Norther66 schreef:
Vrijdag nachtfeesten vind ik dan weer verschrikkelijk

Vrijdag overdag moet er gewoon gewerkt worden, en dan is een nachtje doorhalen erna extra zwaar. En helaas zijn mijn vrije dagen op het werk ook niet oneindig.
Vrijdag nacht feest heb ik echt geen probleem mee, vind dat eigenlijk de meest perfecte start van een weekend (als je weet dat je een feestje hebt)
Ben het wel mee eens dat als je een zaterdag dagfeest hebt en je gaat met de Beatbuzz en het feest duurt tot 12uur dan ik ik vaak alsnog diep in de nacht terug, soms pas na 03:00. Ook niet echt optimaal maar gelukkig ben ik geen type van een after ofzo.
Mijn basis principe is eigenlijk gewoon een feest dat het verst voor voor maandag eindigde. Ik zou bijvoorbeeld wel een dagfeest van 9 uur willen zien. Zelfde tijdsduur als nachtfeest(22:00-07:00) maar dan eerder op de dag. Van 12 tot 9 of of 1 tot 10.. Dan kan je en met het OV, dan ben je en voor 1 uur thuis met de bus, en je kan zaterdag uitslapen.
Sowieso feestjes die langer dan 9a 10u duren hou ik niet meer vol qua lichamelijke conditie met het constante losgaan.