Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Minus Militia - The Code Of Conduct (MINUS100)

Label: Minus Is More
WEB release: 01/11/2019

Tracks:

TBA

Samples:

TBA

Bron:

Citaat:
Minus Militia

The Code of Conduct - New album coming on November 1st. Be at Brotherhood of Brutality to experience the showcase!


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kut kicks zaten er in de meeste nummers van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Wat een kut kicks zaten er in de meeste nummers van hun.

Het zit hem in de ''ik''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een dikke set! En ook benieuwd naar de nieuwe producties! :)
Persoonlijke voorkeur natuurlijk ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/51YCnvvl ... ZefImVwUsQ

Aan alles vanaf die Reign Supreme edit wil ik liever geen woorden vuil maken, maar In de eerste helft van het album zitten mijns inziens nog best een paar platen dit goed te doen zijn. Vooral Leave A Mark is erg gaaf :love:. Zal het meeste op die plaat na thuis niet opzetten, maar het (en dan doel ik echt enkel op de eerste helft van het album) is beter dan ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nooit wat van dit album gehoord.

The Code Of Conduct 5
Je standaard MiM plaat, maar dan met een foeilelijke kick

Leave A Mark 5,5
Zelfde verhaal

Distorted Intensity 6
Zelfde verhaal maar dan iets minder lelijke kicks

Oldschool Hooligans 7
Leuk gedaan met die oude sounds en kicks. Wordt verder niet heel spannend.

Pessimal Evil 7
Geen enorme fan van de melodie maar over het geheel wel een leuke plaat. 2e melodie is leuker.

The Militia Is Back 7
-1 voor Nolz. De kicks in de mid zijn vet gedaan. Melodie is niet heel bijzonder maar de climax is prima.

Reign Supreme Edit 7
Best een leuke edit.

Omnia Of Kicks 7,5
Heel vet dit met die oude kicks. Maar later worden ze al minder en het is verder gewoon alleen de kick en een gerecyclede vocal.

Riot Music 5
Je standaard MiM plaat met een foeilelijke kick.

Soul Ripper 1
-1 voor Nolz. en -8 voor die graf lelijke kicks. Zo moeilijk is het niet om een stevige overdistorted kick te maken. In Industrial doen ze het al sinds begin 2000 en die zijn enorm lomp, waarom klinkt dit dan zo vercrackt, hoe verneuk je dit.

Woofer (Minus Militia Remix) 7
Tja, wel ok, origineel is leuker. Deze klinkt eigenlijk ook wel prima, maar heel spannend is het niet.

Feed The Flame (Minus Militia Remix) 1.
Origineel is een geniale plaat. Dit is een behoorlijke verneuking. Man man wat simpel en slecht. Een scheet bass als kick met een overused domme vocal.

Kingpin (Minus Militia 2
Klinkt wederom voor geen meter. Dan stam je af van een van de beste hardcore producers en dan kom je met deze slappe simpele producties.

Had nog gehoopt op een toffe plaat in de stijl van Ain't Fucking Around, Legion Of Strength, Till 8 In The Morning oid maar dit is gewoon alles wat Act Of Rage en Radical al maken herhaald. Niks bijzonders aan behalve het Minus Militia vocaltje. Hardcore platen zijn volgens traditie enorm slecht geproduceerd door Minus Militia. Alleen Omnia Of Kicks springt er bovenuit. Kan me niet voorstellen dat er veel tijd in dit album heeft gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 12:47 
 
Hardtraxxer

Oldschool Hooligans en Omnia Of Kicks springen er bovenuit voor mij. Verder veel platen die wel oké zijn en een paar (hardcore) platen die helemaal kut zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 13:09 
 
Hardtraxx Addict

The Code Of Conduct, Leave A Mark, Pessimal Evil, The Militia Is Back, Reign Supreme (Militant Kick Edit) vind ik dik, de rest is niet echt voor mij. Vooral die nieuwe ''oldschool kicks'' van hun vind ik echt nergens op klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde van de hardcopy cd en het hoesje! Het gros kun je geen eens muziek noemen... :thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle