Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 17:45 
 
Hardtraxxer

Ik zou de ticketverkoop de volgende keer direct na het feest doen, bij het verlaten van het Gelredome. Gaat toch nergens over dit! Beetje rente trekken van de voorverkoop, dat lijkt me de enige reden. Of voor de buitenlanders zodat ze alles ruim van te voren kunnen boeken…
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ik zou de ticketverkoop de volgende keer direct na het feest doen, bij het verlaten van het Gelredome. Gaat toch nergens over dit! Beetje rente trekken van de voorverkoop, dat lijkt me de enige reden. Of voor de buitenlanders zodat ze alles ruim van te voren kunnen boeken…


Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als de crisis er dusdanig heeft ingehakt bij Q dat ze momenteel gewoon een beetje moeten goochelen met de budgetten die ze hebben. Als je kijkt dat Qapital al is afgevallen en Defqon ook ontzettend vroeg was. Leveranciers en agencies kunnen ook niet blijven wachten, dus eerder geld ontvangen van de bezoeker is dan de enige optie om het zo goed mogelijk rond te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Spalken schreef:
Vind 't toch ergens een beetje de magie verliezen als je ff wat eten gaat halen op de ring en dan daglicht ziet.


Dit boeit je serieus xd ? Zou me echt aan m'n reet roesten, enige wat ik kan bedenken is tijdstip voor vervoer etc wat je aangaf.


Beetje autist vermijdt t zonlicht als de pest. Je bent een hardtraxxer of je bent t niet toch?

Maar nee, boeit in feite niet super veel. Vind alleen gewoon chiller om 's avonds die kant op te gaan. Kan ik die ochtend nog ff goed uitslapen, thuis ff een dikke maaltijd naar binnen kachelen en op mn dooie gemakje die kant op ipv wekker zetten en de grolsch kanon in een nuchtere maag gieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spalken schreef:

Beetje autist vermijdt t zonlicht als de pest. Je bent een hardtraxxer of je bent t niet toch?

Maar nee, boeit in feite niet super veel. Vind alleen gewoon chiller om 's avonds die kant op te gaan. Kan ik die ochtend nog ff goed uitslapen, thuis ff een dikke maaltijd naar binnen kachelen en op mn dooie gemakje die kant op ipv wekker zetten en de grolsch kanon in een nuchtere maag gieten


Snap het ergens wel maar tegelijkertijd ben ik de volgende ochtend toch veel dankbaarder dat het een dagfeest was haha. Wij pakken ook vaak gewoon dagfeesten op de zaterdag en als we nachtfeesten willen doen we die op de vrijdag. Er zijn steeds meer nachtfeesten op vrijdag wat imo het chillste is, zaterdag compleet verrot wezen en zondag alle rust inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag nachtfeesten vind ik dan weer verschrikkelijk xd Vrijdag overdag moet er gewoon gewerkt worden, en dan is een nachtje doorhalen erna extra zwaar. En helaas zijn mijn vrije dagen op het werk ook niet oneindig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Vrijdag nachtfeesten vind ik dan weer verschrikkelijk xd Vrijdag overdag moet er gewoon gewerkt worden, en dan is een nachtje doorhalen erna extra zwaar. En helaas zijn mijn vrije dagen op het werk ook niet oneindig.

Vrijdag nacht feest heb ik echt geen probleem mee, vind dat eigenlijk de meest perfecte start van een weekend (als je weet dat je een feestje hebt)

Ben het wel mee eens dat als je een zaterdag dagfeest hebt en je gaat met de Beatbuzz en het feest duurt tot 12uur dan ik ik vaak alsnog diep in de nacht terug, soms pas na 03:00. Ook niet echt optimaal maar gelukkig ben ik geen type van een after ofzo.

Mijn basis principe is eigenlijk gewoon een feest dat het verst voor voor maandag eindigde. Ik zou bijvoorbeeld wel een dagfeest van 9 uur willen zien. Zelfde tijdsduur als nachtfeest(22:00-07:00) maar dan eerder op de dag. Van 12 tot 9 of of 1 tot 10.. Dan kan je en met het OV, dan ben je en voor 1 uur thuis met de bus, en je kan zaterdag uitslapen.

Sowieso feestjes die langer dan 9a 10u duren hou ik niet meer vol qua lichamelijke conditie met het constante losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk thema, wordt tot de dag van vandaag af en toe nog zwetend wakker van de intro van Ran-D op Qlimax 2016. B-Front verwachten, kreeg je een halfuur Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet thema, wel teeering vroeg al met de hypetrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Leuk thema, wordt tot de dag van vandaag af en toe nog zwetend wakker van de intro van Ran-D op Qlimax 2016. B-Front verwachten, kreeg je een halfuur Ran-D.


Och jonge, slik je er ook medicijnen voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig, zusje wordt 18 de maand ervoor en dan is qlimax wel een mooi instap feestje :D
Wel echt tering vroeg inderdaad, dat hoeft van mij niet zo vroeg. Hoop dat tickets niet snel uitverkopen, want sta niet te wachten om nu al tickets te kopen voor een feest dat pas over 8 maanden is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Jordy schreef:
Leuk thema, wordt tot de dag van vandaag af en toe nog zwetend wakker van de intro van Ran-D op Qlimax 2016. B-Front verwachten, kreeg je een halfuur Ran-D.


Och jonge, slik je er ook medicijnen voor?

Ik snuif medicijnen zodat ik niet meer hoef te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik duim voor een Devin Wild anthem, kan me geen betere naam bedenken ook eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop het ook, maar zal vast een d-sturb worden ofzo. Iets wat raw en mainstream is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik gooi het op Rebelion of Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar Phuture Noize of Vertile.

Stiekem zou ik Ecstatic heel vet vinden, maar die gaat staat waarschijnlijk niet eens op de lineup.
Maar die kan echt gigantisch vette thematische sferen creëren in zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hoop het ook, maar zal vast een d-sturb worden ofzo. Iets wat raw en mainstream is.


Zou ik ook mee akkoord gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 11:10 
 
Hardtraxxer

Ja nee sfeer is al lang niet meer belangrijk op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Rebelion als Sound Rush hebben het niet in zich om een goed Qlimax anthem te maken denk ik, dus dan ga ik liever voor een D-Sturb of Devin Wild ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zowel Rebelion als Sound Rush hebben het niet in zich om een goed Qlimax anthem te maken denk ik, dus dan ga ik liever voor een D-Sturb of Devin Wild ja.


Dat zeiden we ook van Coone.

Ik denk juist dat D-Sturb het niet in zich heeft, dat Rebirth anthem vond ik ook niet bijzonder, maar vaak is een Qlimax anthem wel iets wat boven de producer zelf uit steekt, behalve als je Sub Zero Project of Gunz For Hire heet.

Plus ja, Qlimax gaat langzamerhand denk ik ook wel over naar meer raw. Lange breaks met veel show elementen is natuurlijk tof en wat het ooit was, maar daar hou je het grote publiek tegenwoordig niet meer mee wakker :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Zowel Rebelion als Sound Rush hebben het niet in zich om een goed Qlimax anthem te maken denk ik, dus dan ga ik liever voor een D-Sturb of Devin Wild ja.


Dat zeiden we ook van Coone.


Ja goed punt daar heb je gelijk in! En Psyko Punkz ook goed voorbeeld van een onverwacht geweldig anthem.

Broken Balance schreef:
behalve als je Sub Zero Project of Gunz For Hire heet.


Ik vond het SZP Qlimax anthem heel tof :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vond het SZP Qlimax anthem heel tof :x


Maar jij hebt een poephoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze anthem van sound rush vind ik best fijn met heerlijke break. Zouden van mij Qlimax anthem best mogen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush x Kris Kross Amsterdam x Tony Junior - Enter the Void (Qlimax 2023 anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sound Rush x Kris Kross Amsterdam x Tony Junior - Enter the Void (Qlimax 2023 anthem)


Goed idee, hopelijk een stukje zaagkick en een versneld stuk geïnspireerd door Side FX er bij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten