Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wat is dat voor ongein tegenwoordig met drumstokjes, ping pong rackets en lepels. Doe toch normaal.

Die knaap van Riot Shift liep ook al met een broccoli te zwaaien tijdens een set van hun :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha zal wel lache zijn als mensen ineens met een Yasuni-R terugloop uitlaat lopen te zwaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
Heeft er iemand toevallig nog een foto gemaakt van die muur waar al die dedicated fotos waren geplakt? Helemaal vergeten hier even een kijkje te nemen of mijn ingezonden foto hier tussen zat. :/


Net van Q-Dance de foto doorgestuurd gekregen! ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toch even hier nog hulde aan deze editie.

Muzikaal het beste feest wat ik de laatste jaren heb meegemaakt, geen slechte setjes gehoord.

Met millenium/early inkomen bij het goede mixwerk van Vince, heerlijke oude platen van Neophyte, Buzz Fuzz en cohorten.

Ulst opende heerlijk duister, daarna misschien wel twee van de beste technosets ooit gehoord van 380 Volt en Ghost In The Machine. Hulde voor de KRTM, Embrionyc, RVDE, Paula Temple, MPIA3 en oude N-Vitral platen.

Peaky Pounder met een gewoonlijk geinig setje waarbij ook weer eens Frame Of Mind platen werden gedraaid die live echt snoeihard zijn. Mensen die oprecht boos werden bij Malice - Brutalized kennen het getroll van Peaky niet :lol:.

Ophidian vervolgens, hier kan ik nog steeds niet bij, wat een set. Veel onbekende platen met mokerharde kicks afgewisseld met de bekende knallers. Only One en Dead Air waren live veel harder dan ik hard verwacht. Qotile, Voyager, Thresher, Hammerhead en Helicoil gingen live ook absurd hard. Beste industrial set die ik ooit heb gehoord.

Daarna Tymon die ook met zijn lompe technoplaten begon (blijkbaar omdat hij dat nergens anders echt aandurft maar hier met gratie van Ulst en Dither het wel deed) Wat een dreunen zoals bijvoorbeeld bij Warehouse, mag hij vaker doen.

Vazard begon maar ik kon maar niet uit die Convoi bunker komen, het geluid, de sfeer, de setjes, alles was perfect.

Vervolgens de laatste uren in de Spoontech bunker gebleven bij Vazard, Main Concern, Mind Dimension en The Purge. Ook alleen maar goede platen gehoord. En hulde voor The Purge voor het draaien van TOA - Hours & Dreams en DJIPE - No God.

Met veel HT'ers staan keten bij de Convoi en Spoontech bunker of gesproken, grootste deel met Corneel, Joey en Zamble geloof ik. Topsfeertje hierdoor bij de Convoi stage.

Mede hierdoor wel een van de beste feesten van de laatste jaren, was oprecht teleurgesteld als een setje afgelopen was en dat het festival "al" afgelopen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met je eens, de combinatie van setjes (GITM, Ophidian en Tymon), geluid en locatie hebben 't echt gemaakt tot de beste uurtjes op muzikaal gebied dat ik de afgelopen paar jaar gehoord heb. Was echt gruwelijk baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens.

Also, van Ulst gehoord dat er mogelijk begin maart weer een nieuwe Convoi komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Ulst opende heerlijk duister, daarna misschien wel twee van de beste technosets ooit gehoord van 380 Volt en Ghost In The Machine. Hulde voor de KRTM, Embrionyc, Paula Temple platen.


Dit klinkt idd wel heeeel erg lekker zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toffe aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wel apart dat E-Force - Salute er niet in zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wel apart dat E-Force - Salute er niet in zit xd


Is raar toch :huh: Met stip de vetste van de 3!
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten