Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik dacht heel even dat het over de gestolen t-shirts zou gaan


wacht wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:37 
 
Hardtraxxer

Komen de setjes nog online? :innocent:
of heb ik iets gemist :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

@sonnebloem
Shockerz-Events schreef:
Deze jongen is later toch verwijderd van het evenement hoor. (Incident linksvoor)

Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.


We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:52 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Komen de setjes nog online? :innocent:
of heb ik iets gemist :x


Uiterst veel behoefte aan deze setjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
@sonnebloem
Shockerz-Events schreef:
Deze jongen is later toch verwijderd van het evenement hoor. (Incident linksvoor)

Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.


We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.

You basterds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 21:08 
 
Hardtraxx Addict

The Reb3lz boeken kan inderdaad niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 21:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Om eerlijk te zijn dachten wij echt dat het niet kon. Maar de jongens van Hard News hadden hem voor ons benaderd voor een interview. Dit wisten ze te regelen, wat natuurlijk super was! In het interview vroegen ze hem waarom hij niet meer optrad. Hij gaf toen aan dat 'als hij de kans zou hebben' hij wel zou willen draaien.

Nou, zoals jullie kunnen begrijpen begonnen bij ons de alarmbellen te rinkelen en hebben we hem direct benaderd met het idee van Origins. Dat vond hij geweldig en zo ging het eigenlijk erg snel. Toen we het akkoord ontvingen waren we volledig door het dolle heen (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft je iig een kaartje extra opgeleverd van mijn kant. :x

Zag echt wel in dat ik dit feest niet mocht missen, maar the R3belz gaf echt de doorslag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 22:43 
 
Hardtraxxer

Maar de setjes van deze editie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivm promo's gaan ze niet meer komen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 11:36 
 
Hardtraxxer

@Shockerz

Waren de sets hiervan opgenomen? Kan me herinneren dat ik weleens wat voorbij heb zien komen op Facebook maar kan het even niet vinden..
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten