Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een paar filmjes in RSU gechecked. Ik denk dat dit album toch heel erg dik is hoor! Ben echt wel benieuwd nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow die Payback is wel flink pompen op het eerste gehoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag in de Facebook Delete fangroup iemand zeggen dat je op het feest kon pre-orderen, zou dat betekenen dat de release in de buurt komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:


Wat een geweld zeg! Lijkt net een machinegeweer die alles kapot maakt voor de kick er uberhaupt inkomt :bomb:
Heeeel vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ik zag in de Facebook Delete fangroup iemand zeggen dat je op het feest kon pre-orderen, zou dat betekenen dat de release in de buurt komt?


pre-order datum stond eerst op 24 september en is uitgesteld i.v.m. ziek zijn van Delete zelf, zal dus zeker niet lang meer duren.
Bij album showcase stonden 2 laptops en via een speciale link kon je het album pre-orderen voor 17,50 excl. verzendkosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet gedaan qua sounds in de climax, alleen er zitten imo te veel kickrolls in. Eerste kick klonk prima maar die erna al weer twijfelachtig.

Toch wachten op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eerste kick klonk prima maar die erna al weer twijfelachtig.


Dit heb ik ook een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:59 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

in de Delete fan groep werd er net een plaatje gedropt dat Delete had aangegeven over een aantal weken meer info te geven voor wat betreft release data. Zou wel wat zijn als het echt nog weken en weken duurt. Al heb ik best wel het geduld voor dit album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zolang het goede platen zijn (en zo klinkt het op het eerste gehoor wel in LQ) kan ik ook nog wel even wachten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:


Pffff :surrender: :surrender: Wat een klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lunatic de minste Delete plaat in tijden en de meest toegankelijke Delete track ooit. Delete kan zoveel beter. Kicks zijn mwa, schreeuwvocal is irritant en die rolls hadden niet misstaan in een Rebelion track. Alleen het stuk tussen 1:08 - 1:20 geeft een blijk van Deletes genialiteit. Album showcase zaterdag was wel gruwelijk, zin in dit album. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Lunatic ... de meest toegankelijke Delete track ooit

Als je dit naast een Alone, Fast Lane, Take It Back of zelfs een Louder legt, hoe is Lunatic dan een toegankelijke Delete plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 16:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
kingxxl schreef:
Lunatic ... de meest toegankelijke Delete track ooit

Als je dit naast een Alone, Fast Lane, Take It Back of zelfs een Louder legt, hoe is Lunatic dan een toegankelijke Delete plaat?


Als in dat hij populair is waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind Lunatic ook een ontzettende 13/12 Delete plaat. Ben dat best wel beu inmiddels. Constant hetzelfde liedje, letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
_theon_ schreef:
kingxxl schreef:
Lunatic ... de meest toegankelijke Delete track ooit

Als je dit naast een Alone, Fast Lane, Take It Back of zelfs een Louder legt, hoe is Lunatic dan een toegankelijke Delete plaat?


Als in dat hij populair is waarschijnlijk.

Mwa, de platen die ik hierboven opnoem zijn ook populair maar dat betekent niet gelijk dat populair gelijk staat aan toegankelijk. Anders zijn platen als Stash, Pattern 2 en Freakz At Night ook toegankelijk, wat ze in de periode dat ze uitkwamen helemaal niet waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
kingxxl schreef:
Lunatic ... de meest toegankelijke Delete track ooit

Als je dit naast een Alone, Fast Lane, Take It Back of zelfs een Louder legt, hoe is Lunatic dan een toegankelijke Delete plaat?

Kicks, kickrolls, opbouw, alles ademt standaard raw (behalve dat stuk tussen 1:08 - 1:20). Dat maakt 'm toegankelijk en in dit geval ook populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou eerder zeggen dat dat stuk wat jij noemt het meest standaard raw stuk is van dit nummer en bij dit nummer vooral de 2e climax niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
_theon_ schreef:
kingxxl schreef:
Lunatic ... de meest toegankelijke Delete track ooit

Als je dit naast een Alone, Fast Lane, Take It Back of zelfs een Louder legt, hoe is Lunatic dan een toegankelijke Delete plaat?

Kicks, kickrolls, opbouw, alles ademt standaard raw (behalve dat stuk tussen 1:08 - 1:20). Dat maakt 'm toegankelijk en in dit geval ook populair.

Niet mee eens. De kicks klinken niet als eerdere Delete tracks of recente platen (populaire) raw platen, waar ik zo nu op kan komen, maar staan op zichzelf. Kickrolls geef ik je gelijk in, dat is wel typisch/standaard Delete wat goed ligt bij het publiek tegenwoordig.
In hoeverre is een opbouw tegenwoordig nog heel origineel of ‘niet standaard’? Ik vind dat Delete het hier nog redelijk fris houdt door het gebruik van de vocals. Vooral dat stukje vlak voor de climax is juist anders dan alleen die paar noten melodie/screech.

De hele sfeer van deze plaat is duister/doomsday achtig en dat hoor je goed als die stukjes melodie terugkomen in de eerste climax. Juist het stuk dat jij benoemt past eigenlijk niet bij deze track, haalt de sfeer uit de plaat. Daarom verder ook eens met wat Broken Balance zegt.

Vind Lunatic dus anders genoeg klinken dat je het niet kan bestempelen als toegankelijk of standaard raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 19:11 
 
Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
De kicks klinken niet als eerdere Delete tracks

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorbeeld/argument pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig al wat die Deluxe edition inhoudt die je kon pre-orderen op het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 13:16 
 
Hardtraxx Elite

WEB release: 11/10/2018
Is allang geweest maar kan die nergens vinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
WEB release: 11/10/2018
Is allang geweest maar kan die nergens vinden? :P


DonnyD schreef:
Citaat:
I have an important announcement regarding the release of my album 'Alpha Omega.' I regret to inform that the release date and pre-order must be pushed back (date TBA).

Although this is quite a setback, I can still reassure you that it won’t affect my showcase sets at Supremacy this weekend, and especially my album event with Fanaticz on the 13th of October.

The music is close to finished but I've had a few setbacks due to my health and other personal situations which made it hard to make the existing deadline. There is a large gap between playing the music live and committing to a finished album that can't be touched ever again. And with my recent mental state, I found it really hard to focus, be creative and get shit done.
At the moment I'm working on my health, and also working to bring you guys something really special and personal. I can reassure everyone that the wait will definitely be worth it!

To make it up to all of my fans who have bought tickets to my album event, I am planning something nice with my label and agency (End of Line Recordings & Most Wanted DJ), but more info will follow about that!

So, the only setback is the release date of the final product. Be prepared for 'Alpha Omega' to still pump through the speakers of Supremacy and Fanaticz as planned!
Thank you for your understanding and support!

Ryan xo


https://www.hardnews.nl/delete-stelt-release-alpha-omega-uit-wegens-gezondheid/

Mogge
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 22:07 
 
Hardtraxxer

Malice collab staat dus iedergeval niet op het album

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle