie van "de minderheid verpest het voor de rest"


Maar zij snappen dit niet, want ze willen natuurlijk graag dat ze hun vol kunnen blijven afkraken zonder dat er gevolgen aan vast zitten want het internet. En in hun ogen hebben ze natuurlijk altijd gelijk, hun kritiek Klopt. Al. Tijd. Want hun mening is feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Sinds wanneer is degene die beledigt verantwoordelijk voor hoe de ontvanger daarmee omgaat?


:lol:

Ik ga de politie even keihard uitschelden, HOE DURVEN ZE ME OP TE PAKKEN!

Als jij iemand in het echt hard beledigt en vervolgens een stomp op je neus krijgt is het compleet je eigen schuld en verantwoordelijkheid.

Mensen beledigen om de muziek die ze maken is laag, meningsuiting of niet, je blijft je gedragen als een jankend kind dat zijn zin niet krijgt. En zodoende wordt je mening ook niet serieus genomen. Maar nee, ik wil me uiten en iedereen die het niet met me eens is moet daarvoor wijken. Volgens mij ben jij een vrij speciaal bloempje.


Het is een wereldje van wederzijdse acties he. Stel dat Nolz hier zou zitten, zou die misschien ook weggaan vanwege alle negatieve reacties. Zijn die beledigend? Nee, er zitten er een handjevol tussen die nogal grof of kansloos zijn, de rest zijn gewoon keurige kritische berichten. Dan kun je jouw statement gebruiken. Hij heeft zijn 'werk' slecht uitgevoerd, mag daar dan niks van gezegd worden want het is zo zielig ofzo? Ik bedoel meer, ik geloof best dat er hier dingen gezegd zijn/worden die niet kunnen, zeker waar, maar hoe weten wij als forumleden dat die dingen de echte oorzaak zijn geweest dat andere artiesten dit forum verlaten hebben? Misschien zijn er een handjevol kut opmerkingen geweest en een heel groot aantal kritische opmerkingen zoals onder dit onderwerp. Ga je dan weglopen omdat een paar individuen je persoonlijk beledigen (waar je naar mijn mening boven kan staan + admins kunnen er iets aan doen) óf ga je weglopen omdat een paar individuen je beledigen én de rest van het forum vind je muziek niet goed/leuk? Dat laatste kan misschien nog erger zijn dan een paar simpele zielen die je gewoon uitschelden. Ik vraag me echt af wat de doorslag geeft want ik geloof echt niet dat artiesten weglopen omdat een paar mensen zo laag zijn. Die negeer je toch gewoon, hoe kut het ook is, je weet dat er altijd een paar misgunners tussen zitten, maar juist door weg te lopen geef je ze de winst en blijven ze dat rustig doen. Daarnaast worden er vaak opmerkingen gemaakt op dit forum die je niet al te serieus moet nemen, maar als je dat wel doet, dan kunnen ze ervaren worden als vervelend. Tja, dat is maar net hoe je iets wil opvatten. Al is het tegenwoordig wel steeds vaker dat mensen om elke klapscheet al gaan zeiken dat het zo erg is terwijl je bij het typen van een reactie niet eens na denkt dat het misschien voor Gerda om de hoek als vervelend ervaren zou kunnen worden.

Ik geloof niet dat Nolz alles wat hij zal lezen onder dit onderwerp leuk zal vinden. Maar naar mijn mening is het gewoon onderbouwde kritiek en dat mogen wij zeggen. Wij mogen ons ongenoegen toch uiten, dat is onze mening en zeker omdat ik in 7 pagina's lang 1 opmerking heb gezien dat iemand het album leuk vond en de rest het niet best vond en/of enkel de muziek leuk vond.. Tja, dan krijg ik het idee dat je gewoon een matig album heb gemaakt. Meestal is er altijd wel wat kritiek maar dat heeft met smaak te maken, nu is het bijna unanieme kritiek op het feit hoe Nolz zichzelf presenteert op zijn eigen album én het enige wat goed is, is de muziek die hij niet zelf maakt.. Juist.

Je weet dat je als artiest onder de loep gelegd word, er is ook genoeg positiefs gezegd, de tracks zijn vaak best goed maar dan zonder zijn stem. Oftewel, je zou zelfs positieve berichten als negatief kunnen zien. Maar zo kan je overal iets negatiefs in gaan zoeken, dat moeten we niet willen hoor. Moeten we hier nu maar overal poeslief en positief gaan doen omdat artiesten er anders van weglopen? Gewoon netjes de kritiek verwoorden en niet klakkeloos beledigen, gewoon met respect iets verwoorden. Juist nette kritiek kan er voor zorgen dat een artiest zichzelf gaat verbeteren of zichzelf gaat motiveren om nog beter en nog toffere muziek te maken. Niet iedereen kan met kritiek omgaan, al is deze positief of opbouwend. Dat ligt dan niet aan de mensen die kritiek geven, maar aan de persoon die het ontvangt. Daar kunnen wij niks aan doen. Oftewel, een snoeiharde belediging is fout, daar mag de ontvanger boos om zijn, maar er zijn ook genoeg dingen die gezegd worden waar de ontvanger gewoon even bij moet slikken omdat het vervelend is om te lezen, opbouwende kritiek. In dit geval kan een ontvanger het wel lezen als beledigend maar dat is puur hoe hij of zij het opneemt, want zo kan je alles als aanvallend en beledigend lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Verhaal


Amen :worship:

Ik pak de :corn: vast want BB zal zeker met een reactie komen hoe bekrompen deze redenatie wel niet is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:32 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig neem jij nog wel de moeite @Hardstylistic. Je slaat de spijker op z'n kop. Ik had het alweer opgegeven.

Toch nog even kort naar de bakstenen die denken dat ik beledigen of asociaal gedrag goedkeur: Zo lang die aanname wordt gedaan valt er niet met jullie inhoudelijk te discussiëren. Dit geldt ook voor de constante kinderachtige manier van communiceren en het op de man spelen zonder reden. Als je zo graag het niveau zo laag wil houden hier doe dan überhaupt geen moeite, in plaats van die quasi-intelligente reacties die vanaf woord 3 al afwijken van wat relevant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Hardstylistic schreef:
Verhaal


Amen :worship:

Ik pak de :corn: vast want BB zal zeker met een reactie komen hoe bekrompen deze redenatie wel niet is!


Fout, wat hij zegt klopt. Nu nog zien hoe jij iets toevoegt hier dat klopt.

Als je zn verhaal leest zijn er inderdaad kritisch onderbouwde reacties, dat moet je als artiest kunnen hebben inderdaad.

Het valt hier gewoon niet heel erg in de smaak. Daar is niks mis mee. Klopt eveneens.

Echter haalt hij in het begin aan waar ik op doel. De simpele bashing reacties zoals Infini weer laat zien (wat ik zeg klopt en elke vorm van tegenwoord klopt niet, jullie zijn kinderachtig) ik denk dat jij je moet laten checken op borderline maat. Als je zulke reacties geeft, die bij de artiest ook op de man gaan en sommige mensen hier als ze iets wel leuk vinden, kun je wat terug verwachten. Maar nee dan krijg je bovenstaand gehuil, oh ze spelen op de man je mag niet tegen me ingaan ik doe niks mis, miemiemie.

Verder eens dat die paar simpele zielen er niet voor zullen zorgen dat artiesten meteen weg gaan. Ik denk dat ze het wel doen als ze merken dat ze hier geen publiek hebben. (Waarom een Rebelion hier niet zou komen maar een Thera/Phuture Noize/Vyral bijv wel).

En dat ligt niet zo zeer aan de kritiek. Waarom moeite steken in een groep die niet jou doelgroep is. Zelfde krijg je als Wasted Penguinz hun nieuwe platen e.d. gaan posten in RSU.

Dus ik mik niet zozeer op dat artiesten daarom zijn weggegaan, maar gewoon puur op de mensen die je noemt, grof, kansloos, niet alleen naar artiesten maar ook mensen die iets dan wel weer leuk vinden. Het uit de weg gaan om maar even aan die mensen te vertellen hoe slecht iets is dat zij leuk vinden. En het meest kansloze is dat ze zichzelf dan als de correcte partij zien, niet zien dat ze het doen, ze moeten gelijk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Vent hou nou gewoon op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verhaal...


Wij zijn qua gedachtegang compleet anders en zullen het nooit met elkaar eens worden dus:

Broken Balance schreef:
Nu nog zien hoe jij iets toevoegt hier dat klopt.


Hoeft van mij niet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Vent hou nou gewoon op :lol:


Point proven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las positieve reacties op Kingpin, ff gaan luisteren. Sfeertje is super vet. Intro wat minder trouwens. Maar wel best dikke track. Doet me beetje denken aan Pennywise van Angerfist.

Verder moest ik wel lachen om al die woordjes Explicit op Spotify. Haha lekker vloeken! Ga op deze en die met CR na niet echt iets nog een keer luisteren denk ik. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik las positieve reacties op Kingpin, ff gaan luisteren. Sfeertje is super vet. Intro wat minder trouwens. Maar wel best dikke track. Doet me beetje denken aan Pennywise van Angerfist.

Deed mij denken aan Angerfist - Bite Yo Style.

Verder wel aardig nummer, blijft het meeste hangen samen met die van CR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Veel van die namen zijn nooit echt "actief" geweest, kwamen alleen heel af en toe kijken. De enige die vanwege kritiek weg is gegaan is Warface, en daar zat weinig onterechts achter destijds. Was gewoon slappe hap van zijn kant...redelijk vergelijkbaar met de muziek dus.

Deetox? Dark pact.. Festuca.. Kijk hoe sommigen er misschien mee om gingen was dom, maar in de eerste plaats hadden bepaalde leden nooit zo grof mogen wezen..

Ik vind het eeuwig zonde dat deetox hier niet meer zo actief is als dat thera dat nu is.

Ik kan me nog goed herinneren in de begin periode hoe hard de kritiek soms was. Oh en ongetwijfeld heb ik her en der ook wel harde kritiek gegeven dus ik ben zelf ook niet heilig (geweest). Maar laten we met z'n allen proberen om wat netter te zijn. :thumbsup:


EDIT :GVD ik wil niet elke keer een nieuwe pagina starten met mijn betogen. >.<

Ik heb haar zeker hard bekritiseerd. Maar nooit echt beledigd. Ik was ook de eerste die met een goede reactie kwam toen ze eindelijk een goede plaat maakte. Beledigen is sowieso ongepast, maar gewoon harde kritieken leveren heb ik niks op tegen. Ik snap dat mensen dit bekritiseren, omdat een MC album in een EDM wereld ook gewoon van de zotte is. Zij hebben een ondersteunende functie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Veel van die namen zijn nooit echt "actief" geweest, kwamen alleen heel af en toe kijken. De enige die vanwege kritiek weg is gegaan is Warface, en daar zat weinig onterechts achter destijds. Was gewoon slappe hap van zijn kant...redelijk vergelijkbaar met de muziek dus.

Deetox? Dark pact.. Festuca.. Kijk hoe sommigen er misschien mee om gingen was dom, maar in de eerste plaats hadden bepaalde leden nooit zo grof mogen wezen..

Ik vind het eeuwig zonde dat deetox hier niet meer zo actief is als dat thera dat nu is.

Ik kan me nog goed herinneren in de begin periode hoe hard de kritiek soms was. Oh en ongetwijfeld heb ik her en der ook wel harde kritiek gegeven dus ik ben zelf ook niet heilig (geweest). Maar laten we met z'n allen proberen om wat netter te zijn. :thumbsup:


EDIT :GVD ik wil niet elke keer een nieuwe pagina starten met mijn betogen. >.<

Ik heb haar zeker hard bekritiseerd. Maar nooit echt beledigd. Ik was ook de eerste die met een goede reactie kwam toen ze eindelijk een goede plaat maakte. Beledigen is sowieso ongepast, maar gewoon harde kritieken leveren heb ik niks op tegen. Ik snap dat mensen dit bekritiseren, omdat een MC album in een EDM wereld ook gewoon van de zotte is. Zij hebben een ondersteunende functie.


Ik denk niet dat jij of ik dat bepalen. Laat mensen lekker hun eigen ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet of ik dat bepaal. ik zag alleen dat ik snap dat hier kritiek op komt. Hij mag zeker doen en laten wat hij wil, maar de kritiek die hij hierover krijgt vind ik zeer begrijpelijk. Ik vind het ook een vreemd iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net even het hele album geluisterd.
Nummers van d-sturb en Crypsis zijn gaaf :D
Vooral die met Crypsis vind ik erg goed gelukt (vooral vet met die 2 melodie climaxen, die je ook in de opbouw hoort :), voor mij gevoel kom ik dit al een tijdje niet meer tegen :)

Rest van de nummers haak ik af mede door de vocals.
De nummers van D-strub en Crypsis zitten natuurlijk ook de vocals van Nolz in, maar daar compenseert het nummer in zijn geheel het weer mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 leuke nummers op dit album naar mijn mening! De twee D-Sturb platen, Kingpin ft Radical Redemption en de plaat met Crypsis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:21 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: Jezus wat een rommel dit. Lijkt wel een kapotte houtzagerij waar af en toe Nolz doorheen gegooid wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me nu al sinds de eerste clip af wat die gare dingen op de achtergrond van de clips zijn. Volgens mij het moeten het uilenveren voorstellen, maar ik vind het meer lijken op een soort panterkleurige haarklem

On-topic: Nog matig leuk als je het bekijkt als een soort Most Wanted compilatie CD, maar als het album Nolz moet showcasen is ie daar redelijk in gefaald. Met Lecture of an Animal probeert ie nog iets nieuws, maar voor de rest komt het niet veel verder dan stoer praten of dood en verderf. En is kingpin nu gewoon de Hard Bass tool met andere vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxxer

Meeste nummers doen me niet zoveel, maar genoot oprecht dat kwartiertje bij Nolz. Draaide iedereen ff een nummertje. Plaat met RR vind ik echt heel dik en die met Regain kwam ook ongelofelijk hard door :oh:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle