Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 17:12 
 
Hardtraxx Addict

Nou ik vind dat de periode 2013 - 2015 zeker nog wel wat leuke dingen heeft voortgebracht!

Denk maar aan de 2 albums van Noisecontrollers, All Around (2014) en All Night Long (2015)

Ook Cyber heeft een aantal hele leuke releases gehad dat jaar (niet de overdreven song tracks, Maar tracks zoals ' A million stars', 'Each other'(< ja het is vrij zoet maar ik vond die sound wel fijn. Maar ik begon deze juist later wat meer te waarderen.), 'DLTBCY' en 'The Supreme'.

Ook zijn maat Sylence heeft een aantal hele bijzondere releases gemaakt.
'Ode' en 'Mystic'(vooral de midintro vind ik erg nice mede door die kick van hem. en het gebruik van reverb)

Maar ook de Rawkant van de muziek had echt wel toffe muziek.
Denk maar aan veel muziek van Radical Redemption op TSOS
Tracks zoals ' Salvation' (Underrated as heck!) Gods Child' ,'Accumulated filth', 'The Ressurected soul' of 'Brutal 3.0'(Wat ik overigens de beste van de hele reeks vind. qua idee en uitwerking)

En zo zijn er nog een tal aan producers (Frequencerz, Digital Punk, Frontliner (TSOF, het werd toen niet echt gewaardeerd maar achteraf staan er op beide toch wel een handjevol plaatjes die prima zijn), Wildstylez 'Lose Control' etc)

Wat ik persoonlijk ook erg jammer vond is dat ik het gevoel had dat alles expres van elkaar af ging produceren. De extremen, so to speak.
Dit heeft in zijn algemeenheid wel aan het totaal plaatje getrokken in de zin van hoe we met zijn alle naar de scene keken.
Als er 2 grote groepen zijn die pal tegenover elkaar staan. Dan krijg je dat. Dit vond ik met name op Hard Bass naar boven komen. Zonde! Want het was een leuk concept.


Daarom ben ik zo blij met de huidige periode. Alles groeit weer lekker naar een geheel en er is meer ruimte voor creativiteit om nieuwe dingen te proberen zoals leuke collabs, of gewoon nieuwe dingen in zijn algemeen.

De synths, effect plugins en hardware etc zijn natuurlijk ook aan het meegroeien !

We leven in een mooie tijd!
Maar het is leuk om terug te kunnen blikken op wat ik nog steeds beschouw als 'the golden era' (Zeker 2011-2012 heeft voor mij persoonlijk enorm betekend.)

Dus we zijn er zeker weer bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Daarom ben ik zo blij met de huidige periode. Alles groeit weer lekker naar een geheel en er is meer ruimte voor creativiteit om nieuwe dingen te proberen zoals leuke collabs, of gewoon nieuwe dingen in zijn algemeen.

De synths, effect plugins en hardware etc zijn natuurlijk ook aan het meegroeien !

We leven in een mooie tijd!

Niet mee eens. Vooral de raw kant vind ik momenteel nog slechter dan de voorbije jaren. Belabberde "pingpong" kicks, 13/12 kick-screech platen zonder een deftig uitgewerkte climax, het BPM dat steeds meer de hoogte wordt ingejaagd, de komst van bullshit acts zoals GPF en Deadly Guns en de inburgering daarvan in de hardstyle scene. Blijkbaar is dat wat het publiek wil. Hoe simpeler, hoe beter. Hoe meer platen per jaar, hoe beter. Het maakt tegenwoordig allemaal niet meer uit wat je doet als artiest. Een BanHu zou nu nog populair kunnen worden.

Het is omdat er nog namen zijn zoals bijvoorbeeld Clockartz en een Vyral, dat ik hardstyle dagelijks blijf volgen. Maarja, die discussie is hier al genoeg gevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens de website al 93% uitverkocht. Wacht dus niet te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
M Unic schreef:
Daarom ben ik zo blij met de huidige periode. Alles groeit weer lekker naar een geheel en er is meer ruimte voor creativiteit om nieuwe dingen te proberen zoals leuke collabs, of gewoon nieuwe dingen in zijn algemeen.

De synths, effect plugins en hardware etc zijn natuurlijk ook aan het meegroeien !

We leven in een mooie tijd!

Niet mee eens. Vooral de raw kant vind ik momenteel nog slechter dan de voorbije jaren. Belabberde "pingpong" kicks, 13/12 kick-screech platen zonder een deftig uitgewerkte climax, het BPM dat steeds meer de hoogte wordt ingejaagd, de komst van bullshit acts zoals GPF en Deadly Guns en de inburgering daarvan in de hardstyle scene. Blijkbaar is dat wat het publiek wil. Hoe simpeler, hoe beter. Hoe meer platen per jaar, hoe beter. Het maakt tegenwoordig allemaal niet meer uit wat je doet als artiest. Een BanHu zou nu nog populair kunnen worden.

Het is omdat er nog namen zijn zoals bijvoorbeeld Clockartz en een Vyral, dat ik hardstyle dagelijks blijf volgen. Maarja, die discussie is hier al genoeg gevoerd.

Kan me hier zeker in vinden, behalve dat ik hardstyle überhaupt niet echt meer volg. Er zijn wel nog tracks die ik echt goed vind (Vyral - Black Hole bijvoorbeeld als recent voorbeeld) alleen ga ik er zelf niet echt meer naar op zoek.

Voor VWAB wel gewoon een ticket gehaald, maar meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officieel uitverkocht nu, sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel heel rap gegaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de zekerheid kaarten gekocht. Tegen die tijd nog maar eens kijken of we gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Officieel uitverkocht nu, sick.

Pfoe, net terug van vakantie, dus dacht 'Kan nog wel even wachten'. Dan zie ik het tegen die tijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 17:23 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Code Black


Code Black - F.E.A.R
Zatox - The Noisemaker (Code Black Remix)

Aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Zatox - The Noisemaker (original mix)

Aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
MelvinFR schreef:
Officieel uitverkocht nu, sick.

Pfoe, net terug van vakantie, dus dacht 'Kan nog wel even wachten'. Dan zie ik het tegen die tijd wel.

Dit dus, godver net te laat ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
patrickjeb schreef:
MelvinFR schreef:
Officieel uitverkocht nu, sick.

Pfoe, net terug van vakantie, dus dacht 'Kan nog wel even wachten'. Dan zie ik het tegen die tijd wel.

Dit dus, godver net te laat ook :(

Ik denk dat Shockerz nog wel een ouderwetse kleurplatenwedstrijd gaat houden om nog kaartjes te kunnen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:37 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dit dus, godver net te laat ook :(


Draai je nog wel een warm up en recap ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Nuracore schreef:
Dit dus, godver net te laat ook :(


Draai je nog wel een warm up en recap ?


Warmup zekers!

Recap word lastig als ik er niet bij ben xd misschien valt er wat te regelen met Shockerz-events? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 11:53 
 
Hardtraxxer

Mooi, komt er ook nog een keer een Back to Real Raw 4 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
misschien valt er wat te regelen met Shockerz-events? :innocent:


Misschien kunnen ze de volgende keer op Facebook in zo'n drie weken tijd 7 keer waarschuwingen posten met dat de tickets hard gaan (inclusief percentages verkochte tickets) zodat je, net als alle andere bezoekers, gewoon op tijd een ticket kunt kopen. Oh wacht ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:
misschien valt er wat te regelen met Shockerz-events? :innocent:


Misschien kunnen ze de volgende keer op Facebook in zo'n drie weken tijd 7 keer waarschuwingen posten met dat de tickets hard gaan (inclusief percentages verkochte tickets) zodat je, net als alle andere bezoekers, gewoon op tijd een ticket kunt kopen. Oh wacht ...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:
misschien valt er wat te regelen met Shockerz-events? :innocent:


Misschien kunnen ze de volgende keer op Facebook in zo'n drie weken tijd 7 keer waarschuwingen posten met dat de tickets hard gaan (inclusief percentages verkochte tickets) zodat je, net als alle andere bezoekers, gewoon op tijd een ticket kunt kopen. Oh wacht ...

Doe niet zo mal, Ramon. Alsof dat zou werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ze eerst maar eens beginnen met het verbannen van die opkopers op Ticketswap. 5 minuten na het uitverkocht was, stonden er door één persoon 15 kaarten online voor de maximumprijs. Bij zijn profiel stond dat hij 1700+ kaarten verkocht had. Je haalt ze er zo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:
misschien valt er wat te regelen met Shockerz-events? :innocent:


Misschien kunnen ze de volgende keer op Facebook in zo'n drie weken tijd 7 keer waarschuwingen posten met dat de tickets hard gaan (inclusief percentages verkochte tickets) zodat je, net als alle andere bezoekers, gewoon op tijd een ticket kunt kopen. Oh wacht ...


Geldt dat ook voor aannames dat iedereen 24/7 Facebook in de gaten houd of überhaupt gebruikt :P ik gebruik Facebook bijna niet en zeker niet om tijdlijnen in de gaten te houden.

Buiten dat was het slechts een grap waardoor je volgens mij best door getriggerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dalijk verplaatsen ze dit ook naar de Autotron, wat ik jammer zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Dalijk verplaatsen ze dit ook naar de Autotron, wat ik jammer zou vinden.

Eens. Eerst even tweede zaaltje er bij doen dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Roan schreef:
Dalijk verplaatsen ze dit ook naar de Autotron, wat ik jammer zou vinden.

Eens. Eerst even tweede zaaltje er bij doen dan. :)


Hardtraxx Area :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een FearFM stage ^^
Wat was dat vet altijd. Na school FearFM opzetten tijdens het huiswerk maken. 2Dangerous luisteren. Die top40 elke maand. Je kunt nu ook elke willekeurige top40 van FearFM pakken en luisteren, wat een tijden qua releases. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Autotron mag ik niet hopen. Tweede zaal heeft Shockerz een keer wat over geroepen toch? Dat ze dat bij het VWAB concept niet gingen doen of zo? Zou een tweede (Hardtraxx) area echter wel kunnen waarderen. Hopelijk dat men daar, net als bij Origins in zaal 2, wat dieper in de archieven duikt
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten