Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Tof anthem en het past perfect bij Qlimax. Die van Wildstylez staat voor mij op #1. Dat is in mijn ogen toch wel het beste Qlimax anthem tot nog toe, maar deze staat voor mij vrij stevig op #2.


Die van Wildstylez is inderdaad fantastisch, tnx dat ik deze plaat nu weer 's opzet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 02:29 
 
Hardtraxx Crew

Arboza schreef:
Die van Wildstylez staat voor mij op #1. Dat is in mijn ogen toch wel het beste Qlimax anthem tot nog toe

Eens :loving: Zie wel waar deze komt te staan zodra ik hem in HQ heb gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 06:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb de eerste dagen even laten bezinken. Een aantal video's nog eens terug gekeken van die avond in lil Amsterdam (ja ik heb heimwee)
En ik moet dan toch tot de conclusie komen dat we hier nog steeds in 10 jaar over dit anthem spreken. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb de eerste dagen even laten bezinken. Een aantal video's nog eens terug gekeken van die avond in lil Amsterdam (ja ik heb heimwee)
En ik moet dan toch tot de conclusie komen dat we hier nog steeds in 10 jaar over dit anthem spreken. :drool:


Mwoa.
Dit anthem komt nog steeds niet in de buurt van Power Of The Mind, Next Dimensional World en Science & Religion.
En bijna alle anthems mogen nog niet eens de veters strikken van The Prophecy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

@BB

Dan is het nog steeds zo zijn dat mensen hier over 10 jaar nog over praten. Zie ook nog regelmatig Nature Of Our Mind voorbij komen op forums en reddit, wat 10 jaar geleden is. En deze doet daar m.i. niet voor onder, dus sowieso praten mensen hier over 10 jaar nog over. De vergelijking met de anthems die je noemt heeft er dus ook niets mee te maken, omdat anthem 1 beter ontvangen werd dan anthem 2 betekent dat niet dat er nooit meer over anthem 2 wordt gepraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit veel vetter dan die van DBSTF om eerlijk te zijn. Zij hebben dan wel de mooiere melodie maar ik vind dat er gewoon drive mist in die track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik vind deze eigenlijk ook gewoon beter dan Nature Of Our Mind. En die heb ik zelf al hoog staan. Maar dat er over dit anthem nog lang doorgepraat zal worden is geen twijfel over mogelijk. Alleen al omdat mensen echt al 5+ jaar een B-Front anthem wilden en hij er nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja ik vind deze eigenlijk ook gewoon beter dan Nature Of Our Mind. En die heb ik zelf al hoog staan. Maar dat er over dit anthem nog lang doorgepraat zal worden is geen twijfel over mogelijk. Alleen al omdat mensen echt al 5+ jaar een B-Front anthem wilden en hij er nu is.

Met een telefoonfilmpje kan jij dit al oordelen? (Makrooy ook) :P
Natuurlijk hoor je al een groot deel van de plaat en bij B-Front kan je wel geloven dat het goed komt met het sounddesign, maar zo'n uitspraak is wel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja ik vind deze eigenlijk ook gewoon beter dan Nature Of Our Mind. En die heb ik zelf al hoog staan. Maar dat er over dit anthem nog lang doorgepraat zal worden is geen twijfel over mogelijk. Alleen al omdat mensen echt al 5+ jaar een B-Front anthem wilden en hij er nu is.

Met een telefoonfilmpje kan jij dit al oordelen? (Makrooy ook) :P
Natuurlijk hoor je al een groot deel van de plaat en bij B-Front kan je wel geloven dat het goed komt met het sounddesign, maar zo'n uitspraak is wel apart.


Opzich kun je met de HQ teasers al redelijk zelf invullen hoe die gaat klinken. Maar laat ik het dan zo zeggen, voor nu denk ik wel dat ik deze vetter ga vinden dan Nature Of Our Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
voor nu denk ik wel dat ik deze vetter ga vinden dan Nature Of Our Mind.


Same. Zo´n aardappelkwaliteit is het trouwens ook weer niet Helicaze. :P Genoeg om de 'feels' ervan te ervaren en zoals je zegt, aan de kwaliteit en sounddesign twijfel ik niet bij B-Front dus dan weet ik genoeg ja. Ook al blijft Nature Of Our Mindnet zo goed gewoon legendarisch voor mij, denk dat dit ook een echte classic is over een aantal jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb de eerste dagen even laten bezinken. Een aantal video's nog eens terug gekeken van die avond in lil Amsterdam (ja ik heb heimwee)
En ik moet dan toch tot de conclusie komen dat we hier nog steeds in 10 jaar over dit anthem spreken. :drool:


Mwoa.
Dit anthem komt nog steeds niet in de buurt van Power Of The Mind, Next Dimensional World en Science & Religion.
En bijna alle anthems mogen nog niet eens de veters strikken van The Prophecy.

puur gebaseerd op nostalgie natuurlijk. Want laten we wel zijn, als dit niet een label ''anthem'' had was men deze track allang vergeten. Tenminste, zo kijk ik er naar. Heb die track nooit zo bijzonder gevonden (Nature of our mind is mijn favoriet). Maar dat zal wel een smaak dingetje zijn. Dus laten we daar niet al te diep op ingaan.


Zoals Emre aanhaalde. Ik zei alleen dat we er nog over praten over 10 jaar. Niet dat we het uitroepen als beste anthem ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet echt nostalgie. Ik was niet op Qlimax 2003 en heb de plaat pas jaren later ontdekt. Het is gewoon een enorm goede plaat. Zagende reverse in de mid, enorm goede sfeer in de break, mokerharde gated kicks in de climax, dikke melodie die er bij past.

Imo nog steeds het meest lompe, sfeervolle (op een feest qua publiek) anthem ooit naast World Of Madness. Heerlijk ook altijd om te zien hoe lijp het publiek gaat wanneer hij gedraaid wordt. We praten na zo veel jaar nog steeds over zo goed als alle anthems tot aan 2009. DJ's op classics en niet classics feesten draaien ze nog steeds en daarvan hoor ik The Prophecy het meeste eigenlijk.

Dus dat "over 10 jaar praten we er nog over" is niet zo'n enorm achievement. Er zijn honderden platen die dat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 18:12 
 
Hardtraxxer

Arboza schreef:
Die van Wildstylez staat voor mij op #1. Dat is in mijn ogen toch wel het beste Qlimax anthem tot nog toe


Eens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima anthem geworden dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Mwoa.
Dit anthem komt nog steeds niet in de buurt van Power Of The Mind, Next Dimensional World en Science & Religion.
En bijna alle anthems mogen nog niet eens de veters strikken van The Prophecy.

puur gebaseerd op nostalgie natuurlijk. Want laten we wel zijn, als dit niet een label ''anthem'' had was men deze track allang vergeten. Tenminste, zo kijk ik er naar. Heb die track nooit zo bijzonder gevonden (Nature of our mind is mijn favoriet). Maar dat zal wel een smaak dingetje zijn. Dus laten we daar niet al te diep op ingaan.


Inderdaad. Die oude anthems zijn bovendien vrijwel compleet irrelevant in de huidige tijdsgeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb de eerste dagen even laten bezinken. Een aantal video's nog eens terug gekeken van die avond in lil Amsterdam (ja ik heb heimwee)
En ik moet dan toch tot de conclusie komen dat we hier nog steeds in 10 jaar over dit anthem spreken. :drool:


Mwoa.
Dit anthem komt nog steeds niet in de buurt van Power Of The Mind, Next Dimensional World en Science & Religion.
En bijna alle anthems mogen nog niet eens de veters strikken van The Prophecy.

puur gebaseerd op nostalgie natuurlijk. Want laten we wel zijn, als dit niet een label ''anthem'' had was men deze track allang vergeten. Tenminste, zo kijk ik er naar. Heb die track nooit zo bijzonder gevonden (Nature of our mind is mijn favoriet). Maar dat zal wel een smaak dingetje zijn. Dus laten we daar niet al te diep op ingaan.

Hier wel mee eens. Heb nooit zo'n grote hype gehad over The Prophecy als de meeste hier. Er zijn zowel betere Qlimax anthems als betere early-platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja dat zal smaak zijn, jij vindt The Darkside heel vet Joris, maar persoonlijk vind ik dat na die van Gunz het minste anthem :P. Kan me persoonlijk wel herinneren dat The Prophecy altijd een van de meest populaire anthems is geweest. In meerdere Qlimax edities hebben ze de plaat opnieuw gemaakt. In een zelfs een afsluiting voor The Prophecy. Dat is toch meer wat andere anthems hebben gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Morgenvroeg om 10:00 kunnen jullie een circlejerk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arhhh! Die "Gaat in première" video's zijn het kutste wat er ooit uitgevonden is. Trap er iedere keer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al met al vind ik dit echt een ontzettend sterk anthem. :worship: Alle elementen in de track vind ik vet en het ademt ook echt B-Front en Qlimax. In eerste instantie had het echter nog niet echt de wauw factor waar ik op hoopte na al die jaren te hebben gewacht, maar ik merk dat de track al aan het groeien is bij me. (wat ik wel vaker heb met tracks van B-Front) Lekkere bak kippenvel toen ik deze vandaag op had onderweg naar werk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:


Morgenvroeg om 10:00 kunnen jullie een circlejerk doen.


2 uur te vroeg jonge :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 12:06 
 
Hardtraxxer

ongekend wat een goed anthem :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik vind hem vet!

Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo
Vanavond beter luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh man, genieten dit. :drool: Die melodie wordt iedere keer beter.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle