Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
Los van de gehele discussie, ben ik stiekem wel heel benieuwd of dit nou dezelfde doelgroep is die jarenlang heeft geroepen om een subsidiestop voor de cultuursector


Zijn er Hardstyle organisaties waar subsidie naartoe gaat?


Afbeelding

Volgens het UWV kreeg Q-Dance alleen al aan noodmaatregelen deze corona-periode ruim 6,5e ton.

B2S staat er voor 2.3 ton, ID&T voor 2.5 ton en zo kun je er nog wel een aantal tussen vinden


Dat is mooi, had altijd de indruk dat het alleen naar van die 'zweverige' dingen ging. (Heb nooit om een subsidiestop geroepen daarentegen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 08:49 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Mbt het evenement: meer info volgt hopelijk spoedig.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja precies hardDB!!!!!!! je kan ernaar fluiten!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:14 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Q-dance schreef:
Mbt het evenement: meer info volgt hopelijk spoedig.


:whistle:


Lees net in de Phuture Noize fan group op Facebook dat Phuture Noize gesproken heeft met q-dance. Ze hopen eind deze week met nieuws te komen met betrekking tot X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:slow:

Wat snap je niet aan eind deze week? Heb gewoon geduld man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Pedaalemre schreef:
:slow:

Wat snap je niet aan eind deze week? Heb gewoon geduld man.


Was in het algemeen bedoeld. Fijn dat er eind deze week dus eindelijk nieuws komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Pedaalemre schreef:
:slow:

Wat snap je niet aan eind deze week? Heb gewoon geduld man.


Nu is het week einde, weekend. Dus kom maar door met de info :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable please, over 2 weken gaan we uit onze plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Timetable please, over 2 weken gaan we uit onze plaat :woot:

Zelfs als het door gaat kan he daar dus nog 1,5 week op wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja wss toch hele avond op de mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog geen duidelijkheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2020 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

good eve everyone, i am sorry to say i cannot bring any certainty around x-qlusive just yet. we are 100% trying to postpone the event to a future date, but no date has been confirmed yet.

for now i can only say that i like to keep you guys up to date for the sake of the fans that want to travel for this event. as you guys know q-dance promotes this event and i can only hope that we can find the right solution and date for this event. i do not have much personal influence in this matter, i can only hope.

next to that, q-dance has a lot of stuff and (re)planning going on right now so i also like to give them the time to figure this out. they are being hit harder than us artists and even tho the world slowly seems to be getting back in to pace again we as the music industry are still just as fucked as back when this covid-19 started. maybe even harder, since the government support has run dry.

i hope you guys can understand that q-dance and i want to give you an expierence that you guys deserve.

i know long story short; we aim for a postponed event and i will be in touch with q-dance again this week to talk about the status of this.

thank you,

marco
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 06:57 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
good eve everyone, i am sorry to say i cannot bring any certainty around x-qlusive just yet. we are 100% trying to postpone the event to a future date, but no date has been confirmed yet.

for now i can only say that i like to keep you guys up to date for the sake of the fans that want to travel for this event. as you guys know q-dance promotes this event and i can only hope that we can find the right solution and date for this event. i do not have much personal influence in this matter, i can only hope.

next to that, q-dance has a lot of stuff and (re)planning going on right now so i also like to give them the time to figure this out. they are being hit harder than us artists and even tho the world slowly seems to be getting back in to pace again we as the music industry are still just as fucked as back when this covid-19 started. maybe even harder, since the government support has run dry.

i hope you guys can understand that q-dance and i want to give you an expierence that you guys deserve.

i know long story short; we aim for a postponed event and i will be in touch with q-dance again this week to talk about the status of this.

thank you,

marco


Was te verwachten.
Snap de keuze, echter gaat er in mijn hoofd wel steeds vaker het idee om dat: Kunnen q-dance en andere organisaties geen manier vinden om het toch rendabel te maken, om iets te organiseren? Lijkt mij dat ze dat wel proberen, maar dat kennelijk toch te lastig is.
Ik zou als ze het echt willen uitstellen, 'tot we de ervaring die we kunnen krijgen die we verdienen', geen nieuwe datum gaan lopen roepen nu (wel vastzetten). Hoelang de huidige situatie nog duurt is onbekend, dat lijkt mij dan niet nodig om weer een situatie te creëren zoals nu is ontstaan. Ach, hetzelfde als met het het eerste punt eigenlijk, ik ben geen organisatie die feesten organiseert dus heb er geen kijk op :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
verhaal

Zou z'n shifttoets kapot zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
David_ schreef:
verhaal

Zou z'n shifttoets kapot zijn?


Heb PN nog nooit een hoofdletter zien gebruiken, doet ie al sinds hij solo is gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Was te verwachten.
Snap de keuze, echter gaat er in mijn hoofd wel steeds vaker het idee om dat: Kunnen q-dance en andere organisaties geen manier vinden om het toch rendabel te maken, om iets te organiseren? Lijkt mij dat ze dat wel proberen, maar dat kennelijk toch te lastig is.
Ik zou als ze het echt willen uitstellen, 'tot we de ervaring die we kunnen krijgen die we verdienen', geen nieuwe datum gaan lopen roepen nu (wel vastzetten). Hoelang de huidige situatie nog duurt is onbekend, dat lijkt mij dan niet nodig om weer een situatie te creëren zoals nu is ontstaan. Ach, hetzelfde als met het het eerste punt eigenlijk, ik ben geen organisatie die feesten organiseert dus heb er geen kijk op :) .

Hoe zie je dat voor je? Bubbels en tribuneplaatsen voor een feest van 10 uur? Gezien de capaciteit van de AFAS zul je naar een groter iets dan de Ziggo dome moeten kijken dan. Los van het feit dat je niet mensen 10 uur op dezelfde plek gaat houden.

Verstandig dat ze gaan verplaatsen. Vervelend voor Phuture Noize, maar deze situatie is pure overmacht. Hopelijk snel een nieuwe datum en dan kunnen we weer een beetje vooruit kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 12:06 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
B_Bass schreef:
Was te verwachten.
Snap de keuze, echter gaat er in mijn hoofd wel steeds vaker het idee om dat: Kunnen q-dance en andere organisaties geen manier vinden om het toch rendabel te maken, om iets te organiseren? Lijkt mij dat ze dat wel proberen, maar dat kennelijk toch te lastig is.
Ik zou als ze het echt willen uitstellen, 'tot we de ervaring die we kunnen krijgen die we verdienen', geen nieuwe datum gaan lopen roepen nu (wel vastzetten). Hoelang de huidige situatie nog duurt is onbekend, dat lijkt mij dan niet nodig om weer een situatie te creëren zoals nu is ontstaan. Ach, hetzelfde als met het het eerste punt eigenlijk, ik ben geen organisatie die feesten organiseert dus heb er geen kijk op :) .

Hoe zie je dat voor je? Bubbels en tribuneplaatsen voor een feest van 10 uur? Gezien de capaciteit van de AFAS zul je naar een groter iets dan de Ziggo dome moeten kijken dan. Los van het feit dat je niet mensen 10 uur op dezelfde plek gaat houden.

Verstandig dat ze gaan verplaatsen. Vervelend voor Phuture Noize, maar deze situatie is pure overmacht. Hopelijk snel een nieuwe datum en dan kunnen we weer een beetje vooruit kijken!


Gaat mij niet specifiek over dit event, meer in zijn algemeenheid (met betrekking tot 'grotere events'). Denk dat geen een uitgesteld evenement door kan gaan met de huidige omstandigheden, zonder het publiek teleur te moeten stellen (2 tijdsloten, minder uur feest, andere locatie). Is zo een event al I Am Hardstyle (hoe het recent in de Ziggo is gegeven) rendabel voor een organisator of niet?

Ik denk ook niet dat de meeste mensen 10 uur op een plek kunnen blijven staan (buiten bar en wc). Echter als dat de norm moet zijn voor een groter evenement in deze tijd, wil je een evenement hebben. Ben je daar vrij in als klant om te kiezen of je wilt gaan of niet. En als organisatie verplicht dit te handhaven. Persoonlijk zou ik het kunnen.

Het is gewoon een gedachten wat bij mij leeft. Niet zozeer dat ik echt een invulling hiervoor weet noch dat ik financieel kan inschatten of dit rendabel kan zijn. Is het dat niet dan is het zo, en zal je moeten wachten voor onbepaalde tijd tot het weer mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True, er komen natuurlijk zoveel aspecten kijken bij zo'n feest en iedereen is aan het zoeken naar de juiste vorm om het leuk en ook rendabel voor hun te maken. Daar komt bij: hoeveel 1.5 m feesten wil je als bezoeker doen etcetera etcetera. Genoeg hersenspinsels inderdaad :P.

In ieder geval blij dat ze gaan proberen er een zo compleet mogelijk feest van te maken in dit geval, want kijk er nog steeds enorm naar uit om zijn album op groot geluid te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 19:08 
 

Verzet naar 8 mei, was te verwachten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer zo lang wachten... :slow: Je mag wel hopen dat er dan flexibeler kan georganiseerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, maar begrijpelijk. Blij dat er in ieder geval mogelijk nog doorgang zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dan, waarom niet op hemelvaart maar een compleet ander weekend in mei, valt nu tegelijk met m'n vriendenweekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad te verwachten, maar ook een logische keuze. Hoe leuk een corona proof feest ook kan zijn verdient PN wel een 'echte' XQ. Misschien hebben we tegen die tijd wel een Silver Bullet: Deluxe Edition om naar uit te kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk kunnen ze tegen die tijd wel een XQ geven die PN verdient! Ik ben in ieder geval blij dat het niet een aangepaste variant volgende week is :thumbsup:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten