Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de End of Line Facebook pagina:
Citaat:
Album news!

For those wondering about 'Alpha Omega,' we're pleased to say that in the coming weeks we will announce the new release & pre-order date. We'd like to thank our fans for their understanding and supportive messages to Delete - you all rock!

dus twee weken wachten voor een aankondiging om over een paar weken een aankondiging van een datum te krijgen? Moet wel heel slecht zijn gegaan met Delete als het zo erg uitgesteld wordt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk irritant ook, de aankondigingen voor een aankondiging die ook nog eens uitgesteld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Delete i.cm. met hoge druk en nieuw terrein is al vaker mis gegaan hè.. misschien is dit een dergelijke situatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

Byron schreef:
Malice collab staat dus iedergeval niet op het album

plaatje

Dit kan natuurlijk ook betrekking hebben op het album van Malice wat vorige week released is, staat mogelijk wel op het (uitgestelde) Delete album
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yowan 2 schreef:
Delete i.cm. met hoge druk en nieuw terrein is al vaker mis gegaan hè.. misschien is dit een dergelijke situatie?


Denk dat hij gewoon zichzelf gewoon een depressie/burnout in gewerkt heeft... Wat natuurlijk ontzettend vervelend is voor hem. Maar ik denk dat hedendaagse publiek helaas teveel van hem vraagt. Al die collabs, zoveel platen... Hij wilt teveel mensen pleasen. Hij doet het goed bij het hedendaagse raw publiek, maar ook bij het spoontech volk. Hij wil graag beide groepen fans bij zich houden heb ik het idee, waardoor hij zo veel werk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interviewtje over het album: https://www.hardstylereport.com/2018/11 ... pha-omega/

Raar dat er twee weken na de announcement over "the coming weeks" nog absoluut niks is gecommuniceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Releasedatum 20/12/2018

Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk! :yay:
Heeeeel benieuwd naar HQ van al die tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi dat het eindelijk bekend is. Leuk cadeautje om net voor kerst het album in de bus te hebben :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duurt nog zo lang :cry: Maar liever uitgesteld dan slechte kwaliteit (of een nog ziekere delete)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik laat me verrassen, ik verwacht er namelijk helemaal niks van sinds Delete z'n huidige stijl mij niks doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:26 
 
Hardtraxx Crew

Magnetron schreef:
Ik laat me verrassen, ik verwacht er namelijk helemaal niks van sinds Delete z'n huidige stijl mij niks doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:12 
 
Hardtraxxer

Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?


Geen gated kick zou ik niet durven zeggen, maar dat setje was (inderdaad zeker in het begin) qua kicks zeker niet de Delete die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?

Als ik mij niet vergis opende hij met Do you Like bass samen met Artifact. Correct me if im wrong maar volgens mij zit daar wel n gated in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
wolbie schreef:
Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?


Geen gated kick zou ik niet durven zeggen, maar dat setje was (inderdaad zeker in het begin) qua kicks zeker niet de Delete die ik ken.


Dit kwam ook met name doordat hier vooral de remixen en collabs gedraaid werden. Onder andere Sub Sonik Remix en plaat met Regain kwamen voorbij. De set van Delete op Supremacy was sowieso niet wat ik ervan verwacht had, als ik van tevoren had geweten dat alleen de remixen en collabs gedraaid zouden worden had ik me ook niet ingesteld op tracks als Louder, Lunatic en Relentless :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
als ik van tevoren had geweten dat alleen de remixen en collabs gedraaid zouden worden had ik me ook niet ingesteld op tracks als Louder, Lunatic en Relentless :P

Dit was inderdaad heel apart bijna. Vond het tbh ook geen goeie weerspiegeling van z'n album ook al was het een album showcase
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 17:03 
 
Hardtraxxer

Ah, dat verklaard een boel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht het meest op Pulse remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik wacht het meest op Proximity to Extinction remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
Ik wacht het meest op de Regain collab :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
Ik wacht het meest op Proximity to Extinction remix :worship:

Dit, een van de weinige platen die ik kan waarderen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou de release misschien zoveel uitgesteld zijn om niet al te veel in het vaarwater van het Warface album te liggen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle