Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, locatie was gaaf wel een doolhof in het begin. Zaal zelf te druk in het begin bij Headhunterz, daarna mooi op balkon gestaan waar het prima te doen was.
Geluid was met name in de zaal en eerste balkon wel erg goed.

Sound rush draaide een leuke set, maar daarna Headhunterz. Album binnen 30min al gehad, maar wel erg gaaf, die visuals en show waren toch wel een van het beste wat ik ooit gezien heb :worship:
Toen had ik gehoopt op wat oude classics en platen van nu, maar het werd en normale dj set helaas.
Leuk dat Wildstylez, DBSTF en SZP nog even langs kwamen (al heb ik met de laatste niets)..
Nieuwe Wildstylez plaat klonk erg vet :loving:

Nieuwe plaat van Hhz klonk ook lekker, alleen hoop ik wel dat ze nu klaar zijn met de hele terugkomst van Headhunterz, ook villain die dat de hele nacht bleef herhalen, terwijl hij al vorig jaar terug gekomen is..

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
ook villain die dat de hele nacht bleef herhalen, terwijl hij al vorig jaar terug gekomen is..


Puur om deze reden vind ik het al niet meer jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een avond :worship: heerlijk begonnen met Sound Rush (laatste plaat, iets met i will guide you was puur genieten :loving:

Daarna album showcase van Headhunterz.. ongelofelijk gaaf :loving: combinatie met visials, locatie maakte dit tot iets bijzonders :D

Als kers op de taart nieuwe platen van Wildstylez en Headhunterz voorbij horen komen. Top avondje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad! Had wel gehoopt op wat meer oude parels.
Is die collab met DBSTF gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

luukieluuk schreef:
Leuk feest gehad! Had wel gehoopt op wat meer oude parels.
Is die collab met DBSTF gedraaid?


Volgens mij niet, maar het kan zijn dat ie net gedraaid werd toen ik ging pissen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
luukieluuk schreef:
Leuk feest gehad! Had wel gehoopt op wat meer oude parels.
Is die collab met DBSTF gedraaid?


Volgens mij niet, maar het kan zijn dat ie net gedraaid werd toen ik ging pissen >.<


Ik heb hem ook niet gehoord, maar DBSTF kom wel on-stage, weet alleen niet meer bij welke track (twilight zone was het niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ze draaide D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Light Out, wel redelijk nieuw plaatje maar geen collab met headhunterz :)

Dit was echt alles behalve die 36 euro waard trouwens :lol:

Wel gewoon prima naar m'n zin gehad en die album showcase met die visuals en het publiek die flink hard mee schreeuwde gaf af en toe wel wat kippenvel, maar voor de rest was het allemaal een beetje karig.

Oja de een na laatste track van headhunterz z'n set was Devin Wild - Indestructible, ik snap echt niet waarom je die draait op dat moment. Überhaupt veel platen waarvan ik dacht, nou deze had niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
luukieluuk schreef:
Is die collab met DBSTF gedraaid?


Ik hoorde op een gegeven moment een nieuwe track met een soort dezelfde mid (dacht ik) als By Myself en een echte DBSTF melodie. Ik ging er toen vanuit dat dat die collab was maar kan het mis hebben :)


Tijdens deze track kwamen ze op als ik het mij goed herinner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Zou lachen zijn als alle mensen die gisteren draaide ook meteen op het label komen, ben je meteen klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 17:54 
 
Hardtraxxer

Op het gemis van Sacrifice na heb ik een zeer fijn feestje gehad! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe Headhunterz & Sound Rush collab was ook nog gedraaid trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 20:37 
 
Hardtraxx Crew

fflkkr schreef:
Nieuwe Headhunterz & Sound Rush collab was ook nog gedraaid trouwens :)

Volgens mij bedoel je Sound Rush hun Headhunterz tribute. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
fflkkr schreef:
Nieuwe Headhunterz & Sound Rush collab was ook nog gedraaid trouwens :)

Volgens mij bedoel je Sound Rush hun Headhunterz tribute. :P


Yes die bedoeld die :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dit was echt alles behalve die 36 euro waard trouwens :lol:

Verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:18 
 
Hardtraxx Newbie

Vond het de €15,- via ticketswap net waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat z'n muziek natuurlijk nog altijd supervet blijft, vind ik die zelfverheerlijking van Headhunterz nog irritanter worden dan die van Radical :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ondanks dat z'n muziek natuurlijk nog altijd supervet blijft, vind ik die zelfverheerlijking van Headhunterz nog irritanter worden dan die van Radical :x


Valt best mee toch

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ondanks dat z'n muziek natuurlijk nog altijd supervet blijft, vind ik die zelfverheerlijking van Headhunterz nog irritanter worden dan die van Radical :x


Kan het van die twee juist wel hebben... als B of C artiesten dit zouden doen zou ik me er aan storen. Het is gewoon onderdeel van de act. Zolang ze in het dagelijks leven/interviews beetje tof en normaal overkomen is dat toch helemaal prima (en dat is vgm het geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
Ondanks dat z'n muziek natuurlijk nog altijd supervet blijft, vind ik die zelfverheerlijking van Headhunterz nog irritanter worden dan die van Radical :x


Kan het van die twee juist wel hebben... als B of C artiesten dit zouden doen zou ik me er aan storen. Het is gewoon onderdeel van de act. Zolang ze in het dagelijks leven/interviews beetje tof en normaal overkomen is dat toch helemaal prima (en dat is vgm het geval)


Het hoort ook bij de act en ik snap volkomen dat ze het doen en als er 2 acts zijn die dit kunnen flikken zijn zij het wel, maar ik vind het allemaal zo gemaakt, juist omdat ze volgens mij hele toffe personen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Jep zijn allebei gewoon bescheiden personen als je niet alleen op aftermovies en hype social media posts let, denk dat het marketingtechnisch beter is om jezelf 'op te hemelen' dan te bescheiden te doen in deze wereld. Wildstylez is een beetje de uitzondering hierop imo, maakt altijd supertoffe muziek (en kwalitatief uitmuntend) zonder fratsen en is behoorlijk laidback, maar die draait dan ook al zolang mee dat hij sowieso een stabiele fanbase heeft. Maar naast de meer extroverte Heady is hij toch 'de minder populaire'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wildstylez is een beetje de uitzondering hierop imo, maakt altijd supertoffe muziek (en kwalitatief uitmuntend) zonder fratsen en is behoorlijk laidback

NC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
Wildstylez is een beetje de uitzondering hierop imo, maakt altijd supertoffe muziek (en kwalitatief uitmuntend) zonder fratsen en is behoorlijk laidback

NC?


Ja oke WSZ is niet de enige. Maar dat zijn dan ook namen die al heel lang bezig zijn. Als je tegenwoordig net begint is het beter om alles 'overdone' te doen dan juist te weinig 'aanwezig' te zijn. (doel op veel social media bijhouden, veel insta stories te gooien elke dag enz enz). Het is veel moeilijker geworden om op te vallen tussen die massa vergeleken met toen de 'oude garde' begon door te breken, lijkt mij. RR was al aardig bekend maar is wel in een stroomversnelling gegaan sinds z'n merch, z'n jaarlijkse album, z'n Brutal reeks, jaarlijkse RR events enz. Pak je die spotlights niet dan pakt iemand anders ze wel.

Moet er zelf niet aan denken zo actief te 'moeten' zijn op socials dat je zowat je halve dag op insta stories moet vloggen en continu zorgen dat je frequent genoeg in fans hun tijdlijn voorbijkomt zodat je geen shine mist :lol: lijkt me ook aardig stressvol. Met alleen maar leuke muziek maken en voor de rest een beetje op de achtergrond te blijven pak je geen degelijk inkomen. en natuurlijk gaat het niet enkel om geld maar je wilt bijvoorbeeld niet eindigen als NSCLT toch
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten