Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus een dagje peacock of qore is eigenlijk maar voor een select publiek maar als er hardstyle op 't programma staat moet 't ineens voor iedereen toegankelijk zijn?

Doe gewoon 1x volledig euforisch, 1x volledig raw, 1x hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dus een dagje peacock of qore is eigenlijk maar voor een select publiek maar als er hardstyle op 't programma staat moet 't ineens voor iedereen toegankelijk zijn?

Doe gewoon 1x volledig euforisch, 1x volledig raw, 1x hardcore.


Hardtraxx heeft gesproken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dus een dagje peacock of qore is eigenlijk maar voor een select publiek maar als er hardstyle op 't programma staat moet 't ineens voor iedereen toegankelijk zijn?

Doe gewoon 1x volledig euforisch, 1x volledig raw, 1x hardcore.


Je kunt uiteraard ook gewoon het woord "algemene" missen in de uitleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ULTIMO schreef:
Dus een dagje peacock of qore is eigenlijk maar voor een select publiek maar als er hardstyle op 't programma staat moet 't ineens voor iedereen toegankelijk zijn?

Doe gewoon 1x volledig euforisch, 1x volledig raw, 1x hardcore.


Je kunt uiteraard ook gewoon het woord "algemene" missen in de uitleg

Die heb ik niet gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
Wat vinden jullie van onze 1.5 meter back2back (of face2face) set oplossing? :)

Gister uitvoerig over gehad. Ik vind het geen leuke oplossing. Zoals gezegd lijkt het het mixen niet ten goede te komen. Ik ben dan ook van mening om dan liever geen B2B te doen. We hebben ervaring met B2B streams bij bijvoorbeeld die van Rebirth waar ze wel gewoon naast elkaar stonden en dat vond ik dan toch veel leuker om te zien en om naar te luisteren.

Those are my 2 cents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2020 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De algemene qonnect shows ja... Net zoals de algemene Q-dance events zeker, die hebben ook altijd een zelfde opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Dus een dagje peacock of qore is eigenlijk maar voor een select publiek maar als er hardstyle op 't programma staat moet 't ineens voor iedereen toegankelijk zijn?

Doe gewoon 1x volledig euforisch, 1x volledig raw, 1x hardcore.


Ze hebben het ook over de algemene QONNECT streams, niet over de streams met een thema xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
De algemene qonnect shows ja... Net zoals de algemene Q-dance events zeker, die hebben ook altijd een zelfde opbouw.


Zeuren over een gratis iets..toch ook heel knap hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 20:24 
 
Hardtraxxer

hoezo gebruikt B2S de studio van q dance of andersom ????
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
hoezo gebruikt B2S de studio van q dance of andersom ????

Zijn toch één bedrijf dus daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 21:32 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
thunder schreef:
hoezo gebruikt B2S de studio van q dance of andersom ????

Zijn toch één bedrijf dus daarom.

ooo dat wist ik niet weer wat geleerd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2020 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
Nuracore schreef:
thunder schreef:
hoezo gebruikt B2S de studio van q dance of andersom ????

Zijn toch één bedrijf dus daarom.

ooo dat wist ik niet weer wat geleerd :innocent:


Zijn allemaal bedrijven onder ID&T.

EDIT: bron: https://www.id-t.com/brands
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2020 16:55 
 
Hardtraxxer

Zijn toch één bedrijf dus daarom.[/quote]
ooo dat wist ik niet weer wat geleerd :innocent:[/quote]

Zijn allemaal bedrijven onder ID&T.

EDIT: bron: https://www.id-t.com/brands[/quote]


tof ik had dit zelf niet gevonden :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Dance, staat er binnenkort nog weer een nieuwe Qonnect op het programma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Q-Dance, staat er binnenkort nog weer een nieuwe Qonnect op het programma?

Volgens mij staat er dit weekend een Dominator stream gepland?

Nieuwsbrief:
Citaat:
This is the timetable for We Will Prevail - The Spectacle
Even though we can't gather at our beloved festival grounds this year, you can still rave at home with your friends on the 18th of July during Dominator - We Will Prevail. Our collective of dominating defenders will blow up your speakers during the massive online spectacle from 16:30 - 00:30 CEST and they will also premiere 12 exclusive tracks from We Will Prevail - The Album! Check out the timetable below and find our when your favorite artists are playing.

Dominator - We Will Prevail starts on the 18th of July at 16:30 CEST. Check all below.

https://qdance.iconneqt.nl/link.php?eb= ... oMSL7R8LTi
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Hardstyle. Hardstyle hoort op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week Q-Dance hosting op Tomorrowland livestream
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 18:48 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Volgende week Q-Dance hosting op Tomorrowland livestream


Is het al bekend of je dit kan kijken zonder ticket voor heel Tomorrowland te hoeven kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met oud en nieuw dus een Qonnect special met de hardstyle top 100. Van 19:00 tot 05:00 dus ook nog wat losse setjes er achteraan. Lijkt me dat de maker van de #1 track sowieso een setje gaat draaien.

Veel zin in! Met een heel klein groepje bij ons thuis oud en nieuw vieren, kans is groot dat deze stream de hele avond/nacht aangaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Met oud en nieuw dus een Qonnect special met de hardstyle top 100. Van 19:00 tot 05:00 dus ook nog wat losse setjes er achteraan. Lijkt me dat de maker van de #1 track sowieso een setje gaat draaien.

Veel zin in! Met een heel klein groepje bij ons thuis oud en nieuw vieren, kans is groot dat deze stream de hele avond/nacht aangaat :thumbsup:


Heb het topic geupdate :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Word gezel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap echt niet waarom die zoom-room er weer bijgehaald wordt door Q. Hoorde er niet bepaald goede verhalen tijdens de Qlimax stream en de keren dat ik de streams heb gekeken vond ik het ook maar ongemakkelijk en geforceerd.

Natuurlijk leuk voor Guiseppe en Michelangelo dat de hele wereld kan zien hoe goed ze wel niet kunnen hakken en dat ze kunnen showen hoeveel waaiers er wel niet aan de muur in de woonkamer passen maar het blijft voor mij toch te geforceerd.

Heb er wel erg veel zin in, een avondvullend programma met de top 100, countdown en daarna wat losse setjes. Ik hoop op Primeshock, Phuture Noize, Headhunterz en/of Wildstylez en B-Front om het nieuwe jaar mee te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Natuurlijk leuk voor Guiseppe en Michelangelo dat de hele wereld kan zien hoe goed ze wel niet kunnen hakken en dat ze kunnen showen hoeveel waaiers er wel niet aan de muur in de woonkamer passen maar het blijft voor mij toch te geforceerd.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Snap echt niet waarom die zoom-room er weer bijgehaald wordt door Q. Hoorde er niet bepaald goede verhalen tijdens de Qlimax stream en de keren dat ik de streams heb gekeken vond ik het ook maar ongemakkelijk en geforceerd.

Natuurlijk leuk voor Guiseppe en Michelangelo dat de hele wereld kan zien hoe goed ze wel niet kunnen hakken en dat ze kunnen showen hoeveel waaiers er wel niet aan de muur in de woonkamer passen maar het blijft voor mij toch te geforceerd.

Het hoeft niet zo te zijn dat het constant in beeld is. Het kan ook zijn dat ze de Zoom party op Zoom houden. Denk het niet, maar laten we het hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 16:37 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We snappen dat niet iedereen fan is van de Zoom Room, maar desondanks is het voor ons wel een belangrijk onderdeel van de 'corona' streams. Zeker bij een concept als QONNECT staat het centraal, omdat we hiermee onze fans van over de hele wereld met elkaar verbinden. Uiteraard is de Zoom Room niet constant in beeld, meestal is dit 1 a 2x per set voor een paar minuten.

Mbt de show, hierbij de line-up!

- Headhunterz
- Ran-D & Hard Driver
- D-Block & S-te-Fan
- Sound Rush & KELTEK
- Devin Wild
- Villain F#CK 2020 Set
- Warface
- Adaro & Endymion
- Vertile & Voidax
- Dither
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten