Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De held van weleer heeft het niet meer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zo dan, dit is inderdaad niet best zeg. Hoe kom je er nou bij om als ervaren producer die al jarenlang meeloopt in de scene met dit soort kwaliteitloze meuk aan te komen zetten? Past echt totaal niet.


Tja, dit is precies wat veel mensen willen op het moment toch als je kijkt hoe populair Gearbox, Uptempo Hardcore en aanverwanten zijn?

Melodie en andere elementen klinken ok, maar de kicks vind ik echt verschrikkelijk. Trend met dit soort totaal overstuurde kicks lijkt wel blijvend voor voorlopig, jammer maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de comments ook lees onder de insta post van dit nummer. Al die artiesten die dit ook steunen alsof het een nieuwe wereldplaat is, wel heel overdreven zeg. Is HT dan de enige die dit echt helemaal kut vindt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles is al gezegd.

WAAROM CRYPSIS WAAROM?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan het begin denk je even de oude crypsis te horen en dan ineens begint de ellende :cry: . En dan te bedenken dat hij tegenwoordig amper met iets nieuws komt, komt hij ineens met dit aanzetten, jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:21 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Als ik de comments ook lees onder de insta post van dit nummer. Al die artiesten die dit ook steunen alsof het een nieuwe wereldplaat is, wel heel overdreven zeg. Is HT dan de enige die dit echt helemaal kut vindt? :lol:


Welkom bij HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Welkom bij HT :P


Hoezo dit :/ ? Wil je zeggen dat dit goed is dan? Helemaal van een naam als Crypsis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Ik reageerde hierop:

makrooy schreef:
Is HT dan de enige die dit echt helemaal kut vindt? :lol:


En over de track zelf, als ik aan de naam Crypsis denk dan past deze track daar niet echt bij nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is niet de eerste keer dat Crypsis op de experimentele tour gaat..
Break Down Low was destijds ook vernieuwend en de meningen daarover waren ook verdeeld.
Nu hetzelfde, persoonlijk ben ik ook geen fan van dit soort kicks maar als ik het internet moet geloven (Insta/FB) zijn er heel veel mensen die het wel tof vinden.
Afgezien van de kicks is de melodie wel ok en zijn de vocals wel Crypsis style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
En dan te bedenken dat hij tegenwoordig amper met iets nieuws komt, komt hij ineens met dit aanzetten, jammer...


Dit vooral. De beste man heeft (als ik fout zit moet iemand me maar even verbeteren) in 2017 een solo hardstyle release gehad en dit wordt zijn eerste in 2018. Daarnaast een enkele collab (met Nolz, heel de MiM crew en wat HC artiesten). Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
patrickjumpeen schreef:
En dan te bedenken dat hij tegenwoordig amper met iets nieuws komt, komt hij ineens met dit aanzetten, jammer...


Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).


Bij het boeken van een Radical zou je vast wel korting krijgen op andere Minus is More Artiesten.
Vind het anders ook maar een aparte beslissing om Crypsis op alle grote feesten te laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Dit vooral. De beste man heeft (als ik fout zit moet iemand me maar even verbeteren) in 2017 een solo hardstyle release gehad en dit wordt zijn eerste in 2018. Daarnaast een enkele collab (met Nolz, heel de MiM crew en wat HC artiesten). Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).

Dit valt mij inderdaad ook al jaren op. Komt over alsof Cryp met een enorm writersblock zit, of gewoon geen zin meer heeft. Soit deze plaat neigt op sommige aspecten naar zijn eerdere werk, maar de andere delen weer totaal niet. Lijkt alsof Crypsis een opzetje heeft gemaakt en vervolgens iemand anders het maar afgemaakt heeft (met overigens alle gevolgen van dien).

Dit fenomeen zie of zag je trouwens ook bij Zany, Prophet, Deepack, Paul Elstak enzovoorts. Zitten oerdegelijke producties tussen en vervolgens wordt het afgewisseld met zulke onwaarschijnlijke zaad dat je vrij lastig kunt geloven dat het door dezelfde producer is gemaakt.

Ik zie ook iemand claimen dat dit is wat - iedereen - nu wilt. Ik geloof er geen fluit van. Half MiM is gebouwd op de populariteit van de oude MiM sound. Er is lange tijd ontzettend veel vraag geweest naar classic feesten en er worden op het moment juist weer veel tracks produceerd die meer neigen naar het oude stijltje dan naar dit gehannes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks op 1:48 vind ik best vet. Gebruik die dan gewoon langer, ipv die RR scheetjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 17:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Moddervette kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet ondestaande of de Crypsis - Multiple Thrusts (2nd Mix) versie wel weer op

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 19:08 
 
Hardtraxx Addict

En dit heeft Strike gemaakt?

W
T
F
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 19:41 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Dat dit van zijn naam komt doet zoveel pijn. Kan het gewoon niet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 20:04 
 
Hardtraxxer

Dan luister ik nog liever naar Rebelion :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

What the fuck is dit dan joh? Moet wel een trolnummer zijn. Dit is echt niet om aan te horen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
En dit heeft Strike gemaakt?

W
T
F


Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
InfinI schreef:
En dit heeft Strike gemaakt?

W
T
F


Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamen :lol:


Meh je hoort in dit nummer wel de invloeden van oude crypsis. Vooral de intro. Dat hij een nieuwe weg in slaat (hoe kut het ook is), vind ik geen reden voor zulke verdenkingen. Ook al maak je miss wel een semi-grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godnondeju. Ik zie iets nieuws van Crypsis met al 2 pagina's reacties, krijg je dit.. :/

Ja smaken verschillen maar het kan er bij mij echt niet in dat zo veel mensen dit vet vinden tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooooooo de tering... Dit is eeuwig zonde. Wat als het een grap is? :x

RvD schreef:
Godnondeju. Ik zie iets nieuws van Crypsis met al 2 pagina's reacties, krijg je dit.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup: Ja dit is de crypsis die ik wil horen

nee toch niet
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle