Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Sturb & Atilax - Break Free (The Official Decibel Outdoor 2022 Anthem) (EOL177)

Label: End Of Line
WEB release: 24/05/2022

Tracks:
D-Sturb & Atilax - Break Free (The Official Decibel Outdoor 2022 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah dik die 2e slide. Dit is de hakken geblazen outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

**

Zijn mooi optijd met het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt goed, ben benieuwd naar de rest van het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel écht een hele vroege release voor zo'n anthem.

Maar wmbt wel een perfecte keuze om anthem te laten maken voor Decibel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 17:31 
 
Hardtraxx Crew

Wat een kut vocals zeg, maar verder wel een leuk anthem :) maar ook niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt mij tegen. Outro het beste van de hele plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-edit- 2x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Valt mij tegen. Outro het beste van de hele plaat


Eens, had er meer van verwacht. Mid is erg rommelig en mist die typische D-Sturb drive. Climax is beetje forgettable. En de outro is het enige dat er voor mij uitspringt.

Voelt beetje geforceerd, heb het gevoel dat D-Sturb hier echt iets veel leukers van had kunnen maken. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:13 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Valt mij tegen. Outro het beste van de hele plaat


Mee eens. Plaat doet mij weinig en heeft voor mij totaal niet het anthem-gevoel die past bij Decibel en een aantal voorgangers in mijn ogen wel hadden. Doet verder niks af aan het feest, maar ik had hier wel iets meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreemde mid intro... Pakt mij niet helemaal. Kan er totaal niet inkomen.
Verder nou ook niet bepaald D-sturbs beste werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet anthem geworden :D. Fijne kicks ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook wel over te spreken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 10:19 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat. Melodie on point! Echt Decibel gevoel. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima anthem dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eerlijk gezegd een beetje rommelig allemaal. Ook de melodie geeft mij totaal geen zonnig decibel gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind eigenlijk alleen de break en de eerste climax écht gaaf. Heerlijk zomers sfeertje wat mist in de midintro en tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Imo het slechtste Decibel anthem tot nu toe, zwaar vergetelijk en de kicks zijn ook niet best, behalve in het outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het nou ook niet echt een gezellig anthem nee. Zal misschien wel meer passen bij het wat stoerdere imago dat ze rond Decibel neer willen zetten (zo voelt het voor mij in ieder geval), maar niks voor mij dit. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het niet zo'n zomers anthem is geworden ligt ook aan de artiest natuurlijk. D-Sturb, B-Front etc. Het zijn allemaal geen mannetjes die een break met vogeltjes of vrolijke melodieën zullen maken. Maar gezien zijn stijl heeft D-Sturb hier naar mijn mening toch het maximale uit gehaald om toch aan ieders oren te voldoen.

Gevalletje juiste keuze bij het juiste feest/festival. Je moet Da Tweekaz ook geen Qlimax anthem laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Dat het niet zo'n zomers anthem is geworden ligt ook aan de artiest natuurlijk. D-Sturb, B-Front etc. Het zijn allemaal geen mannetjes die een break met vogeltjes of vrolijke melodieën zullen maken. Maar gezien zijn stijl heeft D-Sturb hier naar mijn mening toch het maximale uit gehaald om toch aan ieders oren te voldoen.


D-Sturb - Ancient was bijvoorbeeld wel een 100x beter Decibel Anthem geweest dan dit. Het kan best. Ook Ran-D & B-Front hun Rebirth anthem was dat. Artiesten kunnen zich best aanpassen aan de sfeer/feel van een feest, een mooie uitdaging voor jezelf als producer. Of is dat tegenwoordig ook al te veel moeite en maken ze gewoon een eigen plaat en plakken een sticker met anthem er op.

Revolting Against schreef:
Gevalletje juiste keuze bij het juiste feest/festival.

Zo werkt het niet, populaire artiesten (en bij de goede boekingskantoren) krijgen de anthems. Niet degene die het beste past. Een Anthem maak je om, boven alles, je feest te promoten.

Citaat:
Je moet Da Tweekaz ook geen Qlimax anthem laten maken.

Dit gebeurt nog wel in de hele nabije toekomst. Daar durf ik wel geld op in te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:
Revolting Against schreef:
Gevalletje juiste keuze bij het juiste feest/festival.

Zo werkt het niet, populaire artiesten (en bij de goede boekingskantoren) krijgen de anthems. Niet degene die het beste past. Een Anthem maak je om, boven alles, je feest te promoten.

Citaat:
Je moet Da Tweekaz ook geen Qlimax anthem laten maken.

Dit gebeurt nog wel in de hele nabije toekomst. Daar durf ik wel geld op in te zetten.


Oh maar ik snap de gedachtengang van B2S wel hoor, D-Sturb is de man of the moment dus die moet je voor je anthem strikken. Maar soms werkt het gewoon niet. Men wil bij een Decibel anthem euforische platen horen a la Summer In The City, Gold (geen anthem, maar wel trailer materiaal) en Sound Intense City etc. Niet iedere artiest kan dat ballpark vinden.

En ik vrees het ook dat Da Tweekaz nog een Qlimax anthem krijgen, het feit dat ze er al hebben gestaan zegt al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 14:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:
Dat het niet zo'n zomers anthem is geworden ligt ook aan de artiest natuurlijk. D-Sturb, B-Front etc. Het zijn allemaal geen mannetjes die een break met vogeltjes of vrolijke melodieën zullen maken. Maar gezien zijn stijl heeft D-Sturb hier naar mijn mening toch het maximale uit gehaald om toch aan ieders oren te voldoen.


D-Sturb - Ancient was bijvoorbeeld wel een 100x beter Decibel Anthem geweest dan dit. Het kan best. Ook Ran-D & B-Front hun Rebirth anthem was dat. Artiesten kunnen zich best aanpassen aan de sfeer/feel van een feest, een mooie uitdaging voor jezelf als producer. Of is dat tegenwoordig ook al te veel moeite en maken ze gewoon een eigen plaat en plakken een sticker met anthem er op.

Revolting Against schreef:
Gevalletje juiste keuze bij het juiste feest/festival.

Zo werkt het niet, populaire artiesten (en bij de goede boekingskantoren) krijgen de anthems. Niet degene die het beste past. Een Anthem maak je om, boven alles, je feest te promoten.

Citaat:
Je moet Da Tweekaz ook geen Qlimax anthem laten maken.

Dit gebeurt nog wel in de hele nabije toekomst. Daar durf ik wel geld op in te zetten.


Ancient, wat n wereld plaat is dat hey
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle