Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Feest: Total Damage
Datum: 24-03-2017
Tijd: 22:00 - 04:00
Locatie: Poppodium Atak, Enschede
Leeftijd: 17+
Ticketsale: https://www.atak.nl/agenda/total-damage
Prijs: Voorverkoop €12,50 (excl. €1,50 servicekosten), Avondkassa: €15,-

Line-up:
Phuture Noize
Rebelion
Tartaros
Critical Case
Myst
Secrecy
Enemy Contact
MC: Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up (op Rebelion na :$ ), maar een eindtijd als 4:00 is best kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk in de buurt, eindtijd wel kut met OV inderdaad. Wist trouwens niet dat jij hier ook uit de buurt kwam haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Prima line-up (op Rebelion na :$ ), maar een eindtijd als 4:00 is best kut...


Precies dit. Het vervoer naar huis is dan weer erg klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:23 
 
Hardtraxxer

Eerst RawNation in Hengelo, dan deze en daarna RawFare in Groningen? Heb ik me portie raw voor komend jaar ook weer gehad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wel leuk in de buurt, eindtijd wel kut met OV inderdaad. Wist trouwens niet dat jij hier ook uit de buurt kwam haha :thumbup:

Uit de buurt valt wel mee haha. Woon vlakbij Deventer en volg mn studie in Enschede. Dus Enschede is nooit ver weg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Wel leuk in de buurt, eindtijd wel kut met OV inderdaad. Wist trouwens niet dat jij hier ook uit de buurt kwam haha :thumbup:

Uit de buurt valt wel mee haha. Woon vlakbij Deventer en volg mn studie in Enschede. Dus Enschede is nooit ver weg :thumbup:


En toch doe jij dezelfde studie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dezelfde? MIC? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:25 
 
Hardtraxxer

Feestjes weer terug in Atak, uitstekend! Komend weekend ook al Rebl City. Soort mini HMH, prima locatie. Grolsch Beugels :worship: Jammer dat line-up dan weer niet veel is om mijzelf een avond op te vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Na 4 jaar eindelijk weer een hardstyle feest in Atak (L)
Eind tijd is standaard Atak tijd net als dat het op vrijdag is.
Maar mooi met de auto dus dat is geen probleem. Lekker op de krukken hele avond dansen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
klapstoel schreef:
Dezelfde? MIC? :oh:


Hier nog één haha ;)



Ja het is wat dat MIC
En:
Exterkate schreef:

OT: best een leuke line-up! Even kijken of eventueel wat gasten mee willen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha toevallig wel xd

OT: Als ik vervoer kan regelen ben ik hier wel bij denk ik. Kans acht ik echter niet groot in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interessant dit, wel jammer dat het op een vrijdag is ivm voetbal volgende dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 02:14 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste keer MYST. :yay:
Met auto vanaf Haaksbergen aanwezig.
Als iemand lift nodig heeft. 2 plaatsen vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt Myst uit de regio daar? Ik heb het idee dat hij alleen maar in Overijssel draait altijd... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Komt Myst uit de regio daar? Ik heb het idee dat hij alleen maar in Overijssel draait altijd... :(

Volgens LinkedIn Groningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er gewoon achter dat ik onbewust mijn best lijk te doen Myst te ontlopen... Naja met Fatality zeker een uitstapje naar hem maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Sneerfuljam2948 schreef:
Komt Myst uit de regio daar? Ik heb het idee dat hij alleen maar in Overijssel draait altijd... :(


MYST woont zover ik weet in Sneek (Friesland). De Nederlandse boekingen waren allemaal in Friesland op de labelnight van Nightbreed, Truesurvivorz en DefQon na. Het werd dus wel eens tijd dat deze held naar Overijssel werd gehaald haha. Puur toevallig staat hij een week ervoor in Hengelo.

Ik ben wel blij om te zien dat zijn agenda aardig vol loopt op dit moment. Dat verdient hij zeker (https://partyflock.nl/artist/88767/archive#archive)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xtra Events schreef:
Ik ben wel blij om te zien dat zijn agenda aardig vol loopt op dit moment. Dat verdient hij zeker (https://partyflock.nl/artist/88767/archive#archive)


Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dit? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Hoe was dit? :)

Tartaros en myst waren leuke setjes. Knusse intieme setting (man of 100-200max) geluid bij myst leek wat aan de zachte kant en myst heeft van doe track met snowflake alleen de mid intro gedraaid. Daar was ik best teleurgesteld over. Enemy contact er achter aan was ook leuk setje. Maar om 2uur had ik het wel gezien.


Was verder vooral veel jong volk. En iemand met een funky cat shirt gespot. Toevallig iemand van hardtraxx.nl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 19:58 
 
Artiest

Heb me prima vermaakt! Leuk, intiem feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Hoe was dit? :)

Tartaros en myst waren leuke setjes. Knusse intieme setting (man of 100-200max) geluid bij myst leek wat aan de zachte kant en myst heeft van doe track met snowflake alleen de mid intro gedraaid. Daar was ik best teleurgesteld over. Enemy contact er achter aan was ook leuk setje. Maar om 2uur had ik het wel gezien.


Was verder vooral veel jong volk. En iemand met een funky cat shirt gespot. Toevallig iemand van hardtraxx.nl?


Er stond inderdaad 200 man in de zaal. Qua geluid weet ik wel dat er een opbouw in zat maar als het goed is stond het geluid bij MYST harder dan bij Tartaros. Dat ga ik dus even nachecken :).

Waarom had je het om 2 uur gezien als ik het vragen mag? Thanks voor de feedback in ieder geval en hopelijk tot de volgende editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Xtra Events schreef:
RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Hoe was dit? :)

Tartaros en myst waren leuke setjes. Knusse intieme setting (man of 100-200max) geluid bij myst leek wat aan de zachte kant en myst heeft van doe track met snowflake alleen de mid intro gedraaid. Daar was ik best teleurgesteld over. Enemy contact er achter aan was ook leuk setje. Maar om 2uur had ik het wel gezien.


Was verder vooral veel jong volk. En iemand met een funky cat shirt gespot. Toevallig iemand van hardtraxx.nl?


Er stond inderdaad 200 man in de zaal. Qua geluid weet ik wel dat er een opbouw in zat maar als het goed is stond het geluid bij MYST harder dan bij Tartaros. Dat ga ik dus even nachecken :).

Waarom had je het om 2 uur gezien als ik het vragen mag? Thanks voor de feedback in ieder geval en hopelijk tot de volgende editie!
I
Ik was moe! En mijn vriendin nog erger. Ik had Phuture Noize en Rebelion de laatste tijd ook veel gezien dus die setjes kon ik al wel voorspellen. Tartaros Myst en die contest winnaars waren prima om 3u even helemaal los te gaan. Verder moedig ik feesten in Atak alleen maar aan :thumbsup:


Wat betreft het geluid, ik had het gevoel dat het geluid bij Tartaros harder stond. maar dit kan ook puur gevoel zijn geweest. sommige tracks komen nou eenmaal harder over dan anderen en aangezien ik de tracks van MYST ook niet eerder live heb gehoord zou een gedeelte daar misschien voor mijn gevoel mee te maken kunnen hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 18:42 
 
Hardtraxx Newbie

Geen idee waarom ik dit gemist heb haha.

Die contest winnaars na MYST waren geboekte artiesten ;). Drie talenten waar ik veel vertrouwen in heb (Secrecy, Critical Case & Enemy Contact). Draaiden allen btw alleen eigen tracks. Aankomende editie gaat er weer zoiets terug komen maar dan eerder op het programma omdat die talenten wat meer richting euporische platen maken.

Het kan kloppen dat je gevoel dacht dat het geluid bij MYST wat zachter ging. Tartaros eindigde met Brutal 6.0 en MYST opende met zijn nieuwe track samen met Endymion. De bass in de climax van brutal is flink meer aanwezig dan in die track van MYST. Hoeveelheid Decibel was wel gelijk alleen was de track ook totaal anders opgebouwd. Brutal is constant veel harder qua DB en de melodie van MYST zijn track zat daarin veel lager.

Vanavond maken we bekend wanneer de volgende editie wordt georganiseerd :). Kom gerust weer langs!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten