Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Persoonlijk had ik liever iets als XQ B-Front gezien. Een ode aan je carriere met je collega's. Iets wat XQ altijd was. Daarnaast de show die je al een tijd zelf wilt geven natuurlijk.

Nu lijkt het meer op je eigen show omtrent je nieuwe album en een classic setje met daarnaast een redelijk gewone line up. Kijk de invulling en wat je precies gaat doen weten wij niet.

Hoe lang is je classics set, hoe bouw je de avond met je collega's op, ga je b2b met je collega's draaien, pak je daarbij ook klassiekers, ga je conplete periodes negeren gezien je voorgaande uirspraken.

Maar zoals het nu gepresenteerd wordt, lijkt het toch wel op een niet heel bijzondere opzet en kan het elke kant op vallen. Persoonlijk vind ik de line up ook niet slecht, juist precies de namen die er horen. De opzet valt me gewoon enorm tegen. En de opzet kregen we toen met XQ Ran-D en B-Front meteen te zien.

Het ziet er gewoon niet uit als een XQlusive imo. En daardoor loop ik er niet warm voor. Ja je gaat een mega vette show neerzetten, maar je muziek en je collegas kan ik elders ook later in het jaar hopelijk zien. Het feest an sich lijkt gewoon standaard ipv een avond over Phuture Noize.

Hetzelfde vond ik van alles na XQ Ran-D trouwens. XQ is van een ode aan een artiest naar een standaard feest met een populaire act als verkooppunt gegaan in mijn ogen.

Het is je absoluut gegund een uitverkochte avond te hebben, dat verdien je ook. Maar dat zeg ik als fan van jou, en niet als fan van hoe ze dit feest hebben aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfelde nog behoorlijk vanwege de datum en meerdere andere feesten rond die tijd waar ik ook echt heen wil... Voor PN zelf zou ik al bijna gaan, maar nu ik zie wat er verder bij geboekt is ga ik 'm toch overslaan :(

Hele standaard namen, alleen B-Front vind ik eigenlijk tof.
Deepack stellen me helaas de laatste jaren keer op keer teleur. Weeerrr sefa als laatste uurtje, op zich voor een "uptempo" afsluiter wel een van de betere namen waar tenminste nog wat bass in de kicks zit, maar het is echt elke keer hetzelfde, of hij, of peacock, en soms partyraiser (die draait tegenwoordig helemaal alleen maar takkeherrie).
Ran-D en Frequencerz stellen me de laatste tijd ook enorm teleur. En Sub Zero Project... beetje 't zelfde verhaal als Sefa, ze staan op bijna ELK Q-Dance feest, en het is vanaf het begin maar in 20% van de platen mijn ding. Enorm zonde. Apexx vind ik ook maar matig, das allemaal gewoon smaak. Toch zonde, want het meeste PN spul vind ik super vet.

Wat ik wel had willen zien is een goede vraag, wat er dan wel geboekt had moeten worden, maar wat ook weer past bij PN... Ik weet het zo ook even niet helaas, dus ik snap op zich de line-up wel vanuit dat oogpunt, als ik 't zelf ook niet "beter weet" dan is dit vrij logisch. Maar zoals 't er nu staat is 't voor mij gewoon niet spannend genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up wel prima eigenlijk. Ran-D & Frequencerz zal denk ik de enige act zijn die ik echt niet hoef te zien in zaal 1, dus hopen dat er dan wat leuks staat in zaal 2. Ik hoop deze avond eigenlijk ook vooral heel veel oude PN platen te horen. Of dat dan tijdens zijn 'classic' set zal zijn of tijdens eventuele b2b's maakt mij niet uit, maar dat is inderdaad wel waar een XQ van een artiest voor mij voor staat. Heel dat BMS album heb ik afgelopen jaar / anderhalf jaar ondertussen wel genoeg gehoord, dus kom maar lekker door met platen als Liberal, Masters, Hope, Shallow Waters, The Worlds Beyond, Firepower, Terrordome etc. Dat maakt een event als XQ uniek als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Ik denk dat jij er persoonlijk niks meer aan kan doen. De manier waarop de lineup naar buiten gebracht is zegt niet duidelijk hoe lang jij nou eigenlijk op het podium staat. Ik denk dat dat het punt is waar de meeste mensen over vallen.

Ik ga er zelf vanuit dat je bij iedereen achter de draaitafels kruipt om zo (bijna) je hele discografie ten gehore te kunnen brengen. Zoals bij Ran-D en B-Front ook het geval was. Maar ik begrijp het ook als er mensen zijn die het anders interpreteren, en denken dat je zelf 2 livesetjes draait van 30 minuten en dat de overige 8 uur ingevuld gaan worden door plaatjes van andere DJs waar ze totaal niet voor komen.

Ik denk dat een beetje extra duidelijkheid veel van deze twijfels weg kan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er worden wel veel aannames gedaan terwijl het event nog zo ver weg is. De linup is ook ontzettend ver van te voren bekend gemaakt met de artiesten die veel al rondom PN horen te staan.

Dat de opzet nog niet bekend is dat is dan toch niet zo raar? Wellicht komt er uit de timetable wel uit dat PN gewoon overal B2B heeft oid?

Ben eigenlijk altijd wel benieuwd wie de Line up maakt?


@Phuture Noize,

Hoeveel eigen inbreng heb je in je eigen XQ als het gaat om artiesten?
Ik vind Deepack eigenlijk ver uit de scope vallen. Wat hebben hun precies met jou te maken?

Leuke verassing verder hoor.

Zelfde geldt ook wel voor Sefa?
SEFA had voor mij echt niet gehoeven. Lijkt eerder een populariteit ding


Ben iig aanwezig want PN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat klopt, echter is de ticketsale al wel begonnen zonder dat je dit weet. Het zelfde probleem hebben Dediqated en had een feest als Epiq ook. Je mag een beste bak geld neerleggen, maar waarvoor precies weten we niet.

De recente geschiedenis leert ook dat de verkoop van kaarten voor alle evenementen, behalve Defqon, lang niet meer zo hard gaan dan als de recente geschiedenis. Dit probleem speelt dus al even maar ze lijken niet van lessen te leren tot nu toe.

Zoals vaak gezegd. De teleurstelling ligt niet bij PN of de line up, maar bij Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik vind de line-up wel prima eigenlijk. Ran-D & Frequencerz zal denk ik de enige act zijn die ik echt niet hoef te zien in zaal 1, dus hopen dat er dan wat leuks staat in zaal 2. Ik hoop deze avond eigenlijk ook vooral heel veel oude PN platen te horen. Of dat dan tijdens zijn 'classic' set zal zijn of tijdens eventuele b2b's maakt mij niet uit, maar dat is inderdaad wel waar een XQ van een artiest voor mij voor staat. Heel dat BMS album heb ik afgelopen jaar / anderhalf jaar ondertussen wel genoeg gehoord, dus kom maar lekker door met platen als Liberal, Masters, Hope, Shallow Waters, The Worlds Beyond, Firepower, Terrordome etc. Dat maakt een event als XQ uniek als je het mij vraagt.


Precies dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
From the premiere of his brand-new album 'Silver Bullet' to joining his most valued friends and colleagues behind the decks: this is the X-Qlusive Phuture Noize line-up!


Tuurlijk gaat hij b2b draaien met de rest van de lineup. Verwacht dat de avond gewoon prima opgevuld worden en we genoeg phuture noize krijgen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dat Byron het wel mooi verwoord op pagina 7 :thumbup:


Verder wil ik Phuture Noize heel veel succes en plezier nog wensen de komende tijd. Want puur gebaseerd op je muziek heb je deze spot zeker verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik vind Deepack eigenlijk ver uit de scope vallen. Wat hebben hun precies met jou te maken?

Volgens mij is Deepack zo ongeveer de eerste grote naam die Phuture Noize opgepikt heeft en was Anarchy (waar de eerste PN releases opkwamen toch een label dat door Deepack 'beheert' werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ULTIMO schreef:
Voorspelbare lineup, niets voor mij. Ik sla 'm over.

Zou alleen PN, Apexx en B-Front de moeite vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Nuracore schreef:
Ik vind Deepack eigenlijk ver uit de scope vallen. Wat hebben hun precies met jou te maken?

Volgens mij is Deepack zo ongeveer de eerste grote naam die Phuture Noize opgepikt heeft en was Anarchy (waar de eerste PN releases opkwamen toch een label dat door Deepack 'beheert' werd?


Dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vitality schreef:
Nuracore schreef:
Ik vind Deepack eigenlijk ver uit de scope vallen. Wat hebben hun precies met jou te maken?

Volgens mij is Deepack zo ongeveer de eerste grote naam die Phuture Noize opgepikt heeft en was Anarchy (waar de eerste PN releases opkwamen toch een label dat door Deepack 'beheert' werd?


Dit idd.


Ah wist ik niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige goede line-up had volgende geweest:

Main:
Phuture Noize The Beginning
Phuture Noize The Uprise
Phuture Noize vs B-Front
Phuture Noize The Future
B-Front
Phuture Noize die Fire in the Hole (2016 Edit) 10x achtereenvolgens draait en daarna iedereen een usb-stick met de track mee naar huis geeft

Tweede area:
Apexx 9hour set
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Allereerst vind ik de line up persoonlijk behoorlijk goed. Deze namen vielen te verwachten en op Sub Zero en Sefa na vind ik alles dikke prima. Die twee heb ik gewoon wat minder mee maar ik begrijp goed dat ze er staan op jouw feest.

Ik hoop dat je Pursuit set een set is van 1,5 uur met de nodige oude platen zoals Fadin, The One Lie, Hope, Terrordome etc.. Aangezien het jouw X-Qlusive is ga ik er vanuit dat we veel van je discografie gaan horen. Ik heb wel eens gelezen hoe je over classics van jezelf denkt maar de mensen die naar dit feest gaan willen dit soort platen sowieso horen.

Wat je naar mijn mening anders had kunnen doen was toch een paar verassingen erbij in zaal 1. Dat er veel mannen van Roughstate zouden staan is natuurlijk logisch maar ook heel voorspelbaar. Dit is wat ik zelf had gehoopt/voorspelt dat het zou worden in een ander topic:

RvD schreef:
X-Qlusive Phuture Noize

Zaal 1

MC DL
22:00 - 23:00 - Josh & Wesz
23:00 - 00:30 - Phuture Noize 2012 t/m 2017
00:30 - 01:30 - D-Block & S-Te-Fan
01:30 - 02:15 - Phuture Noize Presents Silver Bullet
02:15 - 03:30 - B-Front & Myst
03:30 - 04:30 - Sub Zero Project & Phuture Noize
04:30 - 05:15 - Apexx
05:15 - 06:00 - D-Sturb & Phuture Noize
06:00 - 06:30 - Gunz For Hire
06:30 - 07:00 - Sefa & Phuture Noize


Zaal 2

22:00 - 23:30 - Uncaged
23:30 - 00:30 - Prefix (geen idee wat zijn nieuwe naam is)
00:30 - 01:30 - D-Attack
01:30 - 02:30 - Udex
02:30 - 03:30 - Voidex
03:30 - 04:30 - Deepack
04:30 - 05:00 - Chris One


Ik heb overigens geen flauw idee of zoiets haalbaar was geweest met de kosten. Hier staat natuurlijk veel te vaak jouw naam bij maar dat bedoel ik meer als even mee on stage gaan en een paar platen draaien of eventueel nieuwe collabs met die personen laten horen.

Verder zeg je dat je hier al 1,5 jaar naar toe aan het werken bent. Bedoel je dit gewoon dat het een doel van je was of weet je al zo lang van te voren dat je een X-Qlusive gaat krijgen?

En nu je hier toch bent; Kunnen we nog wat nieuwe collabs verwachten die avond? ^^

Zaterdag snel tickets score, zin an. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben het er mee eens dat Q de line up wel wat leuker had kunnen verpakken door wat meer exclusievere acts of b2b’s hier had kunnen neerzetten, aangezien Silver Bullet ook al op een aantal andere festivals staat gepland. Des al niet te min ben ik er van overtuigd dat dit een hele vette nacht gaat worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet zo goed waarom men andere namen wil zien. Wat heeft het nut om een dsturb (of ieder ander random naam) bij te doen die niet zoveel met zijn carrière te maken heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht dat Phuture Noize b2b staat met Deepack, en daar de oudere Phuture Noize tracks voorbij zullen komen, zoals Fire In The Hole :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik snap niet zo goed waarom men andere namen wil zien. Wat heeft het nut om een dsturb (of ieder ander random naam) bij te doen die niet zoveel met zijn carrière te maken heeft gehad.


Dit is bij area 2 anders wel het geval. Echt geen enkele naam daarvan heeft een 'link' met PN. Op S1ngular na dan uiteraard. Voidax snap ik ook nog wel want die heeft een beetje die PN-sound en is flink trending nu. Maar verder lijkt dat juist zo'n bij elkaar geraapd zooitje imo, wat bij area 1 niet het geval is. (hebben allemaal collabs gehad met PN).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Ik snap niet zo goed waarom men andere namen wil zien. Wat heeft het nut om een dsturb (of ieder ander random naam) bij te doen die niet zoveel met zijn carrière te maken heeft gehad.


Dit is bij area 2 anders wel het geval. Echt geen enkele naam daarvan heeft een 'link' met PN voor zover ik weet. Op S1ngular na dan uiteraard. Voidax snap ik ook nog wel want die heeft een beetje die PN-sound en is flink trending nu. Maar verder lijkt dat juist zo'n bij elkaar geraapd zooitje imo.


Ja goh wie wil je er anders neergooien, natuurlijk wordt het dan random :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Ik snap niet zo goed waarom men andere namen wil zien. Wat heeft het nut om een dsturb (of ieder ander random naam) bij te doen die niet zoveel met zijn carrière te maken heeft gehad.


Dit is bij area 2 anders wel het geval. Echt geen enkele naam daarvan heeft een 'link' met PN voor zover ik weet. Op S1ngular na dan uiteraard. Voidax snap ik ook nog wel want die heeft een beetje die PN-sound en is flink trending nu. Maar verder lijkt dat juist zo'n bij elkaar geraapd zooitje imo.


Ja goh wie wil je er anders neergooien, natuurlijk wordt het dan random :P


Tja, heb je ook weer gelijk in. Bovendien, als je allemaal collega's zou moeten kiezen waar je een link mee hebt, krijg je dan je een paar nare keuzes moet maken wie er in zaal 1 of 2 draait. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 22:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Nuracore schreef:
Ik vind Deepack eigenlijk ver uit de scope vallen. Wat hebben hun precies met jou te maken?

Volgens mij is Deepack zo ongeveer de eerste grote naam die Phuture Noize opgepikt heeft en was Anarchy (waar de eerste PN releases opkwamen toch een label dat door Deepack 'beheert' werd?

Je bedoelt Hardcopy denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 22:10 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Niks van aantrekken... Soms een wat kritisch publiek hier op het forum. Mensen mogen kritiek hebben, maar kom dan inderdaad ook met een beter alternatief. Je kunt het uiteindelijk nooit iedereen naar de zin maken. Je hebt gewoon je eigen X-Qlusive en daar moet je alleen maar trots op zijn en van genieten. Denk aan de woorden van B-Front. Ik weet ze niet exact meer, maar die heeft achteraf ook aangegeven het zo spannend te hebben gevonden dat hij als het over mocht doen meer van het moment zou genieten. Laat je dat niet gebeuren, dat zou zonde zijn :nono: ;) . Ik ga helaas niet, had ik wel heel vet gevonden met deze line- up in zowel zaal 1 en 2. Nachtfeestjes zijn helaas niet meer aan mij besteedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap de punten die gemaakt worden. Desondanks dat vind ik het gewoon een dikke line-up, wellicht wat voorspelbaar ja, maar dat is logisch. Zou het raar vinden om hier D-Sturb/Act Of Rage oid, omdat deze niet echt een connectie hebben met PN en ik zit hier ook niet op te wachten op dit feest. Ik verwacht dat PN bij veel sets er even bij springt om wat collabs en andere platen te draaien, dus je zult hem genoeg zien. Zijn 'Pursuit' set is nog wat vaag, maar ik hoop dat het een soort classics, PoT en BMS set wordt van 1,5 uur lang. Ik ben in ieder geval erg tevreden met de line-up en verwacht dat dit een van de beste feesten wordt die ik ga bezoeken. Laatste jaren nog nooit zo'n zin in een feest gehad als nu. Onwijs veel zin in :yay:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten