Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo spontaan ook met die camera erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
Dit is toch wel tof hoor! Joey ontmoet oma na z'n set:

https://www.instagram.com/p/Bp6vo-mDk9s/?utm_source=ig_web_copy_link

:loving:

Wie is Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam... Etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Zo spontaan ook met die camera erbij.

:lol:
Nu is alles wat hij doet gewoon kut. Das ook beetje overdreven misschien. Mooi toch dit. ^^
Maar oma zei: "Leuk jongen, maar vroeger waren de kicks wel beter. Maar verder heel leuk!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wie is Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam... Etc.

Sorry, Joey.

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

Manmanman :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"


Teringggg :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zie ik het verkeerd of zit oma nu rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:07 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"


Whahha lach hierop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

Bookmarked voor opmerking vh jaar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahah jeeeezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

Bookmarked voor opmerking vh jaar. :lol:


Zo'n obscure inside joke die over 10 jaar ineenkeer op een shirt staat :lol:

OT: Vind het gewoon wel heel tof dat hij zo'n avond met z'n hele familie deelt, Oma zou de muziek wel herrie vinden, maar je kleinzoon zo'n zaal zien vullen met z'n solo event is gewoon fucking bijzonder. Leuk moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Zo spontaan ook met die camera erbij.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

:lol:
Op Resonate ff bijpraten, pik. Want de wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van hak-standaarden voor de gehele wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 03:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga hier even een laatste woord over uiten.

Broken Balance schreef:
Je zegt het zelf al, ze denken er niet over na, dat verslaat het hele punt al. Ze doen het niet om jouw redenen.

De filosofie en wetenschap over groepsvorming en binding is 100% niet iets waar die mensen aan denken en ook niet iets waar RR zijn marketing campagne omheen heeft gemaakt.

Het is filosofie, geen marketingstrategie. Marketing gebruikt een bepaalde filosofie (dat is dan weer mijn opleiding), sommige bedrijven gaan zo ver als dat voor hun marketing (niet als uitgangspunt maar gebruiken de wetenschap wel als basis). Apple doet dat heel goed. Maar RR? Nee.. die heeft gewoon zijn idee om zijn act naar buiten gebracht en het sloeg aan. Dat militaire in zijn act sluit nou eenmaal goed aan bij raw. Dat is gewoon simpele effectieve marketing waar iedereen wel 1+1=2 in ziet.


makrooy schreef:
Is gewoon echt heel logisch wat onze einstein mark zegt. Uiteindelijk bedoelt hij redelijk hetzelfde als BB hele tijd zegt, maar dan met 140+ IQ woorden.


Zo denk ik er inmiddels ook over. Alleen benaderd BB het top down, en ik bottom up. Standplaatsgebondenheid is ook een belangrijk element in het ietwat scheef gaan van deze discussie, maar ik had ook niet veel anders verwacht op dit forum waar muziek centraal staat, en niet inhoudelijke discussie over menselijk gedrag in een collectief.

Het was een leuk experiment om dit hier een keer aan te dragen en misschien zijn hier en daar een paar mensen er zelfs wel wijzer van geworden :innocent:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Maar wel schattig dat je de enige denkt te zijn die zulke dingen bekijkt, bestudeert en begrijpt.

OT: Ik ben oprecht benieuwd waar RR nu naar toe gaat voor zijn volgende album. Als hij eenzelfde stap gaat maken van zijn vorige naar zijn huidige dan mag je op dit soort feesten wel extreme gehoorbescherming gaan dragen voor al die schelle tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
zie ik het verkeerd of zit oma nu rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"

Bookmarked voor opmerking vh jaar. :lol:


How how how graag een beetje credits hé :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
.

OT: Ik ben oprecht benieuwd waar RR nu naar toe gaat voor zijn volgende album. Als hij eenzelfde stap gaat maken van zijn vorige naar zijn huidige dan mag je op dit soort feesten wel extreme gehoorbescherming gaan dragen voor al die schelle tonen.


Denk niet dat je echt verandering kan verwachten. Z'n album werkt, misschien niet bij iedereen maar wel bij genoeg mensen om z'n feest te laten uitverkopen. We gaan gewoon weer hetzelfde riedeltje zien volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
We gaan gewoon weer hetzelfde riedeltje zien volgend jaar.


Volgend jaar wordt wss een Minus Militia album, maar daar heb ik toch nog wel hoop voor. Ondanks dat dit album niet RR z'n beste werk is zitten er best wel wat plaatjes bij die qua sfeer een beetje neigen naar TSOS, wat goed past bij MM. Daarnaast heeft Crypsis een paar vette TBA's klaar liggen die in het sfeertje van SOI zijn en ook verse elementen hebben. Chain Reaction heeft met het Free Festival anthem en Feed the Flame het oude MiM gevoel weer helemaal te pakken, en als laatste was Pessimal Evil de sterkste MM plaat in tijden. De potentie voor een vet album is er ( al zal er genoeg troep als Bring the Pain e.d. opstaan).
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten