Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette area 2 ook wel! Helemaal tevreden met deze line up. Ik ga ervan uit dat The Pursuit een set wordt waarin ie oudere tracks draait. Hopelijk krijgt ie dan 1.5 uur oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Danny Phantom schreef:
Kaarten zijn binnen :yay: Kleinere groep dan normaal want dorpsfeest in de stad maar dit kan echt niet gemist worden :drool:


huh :huh:

Toch wel zin om hier bij te zijn maar bij het woord nachtfeest krijg ik kriebels tegenwoordig


Nacht van Lochem alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan! :worship: :worship:

Heel vette line up voor een mooie prijs. Verwacht veel het nieuwe album en een setje met alleen maar oude platen zou een heerlijke toevoeging zijn :loving: :loving:

Tickets binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THE PURSUIT :loving:

Verwachtingen zijn hoog ghehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zou wel naaistreek naar Voidax zijn als hij tijdens Silver Bullet staat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorspelbare lineup, niets voor mij. Ik sla 'm over.

Zou alleen PN, Apexx en Voidax de moeite vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een mogelijke timetable gemaakt.
Genoeg ruimte voor een anderhalf uur set dus

22:00-23:00 Deepack
23:00-00:00 KELTEK
00:00-01:30 Phuture Noize l The Pursuit
01:30-02:15 Apexx LIVE
02:15-03:15 B-Front
03:15-04:00 Phuture Noize l Silver Bullet
04:00-05:00 Ran-D & Frequencerz
05:00-06:00 Sub Zero Project
06:00-07:00 Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:50 
 
Hardtraxxer

Line-up zoals ie ook aardig te verwachten was, niet heel spannend verder. Deepack als opener wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:57 
 
Hardtraxxer

Redelijk zoals verwacht, deepack als leuke verrassing.

Area 2 ook prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zou wel naaistreek naar Voidax zijn als hij tijdens Silver Bullet staat. :lol:


Waarom zou het specifiek voor hem een naaistreek zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Voorspelbare lineup, niets voor mij. Ik sla 'm over.

Zou alleen PN, Apexx en B-Front de moeite vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Pedaalemre schreef:
Zou wel naaistreek naar Voidax zijn als hij tijdens Silver Bullet staat. :lol:


Waarom zou het specifiek voor hem een naaistreek zijn dan?


Omdat het z'n eerste echt grote boeking is. Dan krijg je voor het eerst zo'n kans en dan komt er geen hond naar je set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier best wel hyped voor maar ik ga 'm met deze line-up toch laten schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word er wel echt moe van dat ze op vrijwel ieder feest Sefa moeten boeken. Als je het geen klap aanvindt dan sta je het laatste uur maar een beetje voor je uit te koekeloeren of ben je al pleiten.
Verder een voorspelbare Line-up op Deepack na, maar opzich geen verkeerde Line-up. Maar waarschijnlijk niet aanwezig. Nachtfeesten ben ik een beetje klaar mee (uitzonderingen daargelaten), zeker wanneer je daarvoor nog een lange werkdag/stagedag achter de rug hebt gehad. Bovendien ga ik 3 dagen later al naar Emporium waarschijnlijk. Zijn nieuwe platen hoor ik op een ander festival komende zomer ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Om de één of andere reden valt de line-up mij wat tegen, ook al is dit precies wat je kan verwachten bij een X-Qlusive Phuture Noize. Had alleen wel echt gehoopt dat ze Sefa thuis zouden laten en er een mainstream HC act neer hadden gezet, of helemaal geen HC afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima lineup!
Inderdaad grotendeels te verwachten deze lineup, Deepack een leuke opener als ze de freestyle plaatjes en gare edits thuis laten. Ik kan zelf wel genieten van Sefa op het eind van een feest, vooral als hij zijn wat melodischere plaatjes draait.

Ik heb er zin in! Inderdaad pluspunten voor Q voor de gunstige ticketprijs en de volledige lineup releasen voordat de kaartverkoop start!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dediqated en defqon en mogelijk zondag rebirth op de planning wel weer genoeg hardstyle voor het komende halfjaar geplanned. Nachtfissa + Deze lineup is me niet interessant genoeg om zich tussen dat rijtje te voegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima, te verwachten, line up. Tegen die tijd even kijken, maar verwacht dat we maar met de auto die kant op gaan. Kunnen we mooi naar huis wanneer we dat willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet heel interessant. Had gehoopt op meer een toewijding aan de artiest zoals bij B-Front toen. Maar gezien hij niet graag oude platen draait, hij maar twee sets heeft die wss niet heel lang zijn en het gros van de line up 13/12 is heb ik niet t idee dat ik wat ga missen als ik het skip.

Bij andere sets kan ik de nieuwe en recente platen van PN wel horen.
Gezien er verder mogelijk bijna geen aandacht aan het verleden wordt besteed, mis ik dat ook niet.

Q had hier iets magnifieks van kunnen maken, van elke XQ na Ran-D, een feest voor de artiest wat XQ vroeger zo vet maakte. Een ode aan de hele carriere. Want ondanks wat de artiest zelf vindt, de platen van al die jaren hebben je gemaakt tot wat je nu bent en er zijn altijd zat mensen die deze platen enorm waarderen. Bij B-Front en Ran-d zag je het geniale resultaat van zo'n opzet.

Maar dit is gewoon PN 2 veel te specifieke setjes geven, zn naam achter XQ plakken en wat relevante namen er naast zetten. Het lijkt haast meer een veredelde album release party ipv een X-Qlusive.

Niets tegen PN en ik hoop dat t uitverkoopt, maar dit is imo gewoon lui en dom van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige lineup :clap: precies waar ik op had gehoopt. Hopen dat voidax niet overlapt met pn of bfront zodat zaal twee ook nog een keer bezocht wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:13 
 
Artiest

Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het lijkt me toch ook (zoals bij elke XQ) dat Phuture Noize bij vrijwel alle andere sets meedraait en daar dus ook genoeg ruimte is voor het draaien van oudere platen?

Snap de 'negatieve' reacties ook niet zo eerlijk gezegd. Dit lijkt mij toch precies wat er te verwachten viel? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Op papier lijkt het nu alsof jou carrière niet helemaal aan bod komt en dat is wat veel mensen wellicht missen. We hebben nog geen weet van je plannen of hoelang je draait en of je ook meedraait met bijvoorbeeld de andere artiesten zoals Vitality schrijft. We zien The pursuit en Silver bullet, klinkt vet maar uiteindelijk weten we niet wat we krijgen. 'The pursuit' zou prima kunnen zijn dat je een paar platen pakt van PoT en BMS en dat is het. Als ik een PN 'Classics' zie staan, denk ik meer aan je oudere werk.

Ik ben overigens wel blij met de line-up. De namen an sich zijn natuurlijk vet, maar die kan ik elders ook zien. We krijgen nog niet echt een gevoel bij van wat we hier kunnen verwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:36 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Gewoon puur uit interesse; wat zouden jullie gedaan hebben? Ik ben zelf 1,5 jaar naar dit event aan het toe werken met muziek en show en dan krijg je te zien dat “niet bijzonder. 3 namen boeien me maar”, dat steekt wel heel erg af op wat ik juist nu aan het doen ben. Ik pak het verleden erbij en laat mijn toekomst spreken, wat zou ik nog meer kunnen doen?


Laat ik eerst voorop stellen dat er altijd een aantal mensen zijn die niet tevreden zijn, en er ook een hele boel mensen zijn die juist wel blij zijn met de lineup. Ik ben 1 van de tevreden personen, maar om het vanuit de andere kant te bekijken hoe dit wellicht beter kon:

- We weten niet of jij b2b met artiesten gaat staan, er worden nu aannames gedaan dat alle artiesten solo staan.
- We hebben geen idee hoe lang jouw sets zijn en hoeveel materiaal we hierbij kunnen verwachten, maar llive/speciale sets zijn in het algemeen meestal 30-45 minuten dus daar wordt waarschijnlijk vanuit gegaan.
- The pursuit, (aannemend dat dit dus ouder materiaal is) als een 30 min set of 1,5 uur set zou veel verschil zijn.

Over het algemeen heb je enorm veel classics die we eigenlijk nooit meer langs horen komen (Music Rules The Noize, Phuture Propaganda, Existence through sound EP en dan nog vele singles die ook geliefd zijn) dit is juist een gelegendheid om de gehele discografie erbij te pakken. Als je b2b zou staan zou je hier dus ook meer de mogelijkheid voor hebben.

Een aantal van deze dingen hangen dus van de timetable af, en die weten we uiterraard nog niet.

Wellicht een dingetje meer voor Q-dance dan voor jou: Als het b2b sets zijn, zet het dan ook zo op de lineup i.p.v pas op de timetable bekend maken. Anders worden er zoals nu aannames gedaan dat het allemaal solo sets zijn.

Ik kijk iedergeval heel erg uit naar dit feest, lange tijd geleden dat ik zo hyped ben geweest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben tevreden! En aanwezig! Nice :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten