Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ncrypta - Freefall EP (ID001)

Label: Identity Records
WEB release: 02/04/2020

Tracks:
01. Ncrypta - Freefall
02. Ncrypta & Mona Rose - Freefall (Cinematic Version)

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



@ 2:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt 2 april uit en wordt een EP met de naam Freefall! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 22:31 
 
Hardtraxxer

https://soundcloud.com/colin-jellema/ncrypta-freefall
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

^ Eens, vind 'm desondanks wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 16:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.


Welkom in deze scene die nu nog steeds zo prachtig wordt gevonden.. terwijl 't wel anders is geweest. xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Alm1ghty schreef:
Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.


Welkom in deze scene die nu nog steeds zo prachtig wordt gevonden.. terwijl 't wel anders is geweest. xd :P

Tja, we zijn het ontgroeid denk ik. Waar ik eerst naar feesten ging voor de muziek en bepaalde artiesten sta ik er nu louter voor de gezelligheid en om oude bekenden weer eens te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
G1LL schreef:
Alm1ghty schreef:
Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.


Welkom in deze scene die nu nog steeds zo prachtig wordt gevonden.. terwijl 't wel anders is geweest. xd :P

Tja, we zijn het ontgroeid denk ik. Waar ik eerst naar feesten ging voor de muziek en bepaalde artiesten sta ik er nu louter voor de gezelligheid en om oude bekenden weer eens te zien.


Ontgroeid? Man er word gewoon saai geproduceerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 21:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er is markt voor, maar ik vind het verschrikkelijk klinken. Ontiegelijk lelijke kicks en ook die schreeuwvocalen zijn verschrikkelijk.

De Cinematic Version klinkt dan wel weer top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Er is markt voor, maar ik vind het verschrikkelijk klinken. Ontiegelijk lelijke kicks en ook die schreeuwvocalen zijn verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.


Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
De 2 door jou genoemde acts proberen naar mijn inziens veel te variƫren in hun muziek en tuurlijk maken ze niet altijd platen die super diepgaand zijn met ingewikkelde melodieƫn of weet ik veel hoeveel lagen in hun muziek.
Maar het zijn altijd wel tracks waar voor mij genoeg in verwerkt zit om van te kunnen genieten als liefhebber en lekker op los te kunnen gaan met hier en daar ook gewoon een lekkere lompe ramplaat.

Maar wat Ncrypta hier nu maakt vind ik echt helemaal 3x niks, de vocals zijn echt verschrikkelijk en zo een beetje elk ander element van de track klinkt zo verschrikkelijk simpel :/
Doe mij dan toch maar crushmode, fake news, corruption of live for this etc. etc.
Stuk voor stuk dikke ramplaten die gewoon goed afgewerkt en vol klinken! :D

Tldr: dit is een kut plaat, rebelion en warface maken de laatste jaren best goede tracks naar mijn mening met hier en daar een tegenvallertje :cool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle