Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Chroman schreef:
Kijk dit is pas een Game Changer :worship:


Want?

Ik vond die van SZP vorig jaar zeer saai en standaard. Dit was een sneer daar naartoe. Door B-Front's anthem wordt die van vorig jaar nog een stuk verder gedegradeerd. Groeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zit Pim nogal hoog. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:27 
 

ben er nog niet wild over, doet mij nog niet zoveel. het is wel een stuk beter dan die van vorig jaar maar dit is natuurlijk al snel.

wacht wel ff de officiele video af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het zit Pim nogal hoog. :lol:


Jaaa Pimmetje is er maar druk mee xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkeerd geslapen Pimmetje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat fucking goed :cry: Hier hoeft je eigenlijk niet heel veel over te zeggen, de track zelf zegt genoeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In LQ klinkt hij dikke prima, al heb ik er nog niet het klassieke anthem gevoel bij. Ligt net wat te dicht bij andere B-Front platen om er echt meteen zo lyrisch over te zijn. Denk wel dat hij live de sfeer goed zal geven, maar dat gaat blijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die mid is echt heel erg gaaf, vet anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Verkeerd geslapen Pimmetje? :lol:


denk t wel, ben weer kalm hoor. Altijd beetje humeur als ik een kater heb. Edoch sta ik nog steeds achter wat ik heb gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 16:56 
 
Hardtraxxer

Het meeste van de track zit goed buiten de melodie vind ik, melodie is veel te "normaal" heb hier totaal geen qlimax anthem gevoel bij, zou wel passen in een set op Qlimax, maar het ontbreekt voor mij een echt anthem gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had er toch ook wel meer van verwacht hoor. Het is een goeie B-Front solo track, los van heel het Qlimax gebeuren. Maar heeft totaal niet de potentie om een legendarisch anthem te worden dat je binnen 10 jaar op een classic feest nog terug zou horen. Maar dat is mijn gevoel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke laat ik voorop stellen dat ik zelf ook een groot fan van B-Front ben, maar wat een cumfest hier zeg :lol: Op het eerste gehoor een heel vet Anthem daar niet van, zeker de mid-intro is echt gruwelijk dik, maar ik vind het niet beste B-Front plaat ooit ofzo, gewoon net bovengemiddeld denk ik. Vergelijkingen met o.a. The Prophecy slaat imo dan al helemaal nergens op, want dat Anthem is echt van een ander kaliber, net als bijv Science & Religion en Next Dimensional World. Daar komt deze niet bij in de buurt imo :P. Maar het heeft opzich wel potentie om een van de, zo niet het beste Qlimax anthem van het afgelopen decennium te worden. Benieuwd naar betere kwaliteit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor heel vet! Nu nog een HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 19:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fijne kicks en een goed sfeertje zoals altijd bij B-Front.
Ik vind het echter te weinig verschillen van andere B-Front platen waardoor ik niet meteen warm loop voor dit anthem. Een volledige HQ zou mijn mening iets bij kunnen draaien, maar op dit moment vind ik hem 'gewoon' leuk. Niet meer, niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie dit op dit moment niet de boeken in gaan als een Mysterias of dergelijke legendarische plaat, maar het klinkt wel erg goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd weer dat typerende gelul van mensen die zo'n anthem dan kut vinden en blijkbaar niet kunnen begrijpen dat anderen het wel vet vinden, dus dan is het allemaal weer billen likken. Elke keer bij een hype release weer. Flikker toch op man :lol:

Je bent natuurlijk ook wel heel woke als je dingen die bij veel mensen goed vallen per se kut vindt puur omdat veel mensen het wel vet vinden. Lekker tegen de massa in bwubwubwubwu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff dit gaat echt geweldig zijn in het Gelredome :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Helicaze schreef:
Hadden de gated kicks in de tweede climax teruggekomen, had het voor mij wellicht nog beter geweest.

Anders gewoon een gated kick mix er bij releasen. Ouderwets 2 versies doen. :thumbsup:
Science & Religion, The Prophecy, The Darkside, The Power Of The Mind, The Nature Of Our Mind en Alternate Reality hadden ook allemaal een release met een extra (re)mix. ^^

:yes: Prima idee, maar zal vast niet gebeuren.

Klinkt thuis nog niet echt als een anthem, meer als een normale B-Front plaat, maar wie weet. Erg vette mid en prima sfeer iig. Ben benieuwd hoe 'ie live klinkt :) (ooit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon typisch B-front en dat is ook precies waar ik op zat te wachten bij een Qlimax anthem van hem!!!! :loving:
Toffe mid waarbij ik me al een gruwelijke licht- en lasershow kan voorstellen, epische melodie en dikke kicks. Wat wil je nog meer!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metershoge kippenvel bij het horen van die melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 23:18 
 
Artiest

SL8492 schreef:
Oke laat ik voorop stellen dat ik zelf ook een groot fan van B-Front ben, maar wat een cumfest hier zeg :lol: Op het eerste gehoor een heel vet Anthem daar niet van, zeker de mid-intro is echt gruwelijk dik, maar ik vind het niet beste B-Front plaat ooit ofzo, gewoon net bovengemiddeld denk ik. Vergelijkingen met o.a. The Prophecy slaat imo dan al helemaal nergens op, want dat Anthem is echt van een ander kaliber, net als bijv Science & Religion en Next Dimensional World. Daar komt deze niet bij in de buurt imo :P. Maar het heeft opzich wel potentie om een van de, zo niet het beste Qlimax anthem van het afgelopen decennium te worden. Benieuwd naar betere kwaliteit :D


Dus dit had mijn beste plaat ooit moeten worden?
Ik maak nooit platen met de insteek dit is mijn beste plaat ooit! Het is ook een mening natuurlijk. Wat voor jouw de beste plaat is hoeft voor een andere niet de beste plaat te zijn!

Ik heb me er ook op ingesteld dat er natuurlijk ook mensen zullen zijn die het wat minder of niet vet vinden! Dat hoort erbij! Voor mij lag er iig niet heel veel druk op alleen het is een moment opname natuurlijk! Misschien dat ik volgende week een heel ander anthem zou maken! Maar dit is wat ik bij qlimax voel en bij symphony of shadows :-)

Ik heb geprobeerd een beetje de qlimax vibe zoals ik hem ervaar neer te zetten :-)

Sommige vinden het geweldig & sommige standaard! Ieder zijn mening natuurlijk!
Ik zou het persoonlijk raar vinden als ik opeens met een totaal andere plaat aan zou komen haha :-)
Ik ben zelf ontzettend trots dat ik hem heb mogen maken :-) (was toch wel 1 van grote dromen)
Iig thanks allemaal natuurlijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 00:00 
 
Hardtraxxer

Lekker gewerkt ouwe pik!

Ik vind hem wel pakkend en sfeer creëren die een qlimax Anthem hoort te hebben.
Over het algemeen vind ik dat sowieso het sterke punt van B-front om een sfeer in track te creëren.
Fijne track dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front kan voor mij al heel weinig fout doen en dit bewijst maar weer waarom het een top DJ is. Wat een plaat! Enorm sterke melodie en de kicks die hij weer gebruikt is van een ongekend hoog niveau. Ik vind het echt prachtig om te zien hoe hij zijn stijl in elke plaat weer kan plaatsen, maar toch verschillend kan zijn. Wat een parel. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Altijd weer dat typerende gelul van mensen die zo'n anthem dan kut vinden en blijkbaar niet kunnen begrijpen dat anderen het wel vet vinden, dus dan is het allemaal weer billen likken. Elke keer bij een hype release weer. Flikker toch op man :lol:

Je bent natuurlijk ook wel heel woke als je dingen die bij veel mensen goed vallen per se kut vindt puur omdat veel mensen het wel vet vinden. Lekker tegen de massa in bwubwubwubwu.


Lul toch niet zo stom. Je reactie slaat weer als kut op Dirk en dan met name het laatste stuk. Gedraag je eens niet als een klein kind door overal zo op te reageren want je bent echt mega irritant (of 'annoying', zoals jij zou zeggen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Is geen stom gelul, is gewoon waarheid. Elke keer als er een plaat is waar veel mensen positief op reageren moeten er weer een aantal tussenkomen die in plaats van gewoon in te zien dat zij zelf gewoon een andere smaak hebben dan de anderen in het topic (waar niets raars aan is), het toch weer gooien op 'de rest overdrijft/de rest likt billen/overrated'. Ja man, 2% van de reageerders vindt een plaat minder goed en dan zijn die 98% natuurlijk allemaal billenlikkers met te lage standaarden. Gebeurt vaak genoeg, maar is gelul joh, wat jij wil.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle