Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Overigens benieuwd of het geluid goed zal zijn op de JBL stage. En de rest.


Dat was vorig jaar echt heel zacht, maar goed die muziek daar was ook meer achtergrond muziek. Mag hopen dat ze fatsoenlijk geluid faciliteren met die line up, zou een goede domper zijn anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook in ieder geval een deel van de dag aanwezig, heb een warm-up mix gemaakt:



Topic: https://hardtraxx.com/hardstyle/delt-a-matrixx-at-the-park-2018-warm-up-mix-t64419.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schitterend weer. Heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo die JBL stage was een beste toevoeging op t feest! Ruimte was itt de mainstage prima te doen en als je op de juiste plaatst stond was t geluid ook nog wel te doen. Beter dan op de main iig. Daar blijft t gebrek aan enige vorm van bas toch een jaarlijks terugkerend dingetje. Zonde want de stage en locatie verdient zo veel beter. Blijft toch een bijzondere locatie daar tussen de bomen, op de heuveltjes en tussen die oude muren.

Niet lang geweest maar genoten van voornamelijk Myst en ook Neroz. Laatste draaide echt de ene klapper na de andere. Freaks at night van E Force :love:
Sfeer was op de JBl stage ook echt verrassend vet, hoop losgaande mensen!

Enige wat niet Matrixx waardig is zijn de Wc’s. Betalen en dan niet eens water om je handen te wassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 02:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Me eigen toch laten overhalen om hier naar toe te gaan. Pas rond 21:30 aanwezig, maar echt een top avond gehad! Nu trein naar Arnhem en dan naar huis, bed opzoeken en straks weer werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxxer

D-Attack draaide een remix van Kold Konexxion - Minus One. Iemand een idee of deze al gereleased is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Prima feestje gehad. Had alleen wat meer verwacht bij Clockartz, maar de verwachtingen waren ook wel hoog na die set op Defqon. Bijna de hele dag rechtsachter gestaan bij de jbl stage, geluid was daar goed. Sfeer ook. Op sommige momenten wel te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op sommige momenten wat te druk, maar heb me er echt uitstekend vermaakt. Setjes van de dag van Prefix & Density en B-Front.

Vraag aan Prefix of Density: Jullie draaiden na Adaro - The Otherside een (voor mij) onbekende track. Is dat een nieuwe plaat van jullie? Man, wat klonk die ontiegelijk goed zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor gratis feestje toch goed naar m'n zin gehad. Vette sets gehoord van o.a. Jones, Sound Rush, Max Enforcer (tweede helft), D-Block & S-te-Fan, Clockartz (grootste deel) en B-Front. Tot hier aan toe hele dag vooraan gestaan en geen enkele last gehad van drukte/ruimtegebrek. Veel aardige mensen ontmoet gedurende de dag. Tegen het einde van B-Front nog even gaan zitten blowen en daarna richting huis gegaan. Prima feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel opvallend hoe veel kleine (irritante) kinderen er op de main stonden met iets op. En heb in een paar uur iets van 3 mosh pits gezien, hoeft van mij allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was, na alle verhalen die ik hier heb gelezen, een stuk beter dan verwacht. Heb een heerlijk dagje gehad! Vetste setjes inderdaad Prefix & Density en B-Front. Clockartz was ook vet maar die draaiden een paar platen die voor mij niet hadden gehoeven op een Raw stage (Nieuwe HHZ, Children of Drums, Her Voice remix, Rage)
Verder wel inderdaad veel random volk, maar dat maakte t wel lachen juist, alleen overdag die ouders die er met hun kinderen in de kinderwagen heen kwamen... xd. Qua drukte viel het me ook mee, tot Sub Zero Project niet echt last van gehad, maar ben ook na 3 kwartier SZP naar de Waalkade gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super leuk feest gehad, ik vond de sfeer verbazingwekkend goed, het ging op de meeste plekken flink los. Vooral Prefix & Density, B-Front en Clockartz waren geweldig! Geluid op de JBL eerst even matig, de main kwam er overheen maar op zich vrij snel opgelost. Ik vond MYST echt een domper eigenlijk, draaide veel raw waar ik juist helemaal niets mee heb. Zat ook weinig opbouw in de set, best jammer want verheugde me erop om MYST eens solo te zien op een wat later tijdstip.


+++ voor The Message B-Front :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
+++ voor The Message B-Front :loving:

Ja, dit was heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overigens nog hard kunnen lachen om een 6-jarig jochie dat met zijn ouders mee was en het duidelijk wel naar zijn zin had. (Obviously had hij ook de aandacht van de regie want stond voortdurend op het LED-scherm.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 15:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vraag aan Prefix of Density: Jullie draaiden na Adaro - The Otherside een (voor mij) onbekende track. Is dat een nieuwe plaat van jullie? Man, wat klonk die ontiegelijk goed zeg (L)


Thx, dat is een nieuwe plaat van ons inderdaad.
Reflection.

En cool, tof om te lezen allemaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor een gratis feest heb ik mij zeer goed vermaakt. Was uiteindelijk met de auto gekomen met een vriend van mij. We waren iets na 2 uur al op het terrein, waar we gelijk al veel bekenden tegenkwamen. Locatie was echt vet, toffe plek zo onder de bomen bij de JBL stage en die oude muren. Eerste setje was D-Attack, draaide alleen maar bekende tracks, prima vermaakt. Daarna Prefix & Density, wat een set! Toen al meteen flink losgegaan. Daarna het setje waar ik eigenlijk voor kwam, Rejecta. En zoals altijd fijn om zijn werk te horen, vooral Rise of Rejecta :loving: Daarna ben ik hem nog gaan opwachten bij de ingang van het podium, nog even foto gemaakt en praatje gedaan. Toen besefte ik ineens dat ik al 4 uur aan het losgaan was, dus even wat gaan eten en drinken. Toen kwam Clockartz, die mij een beetje tegenvielen. Veel Art of Creation shit, waar ik niet op zit te wachten. Neroz was daarentegen wel een topset, flinke klappers! Begon toen wel echt drukker te worden op het park, maar tot toen nog niet echt vervelend. Daarna toch wel mijn setje van de dag, Rooler. Flink losgegaan toen. Stond in het midden, waar het tijdens Rooler echt te druk werd om los te gaan. Bijna tien elleboogstoten gehad, dus maar rechtsvoor gaan staan. Daar was genoeg ruimte om het laatste deel van Rooler aan te horen. Daarna nog klein stukje Radical meegepakt vanwege de show en lichten. Toen rond kwart voor 12 naar huisgegaan, om om half 3 thuis aan te komen :yawn:

Dus al met al een topdag gehad, sfeer zat er bij de JBL stage voorin goed in. Het volk wat erop afkwam viel me nog mee, weinig rare dingen gezien. Wat me wel opviel was hoeveel mensen aan de zooi zaten, had ik niet verwacht op dit feest. Ook nog opvallend veel kinderen gezien, zelfs in kinderwagens. Waarvan één moeder zelfs gewoon aan de zooi (drugs) zat en haar kind meehad in de kinderwagen. Wat wil je je kind meegeven? :/

Oja, iemand die nog was opgevallen dat iets na half 9 ineens een hele stroom mensen begon te rennen? Het leek mij erop alsof er iets bij de wc aan de hand was. Iemand iets gemerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Oja, iemand die nog was opgevallen dat iets na half 9 ineens een hele stroom mensen begon te rennen? Het leek mij erop alsof er iets bij de wc aan de hand was. Iemand iets gemerkt?

MelvinFR zat te bouten, was niet normaal wat daar voor 'n lucht daar vrijkwam. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

PEPii schreef:
Voor een gratis feest heb ik mij zeer goed vermaakt. Was uiteindelijk met de auto gekomen met een vriend van mij. We waren iets na 2 uur al op het terrein, waar we gelijk al veel bekenden tegenkwamen. Locatie was echt vet, toffe plek zo onder de bomen bij de JBL stage en die oude muren. Eerste setje was D-Attack, draaide alleen maar bekende tracks, prima vermaakt. Daarna Prefix & Density, wat een set! Toen al meteen flink losgegaan. Daarna het setje waar ik eigenlijk voor kwam, Rejecta. En zoals altijd fijn om zijn werk te horen, vooral Rise of Rejecta :loving: Daarna ben ik hem nog gaan opwachten bij de ingang van het podium, nog even foto gemaakt en praatje gedaan. Toen besefte ik ineens dat ik al 4 uur aan het losgaan was, dus even wat gaan eten en drinken. Toen kwam Clockartz, die mij een beetje tegenvielen. Veel Art of Creation shit, waar ik niet op zit te wachten. Neroz was daarentegen wel een topset, flinke klappers! Begon toen wel echt drukker te worden op het park, maar tot toen nog niet echt vervelend. Daarna toch wel mijn setje van de dag, Rooler. Flink losgegaan toen. Stond in het midden, waar het tijdens Rooler echt te druk werd om los te gaan. Bijna tien elleboogstoten gehad, dus maar rechtsvoor gaan staan. Daar was genoeg ruimte om het laatste deel van Rooler aan te horen. Daarna nog klein stukje Radical meegepakt vanwege de show en lichten. Toen rond kwart voor 12 naar huisgegaan, om om half 3 thuis aan te komen :yawn:

Dus al met al een topdag gehad, sfeer zat er bij de JBL stage voorin goed in. Het volk wat erop afkwam viel me nog mee, weinig rare dingen gezien. Wat me wel opviel was hoeveel mensen aan de zooi zaten, had ik niet verwacht op dit feest. Ook nog opvallend veel kinderen gezien, zelfs in kinderwagens. Waarvan één moeder zelfs gewoon aan de zooi (drugs) zat en haar kind meehad in de kinderwagen. Wat wil je je kind meegeven? :/

Oja, iemand die nog was opgevallen dat iets na half 9 ineens een hele stroom mensen begon te rennen? Het leek mij erop alsof er iets bij de wc aan de hand was. Iemand iets gemerkt?


Jammer genoeg volgens mij een vechtpartijtje. Heb het van meer mensen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt voor een gratis feest. Clockartz en Rooler setjes van de dag. En ik vond juist die euforische plaatjes in de set van Clockartz wel fijn, lekker wat variatie. Alleen Zombie hadden ze wel uit mogen laten, dat nummer, hoe goed ie ook is, begin ik nu wel helemaal beu te worden.

B-Front helaas niet meegekregen, stond wel op de planning maar we zijn toen even gaan eten en moesten ff bijkomen van al het geweld op de JBL stage. Zie hier nu dat ik toch wel wat lekkere platen heb gemist :cry:

Shoutout naar die gastjes van een jaar of 14 die op het podium bij Rejecta stonden en alle kickrolls raaksloegen! Wat een baasjes, stonden even later ook snoeihard te klaplongen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Shoutout naar die gastjes van een jaar of 14 die op het podium bij Rejecta stonden en alle kickrolls raaksloegen! Wat een baasjes, stonden even later ook snoeihard te klaplongen :worship:


ik heb ze nog gevraagd, ze waren beide al 17 jaar. Maar ze gingen lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Looike schreef:
Shoutout naar die gastjes van een jaar of 14 die op het podium bij Rejecta stonden en alle kickrolls raaksloegen! Wat een baasjes, stonden even later ook snoeihard te klaplongen :worship:


ik heb ze nog gevraagd, ze waren beide al 17 jaar. Maar ze gingen lekker.


Oh oke haha! Ik meende dat er eentje zei dat ie 14 was
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We understand that some of you hoped we would have played a little harder. But when we arrived at the stage it was still so hot and the crowd seemed out of energy so we decided to play the first part of our set a little more chilled down to get some atmosphere. Nevertheless, hope you liked it!

Here our tracklist from yesterday:

1. Clockartz – Warhorn
2. Wildstylez – Children Of Drums
3. Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
4. Clockartz – Delirium
5. Ran-D – Living For The Moment
6. Headhunterz – Leap Of Faith
7. Clockartz – INFINITVM
8. Frequencerz – Rockstar
9. Ran-D & Clockartz – Victorious
10. Technoboy – Rage (A Hardstyle Song)
11. Clockartz - Rockafella (Italian Edit)
12. Southstylers – Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
13. Beholder & Zany – Midnight
14. Ran-D – Demolition Time
15. Warface & D-Sturb – Open Your Eyes
16. Ran-D – Zombie
17. Max Enforcer & Frontliner – On The Go
18. Clockartz & Malice – Dirty Italy
19. Chris One – Mind Of A Killer
20. Luna – Unlocked
21. Clockartz – Welcome To My Rave
22. Clockartz & Bram Boender – The Art Of Being One
23. Clockartz – Caged (Epic Edit)
24. Clockartz - Defqon.1 Tool
25. Clockartz - Resonance
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ook nog die bejaarde (gehandicapte?) man in een scootmobiel gezien bij de toiletten van de main xd
Hij ging lekker uit zn dak voor zo ver dat kon tijdens B Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:24 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Iemand ook nog die bejaarde (gehandicapte?) man in een scootmobiel gezien bij de toiletten van de main xd
Hij ging lekker uit zn dak voor zo ver dat kon tijdens B Front :P


Haha die man heeft daar letterlijk de hele dag gestaan, links van de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
hurricane schreef:
Iemand ook nog die bejaarde (gehandicapte?) man in een scootmobiel gezien bij de toiletten van de main xd
Hij ging lekker uit zn dak voor zo ver dat kon tijdens B Front :P


Haha die man heeft daar letterlijk de hele dag gestaan, links van de main.

Haha wel mooi dat die oude baas daar kon genieten

Edit
Woensdag mss nog een leuke avond eventueel op de main

Jupiler Stage – LUNATIXX
———————
23:15 – 00:20 Paul Elstak
22:00 – 23:15 Da Tweekaz
21:00 – 22:00 Dr Phunk
20:00 – 21:00 Ruthless
19:00 – 20:00 Ransom
MC Da Syndrome

En donderdag bij de JBL stage

JBL Stage – Ransomnia
———————
23:00 – 00:30 Bass Chaserz
22:00 – 23:00 Ransom
20:45 – 22:00 Dr Rude
20:15 – 20:45 Rät N Frikk live
19:00 – 20:15 Plug ‘n Pla
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten