Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 01:09 
 
Hardtraxx Addict

Ja godver :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ja godver :lol:


hahaha stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qapital the Alpha state dus gewoon 'verzet' naar volgend jaar 3 april .
Als het inderdaad gewoon verzet is dan verwacht ik volgend jaar 2 keer qapital :list: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken met de line up en anthem etc. Zal alles gewoon hetzelfde blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken met de line up en anthem etc. Zal alles gewoon hetzelfde blijven?

Wel tof dan, eerste feest van 2021 gepland waar ik niet heen ga. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 19:56 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
Qapital the Alpha state dus gewoon 'verzet' naar volgend jaar 3 april .
Als het inderdaad gewoon verzet is dan verwacht ik volgend jaar 2 keer qapital :list: !!!


Vind het ook wel wat apart gecommuniceerd, zoals het aangekondigd is zou je inderdaad 2 edities kunnen verwachten, maar het is dan wel heel toevallig dat the Alpha State editie precies op de datum is dat je de 2021 editie had kunnen verwachten. Denk eigenlijk dat dit jaar gewoon geschrapt is en het thema gewoon blijft staan voor volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Verzin dan iig een nieuw thema >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Verzin dan iig een nieuw thema >.<


En dan anthem, merchandise, intro's van de shows weg pleuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Pedaalemre schreef:
Verzin dan iig een nieuw thema >.<


En dan anthem, merchandise, intro's van de shows weg pleuren?


Ja snap 't ook wel, maar nu is de hele hype van het concept eraf en moeten we er ook nog eens een jaar langer op wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Tegen die tijd word er toch wel weer gehyped op 'The Alpha State'. Weet je hoeveel het gaat kosten als ze alles weg moeten pleuren om een nieuw thema? Lijkt mij geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Martin Waus schreef:
Pedaalemre schreef:
Verzin dan iig een nieuw thema >.<


En dan anthem, merchandise, intro's van de shows weg pleuren?


Ja snap 't ook wel, maar nu is de hele hype van het concept eraf en moeten we er ook nog eens een jaar langer op wachten.


Zo bijzonder zijn de thema's van qapital toch niet. Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde. Zal ook jammer zijn voor act of rage als er niks met zijn anthem gedaan zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Martin Waus schreef:
Pedaalemre schreef:
Verzin dan iig een nieuw thema >.<


En dan anthem, merchandise, intro's van de shows weg pleuren?


Ja snap 't ook wel, maar nu is de hele hype van het concept eraf en moeten we er ook nog eens een jaar langer op wachten.



Wat Qapital echt anders maakt elk jaar zijn de verschillen in het podium en het design van de posters!
Niemand heeft nog een podium gezien dus dnek dat ze dit gewoon meenemen! En het Anthem ook zeker wel, tof als ze dan een remix EP van het anthem maken om er toch nog wat nieuws van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan de datum van het Topic niet aangepast worden en '[CANCELED]' weg, aangezien het verplaatst is naar volgend jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze dus ook verplaatst naar 2 april 2022.

Lineup blijft hetzelfde volgens q, snap ik ook wel vrij oneerlijk voor de artiesten om er opeens afgehaald te worden. Maar aan de andere kant denk ik bij veel namen op deze lineup ze zijn nu al vrij irrelevant, hoe zou dat over nog een jaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Deze dus ook verplaatst naar 2 april 2022.

Lineup blijft hetzelfde volgens q, snap ik ook wel vrij oneerlijk voor de artiesten om er opeens afgehaald te worden. Maar aan de andere kant denk ik bij veel namen op deze lineup ze zijn nu al vrij irrelevant, hoe zou dat over nog een jaar zijn.


Wie is er niet meer relevant dan? Op hooguit Apexx na (en Qreator, maar dat is vooral een sporadische act) hoor je van alle namen nog genoeg langskomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Danny Phantom schreef:
Deze dus ook verplaatst naar 2 april 2022.

Lineup blijft hetzelfde volgens q, snap ik ook wel vrij oneerlijk voor de artiesten om er opeens afgehaald te worden. Maar aan de andere kant denk ik bij veel namen op deze lineup ze zijn nu al vrij irrelevant, hoe zou dat over nog een jaar zijn.


Wie is er niet meer relevant dan? Op hooguit Apexx na (en Qreator, maar dat is vooral een sporadische act) hoor je van alle namen nog genoeg langskomen


Diederik Jan kan ook dingen uitbrengen maar dan ben je nog niet relevant. Ncrypta, thyron, degos redone, apexx album idd en imo harddriver ook al komt hij met een nieuw album vind ik minder relevant terwijl bijv een vertile en tot zekere hoogte element het wel meer verdienen om die zaal 1plek over te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vertile ?op basis van ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vertil is in mijn ogen meer een pushproject van Q, gezien je hem ook aardig wat podia's van Q zag/ziet staan. Terwijl zijn producties echt matig zijn :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

oot schreef:
Vertil is in mijn ogen meer een pushproject van Q, gezien je hem ook aardig wat podia's van Q zag/ziet staan. Terwijl zijn producties echt matig zijn :sleep:


Matig? Kwalitatief juist erg sterk. De rest is smaak natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op de site van qdance staat als tijd 22:00-08:00… een uurtje langer knallen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Woensdaghakdag schreef:
Op de site van qdance staat als tijd 22:00-08:00… een uurtje langer knallen dus

Tijden kan je op dit moment nog niet serieus nemen met wat er wel en niet toegestaan is.
Buiten dat lijkt me die 8.00 gewoon een typ fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Sherlock, geen open deur blijft ongetrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vertile nu op de main, als vervanger van Myst. Cryex erbij in zaal 2. Prima opgelost :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Vertile nu op de main, als vervanger van Myst. Cryex erbij in zaal 2. Prima opgelost :thumbup:


Zeker goede vervanging wat mij betreft! Kijk erg uit naar dit feest! :) Tweede zaal is ook wel dik!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten