Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tsja dit is gewoon precies wat je wil, voor mij nu al een geslaagd anthem. .


Zelfde, toch maar eens kijken voor een kaartje! al is de prijs belachelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 10:50 
 

Pedaalemre schreef:
Is geen stom gelul, is gewoon waarheid. Elke keer als er een plaat is waar veel mensen positief op reageren moeten er weer een aantal tussenkomen die in plaats van gewoon in te zien dat zij zelf gewoon een andere smaak hebben dan de anderen in het topic (waar niets raars aan is), het toch weer gooien op 'de rest overdrijft/de rest likt billen/overrated'. Ja man, 2% van de reageerders vindt een plaat minder goed en dan zijn die 98% natuurlijk allemaal billenlikkers met te lage standaarden. Gebeurt vaak genoeg, maar is gelul joh, wat jij wil.

nou zijn bfront topics ook eigenlijk altijd cumfests, maar idd ieder zn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vergelijkingen met o.a. The Prophecy slaat imo dan al helemaal nergens op, want dat Anthem is echt van een ander kaliber, net als bijv Science & Religion en Next Dimensional World. Daar komt deze niet bij in de buurt imo :P.

Dit nu al zeggen is net zo krom als de mensen die het nu al met die tracks vergelijken (of zelfs al beter vinden). Natuurlijk heeft deze track niet direct die status, want een track moet daar naar toe groeien. Sowieso, omdat het een Qlimax anthem is, gaat dit je uiteindelijk ook herinneren aan een bepaalde editie en het anthem i.c.m. de show. Ook dit bepaald voor een groot deel in hoeverre de track je bij blijft en deze kan groeien tot een plaat van 'dat kaliber'. Kan voor mezelf ook genoeg nummers bedenken waar ik aan het begin totaal geen fan van was, maar uiteindelijk de grootste (classic) hits zijn geworden en ook persoonlijke favorieten van mijzelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Is geen stom gelul, is gewoon waarheid. Elke keer als er een plaat is waar veel mensen positief op reageren moeten er weer een aantal tussenkomen die in plaats van gewoon in te zien dat zij zelf gewoon een andere smaak hebben dan de anderen in het topic (waar niets raars aan is), het toch weer gooien op 'de rest overdrijft/de rest likt billen/overrated'. Ja man, 2% van de reageerders vindt een plaat minder goed en dan zijn die 98% natuurlijk allemaal billenlikkers met te lage standaarden. Gebeurt vaak genoeg, maar is gelul joh, wat jij wil.

Ik denk niet dat het een smaak geval is. Vaak wordt de mening ‘de rest overdrijft’ gewoon gedeeltelijk objectief onderbouwd dus heeft niks met smaak te maken. Ik ben namelijk ook zo van mening maar ik vind B-Front wel gewoon goeie platen produceren. Alleen nie op zo’n manier dat een cumfest rechtvaardigt voor mij. Daar mist voor mij nog net een stukje muzikale creativiteit

Al vind ik deze plaat wel de beste van z’n platen van afgelopen twee jaar (op Elektronic Symphony) na
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kunnen wij gewoon niet met zijn alle vrienden zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pedaalemre schreef:
Is geen stom gelul, is gewoon waarheid. Elke keer als er een plaat is waar veel mensen positief op reageren moeten er weer een aantal tussenkomen die in plaats van gewoon in te zien dat zij zelf gewoon een andere smaak hebben dan de anderen in het topic (waar niets raars aan is), het toch weer gooien op 'de rest overdrijft/de rest likt billen/overrated'. Ja man, 2% van de reageerders vindt een plaat minder goed en dan zijn die 98% natuurlijk allemaal billenlikkers met te lage standaarden. Gebeurt vaak genoeg, maar is gelul joh, wat jij wil.

Ik denk niet dat het een smaak geval is. Vaak wordt de mening ‘de rest overdrijft’ gewoon gedeeltelijk objectief onderbouwd dus heeft niks met smaak te maken. Ik ben namelijk ook zo van mening maar ik vind B-Front wel gewoon goeie platen produceren. Alleen nie op zo’n manier dat een cumfest rechtvaardigt voor mij. Daar mist voor mij nog net een stukje muzikale creativiteit

Al vind ik deze plaat wel de beste van z’n platen van afgelopen twee jaar (op Elektronic Symphony) na


Hoe kun je dat objectief bekijken, dit anthem raakt gewoon veel mensen. Het idee dat bfront eindelijk een anthem heeft, het is een typisch bfront nummer met een qlimax sausje eroverheen, is gewoon prachtig. Dat andere dan zeggen dat cumfest niet rechtvaardigt is, is gewoon inderdaad beetje irritant :P Dus snap emre ook wel ergens wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zullen we deze nutteloze discussies weglaten in dit topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom kunnen wij gewoon niet met zijn alle vrienden zijn :loving:


Bek dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Word hier toch niet gelijk warm van. Wachten op de hele track


Ben overtuigd. Fijne plaat al in LQ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:30 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een hele sterke plaat, helaas wel beetje standaard B front.
Dat maakt het tegelijk dubbel. Aan de ene kant snap ik de uitleg van Bob, waarom ineens iets anders neerzetten dan je eigen sound. Aan de andere kant hoop je op een plaat die echt iets speciaals heeft. Dat heeft die imo niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Iets betere kwaliteit dit.
Pff krijg toch echt wel meters kippenvel bij die melodie. Hoe die ook al in de eerste climax heel even die hoogte haalt en hoe dat dan in de 2e climax helemaal terug komt. :drool: (Enige jammere vind ik dat de midintro het toelaat om na da eerste stuk nog eens terug te komen, maar dan met veel meer tempo der'in, blijf daar zo net op m'n honger zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als typisch B-Front. Leuk voor de fans maar heb het onderhand wel een keer gehoord ofzo, het raakt mij niet echt meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Altijd weer dat typerende gelul van mensen die zo'n anthem dan kut vinden en blijkbaar niet kunnen begrijpen dat anderen het wel vet vinden, dus dan is het allemaal weer billen likken. Elke keer bij een hype release weer. Flikker toch op man :lol:

Je bent natuurlijk ook wel heel woke als je dingen die bij veel mensen goed vallen per se kut vindt puur omdat veel mensen het wel vet vinden. Lekker tegen de massa in bwubwubwubwu.


niemand zegt dat het een kut plaat is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 15:48 
 
Artiest

poekiepoes12 schreef:
Ik vind het een hele sterke plaat, helaas wel beetje standaard B front.
Dat maakt het tegelijk dubbel. Aan de ene kant snap ik de uitleg van Bob, waarom ineens iets anders neerzetten dan je eigen sound. Aan de andere kant hoop je op een plaat die echt iets speciaals heeft. Dat heeft die imo niet.


Dat is toch ook wat typ! Wat voor de ene speciaal is kan voor de andere niet speciaal zijn!

Uiteindelijk praten we ook over smaak & verwachtingen etc etc etc.

Nogmaals ben ik er zelf heel blij en trots op!
Wat ik ook al typte! Dit is wat ik voelde en wilde maken! Het is een flink process en ik had natuurlijk 30294022482 miljoen melodieën kunnen maken alleen deze voelde voor mij als de gene die het moest worden!

Ik vind bijv elektronic symphony geen qlimax anthem maar die plaat is wel ”anders”. Snap je wat ik zeg :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Pedaalemre schreef:
Altijd weer dat typerende gelul van mensen die zo'n anthem dan kut vinden en blijkbaar niet kunnen begrijpen dat anderen het wel vet vinden, dus dan is het allemaal weer billen likken. Elke keer bij een hype release weer. Flikker toch op man :lol:

Je bent natuurlijk ook wel heel woke als je dingen die bij veel mensen goed vallen per se kut vindt puur omdat veel mensen het wel vet vinden. Lekker tegen de massa in bwubwubwubwu.


niemand zegt dat het een kut plaat is toch?


Zeiden mensen maar gewoon 'het is een kutplaat'. :lol:

Dat is beter dan 'wat een cumfest hier/billenlikkers' want daarmee insinueert diegene dat de mening van anderen overdreven is en dus onterecht zou zijn. Het overgrote deel vind een plaat vet, en dat zal dan wel aan hun roze bril liggen. 'Mijn smaak klopt, en mijn smaak vindt deze plaat tegenvallen, dus de mensen die hem wel vet vinden die zijn aan het overdrijven'. Nee, die mensen vinden deze plaat gewoon vet en jij niet. Dat is niet billenlikken of cumfest. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
poekiepoes12 schreef:
Ik vind het een hele sterke plaat, helaas wel beetje standaard B front.
Dat maakt het tegelijk dubbel. Aan de ene kant snap ik de uitleg van Bob, waarom ineens iets anders neerzetten dan je eigen sound. Aan de andere kant hoop je op een plaat die echt iets speciaals heeft. Dat heeft die imo niet.


Dat is toch ook wat typ! Wat voor de ene speciaal is kan voor de andere niet speciaal zijn!

Uiteindelijk praten we ook over smaak & verwachtingen etc etc etc.

Nogmaals ben ik er zelf heel blij en trots op!
Wat ik ook al typte! Dit is wat ik voelde en wilde maken! Het is een flink process en ik had natuurlijk 30294022482 miljoen melodieën kunnen maken alleen deze voelde voor mij als de gene die het moest worden!

Ik vind bijv elektronic symphony geen qlimax anthem maar die plaat is wel ”anders”. Snap je wat ik zeg :-)


Is sowieso het principe voor alle platen ooit. :P
Je kan niet iedereen pleasen, moet je ook niet willen.

Of je de plaat vet vindt of niet is je eigen mening, maar dit anthem past wel beter bij Qlimax dan alle laatste jaren imo, het is eens wat anders. Ik denk niet dat Q aan B-Front vraagt, "He, wil je het anthem maken maar het vervolgens totaal niet in je eigen stijl doen?". Waarom zouden ze hem dan vragen om het anthem te doen.

Ze vragen een artiest een Qlimax anthem te maken, veel artiesten maken dan een iets stevigere/duistere plaat, voor B-Front is die sprong gewoon heel klein. Daarom kan het zijn natuurlijk dat iemand denkt, "Maar dit is het zelfde als andere B-Front platen". Maar is dat niet precies de rede waarom iedereen telkens een B-Front anthem wou? Omdat het zo goed past bij Qlimax? Waarom, nu hij dus een typische B-Front plaat als anthem maakt, is iedereen zo verbaast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker billenlikken :drool: ik vind het een dijk van een anthem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
"Maar dit is het zelfde als andere B-Front platen". Maar is dat niet precies de rede waarom iedereen telkens een B-Front anthem wou? Omdat het zo goed past bij Qlimax? Waarom, nu hij dus een typische B-Front plaat als anthem maakt, is iedereen zo verbaast?


Spijker > kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit gaat zo gaaf worden met de sfeer en show van Qlimax, kan niet wachten (L) !
Die gated kick met die scherpe sounds in de mid klinkt zo gruwelijk vet. De opbouw in de break (vrouwenstem + melodie) is echt perfect voor Qlimax. De melodie zelf moest ik een paar keer luisteren om hem te kunnen 'volgen', maar nu vind ik hem gruwelijk dik.
Wil alleen de climaxkicks nog in goede kwaliteit horen, maar kan wel alvast zeggen dat dit voor mij een van de vetste Qlimax anthems ooit is puur omdat deze muziek gewoon helemaal in m'n straatje ligt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zou het toch een heerlijk gevoel zijn, dat je eindelijk gekozen bent als anthem maker, dan nog eens zo'n plaat uitpoepen en dan nog de mooie reacties achteraan. Echt een geweldige plaat Dit is voor mij persoonlijk hoe een Qlimax anthem moet klinken. (L)

Ik heb toch een vraag aan B-front: Nu je eindelijk de plaat op een feest heb mogen draaien, zijn er nog dingen die je gehoord hebt waar je denkt: ooii dat moet ik even aanpassen of mag dat niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 19:00 
 
Hardtraxxer

Eindelijk weer een Qlimax anthem met een heerlijk duister sfeertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zojuist het hele anthem geluisterd en moet echt zeggen dat ik dit een hele vette plaat vind. De sfeer is perfect, de kicks zijn subliem en de uithalen poah :drool: B-Front heeft zichzelf in mijn ogen echt overtroffen.

De track bevat gewoon alles, gated kicks, kickrolls, vette uithalen, heerlijke mysterieuze sfeer en en natuurlijk een ontzettend gave architectuur in sound design.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 20:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tof anthem en het past perfect bij Qlimax. Die van Wildstylez staat voor mij op #1. Dat is in mijn ogen toch wel het beste Qlimax anthem tot nog toe, maar deze staat voor mij vrij stevig op #2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen bekend werd dat B-Front de anthemmaker werd toch wel een beetje huiverig of de verwachtingen niet te hoog waren, maar wat mij betreft zijn deze verwachtingen volledig waar gemaakt. Fijne mid-intro met goede gated kicks, typische B-Front climax melodie met een goede verandering in de 2e climax. Sowieso een van de betere anthems van de afgelopen jaren.

Vind alleen de manier hoe Qlimax wordt uitgesproken een beetje vreemd. Alsof de 'x' niet wordt uitgesproken dus het klinkt nu als Qlimeh, maar zo meh vind ik dit anthem niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle