Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nachtfeesten heb ik (als 30+) totaal geen moeite mee, mits het maar niet op een werkdag valt. En dit feest vind ik niet boeiend genoeg om de woensdag vrij voor te vragen. Dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig.

Nachtfeesten heb ik (als mentaal 65+) totaal wel moeite mee enz. enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Norther66 schreef:
Nachtfeesten heb ik (als 30+) totaal geen moeite mee, mits het maar niet op een werkdag valt. En dit feest vind ik niet boeiend genoeg om de woensdag vrij voor te vragen. Dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig.

Nachtfeesten heb ik (als mentaal 65+) totaal wel moeite mee enz. enz.

Die nachtfeesten heb ik als 50+ ook wel moeite mee.

Gelukkig ben ik nog maar 27. Op die dag 28. Dus moet nog lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.

Dus je gaat niet. Grote eis om minimaal een classic set te horen anders ga je niet :P gaat namelijk niet gebeuren gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).


Q&A PN
Citaat:
Wie weet, dat ligt aan de promoters en de staat van mijn career. Ik kijk op het moment liever niet terug maar vooruit tho.


Maar ik zie 2015/2017 niet echt als classics aangezien hij al veel langer bezig is. Daar doelde ik meer op. Platen uit 2015/2017 zouden nog wel eens gedraaid kunnen worden. Platen van bijv. Propaganda album
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:05 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Waarom niet? Goed een set van nummers voor 2015 hoef je niet zo te verwachten, meeste mensen kennen dat sowieso niet. Maar ik zie niet in waarom er geen set zou komen waarin ie ook ouder spul draait (2015-2017).

2015-2017 zie ik nog wel mogelijk mits hij genoeg tijd krijgt om het naast POT/BMS (deluxe)/Silver bullet te draaien
ofwel:

Existence through sound EP
Shallow Waters / The Worlds Beyond / Avarice / The Bass God / Quickshot / The One Lie (Down down remix wellicht)

Vergeet ik iets?

Overigens zou ik er niet van uitgaan dat het gegarandeerd is -> ervan uitgaan dat het niet gebeurd zodat je verrast kan worden als het wel gebeurd, of tenminste niet teleurgesteld bent als het niet gebeurd

Persoonlijk wil ik ook best wat Music Is The Noize & Phuture Propoganda platen horen, maar ga er van uit dat het niet gebeurd, doe ook maar gelijk Delete - Level (Phuture Noize Remix) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:13 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?

Dat dachten we van een Tribute ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Chroman schreef:
Ik wacht ook nog even met kaarten kopen, de datum is verre van ideaal. Mocht er nog een spectaculaire line-up komen met minstens een Phuture Noize classics set, dan ga ik alsnog twijfelen.

Dus je gaat niet. Grote eis om minimaal een classic set te horen anders ga je niet :P gaat namelijk niet gebeuren gok ik zo.


Met Phuture Noize classics doel ik op zijn/hun eigen werk uiteraard. Zie niet in waarom dit niet kan gebeuren. Op een normaal feest draait hij al nauwelijks eigen platen van meer dan 1 jaar oud, dus alles wat ouder is, is al mooi meegenomen.

Hij gaat sowieso een solo set draaien met zijn nieuwe album. (Uurtje, á 20 tracks).
Zou mooi zijn als hij dan nog b2b staat met de halve line-up (pak 'm beet 5x 10 tracks). Dan kun je daar best bovengenoemde tracks in draaien. Hoop zelf het meest op Phuture Propaganda platen en Level Remix en The Worlds Beyond. Passen ook nog prima in zijn huidige stiijl.

Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ronzz schreef:
Afwezig, hype is inmiddels wel weer een beetje voorbij. Daarnaast ook wel een beetje te vroeg om een eigen event te verdienen.


niet zo zeiken zuur mannetje

Doe normaal gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Alm1ghty schreef:
Op een x-Qlusive komt toch "zo goed als" alles voorbij?

Dat dachten we van een Tribute ook


hehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig! Erg veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )


Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik die platen ook graag zou willen horen, denk ik dat je niet teveel moet hopen daarop. Zijn huidige stijl staat zover af van wat hij vroeger maakte en volgens mij wil hij daar ook verder niet naar terug kijken. Wat natuurlijk erg jammer is, maar ik denk dat zijn XQ niet de juiste plek is voor al die oude platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Chroman schreef:
Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )


Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.


Echo/Soul Machine tho :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:
Chroman schreef:
Music Rules The Noise tijdperk zou ook heel vet zijn, maar is wel een compleet andere stijl. (Masters, Outrageous Remix, Sin City Remix, Sloopvergunning Remix :drool: )


Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.


Echo/Soul Machine tho :drool:


Coma, sleep of coma sleep
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verlof aangevraagd voor die woensdag en vrijdag. Nog nooit een X-Qlusive <artiest> meegemaakt dus ben alvast benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Datum, tijd, line-up wel of geen classic set.

RoyAPO schreef:
Sowieso aanwezig! Erg veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 23:38 
 

Dag na mijn laatste eindexamen, qua timing dus helemaal top :innocent:
Grim schreef:
Nog nooit een X-Qlusive meegemaakt dus ben alvast benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, ik dacht dat een XQ in de AFAS altijd een beetje rond de 45, max. 50 euro kostte. Dit was blijkbaar in 2017 ook nog het geval alleen zojuist zie ik dat XQ Da Tweekaz vorig jaar al €60,- kostte. Die had ik even niet zien aankomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het lukt tickets te krijgen aanwezig op m'n verjaardag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 16:31 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:
Ja dit wil ik horen. En Fire In The Hole, daarmee zijn ze toen toch een beetje bekend geworden.


Echo/Soul Machine tho :drool:


Coma, sleep of coma sleep

Coma :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AANWEZIG! :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten