Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen. :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 12:35 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
:thumbsup: Ja dit is de crypsis die ik wil horen

nee toch niet

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 13:03 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Buiten Heal & Raise is er de laatste jaren sowieso niets interessant uit z'n studio gekomen. :sick: :sick:

nou nou..
Persoonlijk vond ik program hostile toch echt wel een vet album hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 13:58 
 
Hardtraxxer

Ik dacht yes eindelijk een nieuwe Crypsis plaat :yay: maar dit.... wat een bagger
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.


Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat een hééééérlijke melodie helemaal naar de kl*te geholpen seg :(
Als je die videoclip ziet, kan het toch niet anders dan een troll zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dit dan weer zeg. *Zet statement of intent album weer aan*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 21:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kassabliepjes on steroids. Wat een verschrikking dit, meer heb ik er niet over te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 12:54 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Kassabliepjes on steroids


Dit is zo on point :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 20:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pommer schreef:
Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.


Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll is :lol:

Nee ik volg al die shit niet. Maar oke, heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Janken dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah nice hij heeft het geluid van z'n parkeersensoren geremixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"Als het voor Radical werkt, zal het voor mij ook wel werken." Wat een droefheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
InfinI schreef:
En dit heeft Strike gemaakt?

W
T
F


Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamen :lol:


Meh je hoort in dit nummer wel de invloeden van oude crypsis. Vooral de intro. Dat hij een nieuwe weg in slaat (hoe kut het ook is), vind ik geen reden voor zulke verdenkingen. Ook al maak je miss wel een semi-grapje.


Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.

Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: :cry: Ik wil de oude crypsis terug

Of desnoods alleen gewoon kicks, want die zitten hier niet in :/
Als je het laag volledig wegdraait, verandert er dan uberhaupt iets aan de sound van deze plaat? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou Crypsis het niet gewoon leuker vinden om te dj'en en het verder allemaal wel prima vinden zo? Af en toe eens een release zodat hij nog relevant blijft. Dat idee heb ik de laatste jaren een beetje bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor deze plaat nu pas. Die kicks :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

knap plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 18:50 
 
Hardtraxxer

Lnka schreef:
Basshunterzz schreef:
Het was ook niet helemaal serieus. Vind het alleen opmerkelijk dat er sinds 2012 amper meer goede platen uit zijn studio zijn gekomen, je kan zoiets toch niet helemaal kwijt zijn.

Dit vind ik ook zo opmerkelijk. Éen van de beste albums ooit gemaakt en de laatste jaren zie je maar weinig van die genialiteit qua nieuwe producties. Z'n mixwerk is wel erg lekker :p En hij draait nog redelijk wat classics setjes. Hij ziet toch dat die stijl best goed aanslaat, anders zou hij niet zo veel classics setjes draaien? Nja goed, niet dat al dit zeuren veel zin heeft. Baal er gewoon van dat het deze kant is opgegaan.


Ach, misschien kijk ik met een gekleurde bril, maar op "Program Hostile" stonden toch wel een aantal hele prima tracks (oa. Punish), zijn Qapital anthem was prima en "Back Again" vind ik ook best wel lekker.

Qua mixwerk ook meestal wel dikke prima: Niet standaard intro-outro en vaak wat verrassends ertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren nog een post geplaatst onder een nieuwe Rejecta track, met name benoemd dat hij normale kicks gebruikt maar toch een eigen stijl heeft ontwikkeld die behoorlijk goed aanslaat. Je moet soms wel met de tijd mee, maar als je de oude Crypsis tracks pakt en je draait die op een feest dan hoor je gelijk het enthousiasme van het publiek. Vernieuwing en wat experimentele dingen proberen in tracks is prima en dat waardeer ik ook wel. Maar kom.. Dit is toch niks?

Die melodie is volledig Crypsis, ik las al de eerste reacties en ik was verbaasd, want het begon heerlijk. Tot die kicks kwamen, vooral dat ene rare schelle 'iets' in het begin wat moet functioneren als pitchkick, ofzo? Klinkt van geen meter. Verder klinkt het ook niet best afgemixt, alsof dit echt maar in een uurtje in elkaar is gezet en men dacht 'ehm, ja, dit wordt niet meer beter, finishen die hap'.

Je begint inderdaad te denken dat hij meer achter de schermen bezig is met ondersteuning van andere MiM artiesten of simpelweg geen zin meer heeft en/of een a-creatieve periode heeft. Dit is een beetje te vergelijken met de dalende lijn die Frontliner ingezet heeft.. Hopelijk klimt Crypsis er wel bovenop, net als Adaro die ook een periode niets presteerde en nu weer heerlijke platen weet uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pommer schreef:
Is dit geen troll? Kan toch niet dat ie oprecht denkt dat dit goed is.


Heb je reacties gezien van zijn collega's? Angerfist, N-Vitral, Adaro en nog wat anderen reageren lyrisch op zijn insta. Zou wel zieke complot zijn als het een troll is :lol:

Ben echt ziek benieuwd wat een producers motivatie is om hier lyrisch over te zijn. @Djadaro @n-vitral??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie en vocals zijn echt typisch Crypsis en gewoon erg vet, maar de rest...
Al genoeg over gezegd denk ik zo. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Het begint zo veelbelovend, maar daarna..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle