Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 01:41 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie dag gehad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 02:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dag was heel gezellig. Maar dan vooral door de mensen waarmee je bent en de bekenden die je tegen kwam. Maar God wat een tam sfeerloos (kut) publiek liep er rond.

Verder was het geluid buiten en in de main matig tot zwak te noemen.

Uiteindelijk is de set van Chroman voor mij set van de dag geworden en dat komt vooral omdat de overige artiesten echt zo voorspelbaar zijn tegenwoordig. Alleen de classic set van B-Front is daar een uitzondering op.


Verder ook vooral geluk gehad met het weert. Volgens mij geen spatje regen gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeg begonnen bij Chroman, wat muzikaal gezien meteen de set van de dag was eigenlijk. (Dreams or memories, blackout (b-front remix :loving:). Paar dansjes gewaagd met RTM, was gezellig om eens iemand van het forum te spreken!

Devin Wild draaide echt een heerlijke set, wat een muziek heeft die jongen al gemaakt. Sfeer was ook prima tijdens zijn set.

Na deze set vooral uitgekeken naar de classic setjes. Nog 2 minuten naar frequencerz geweest maar in die raw tent was het geen beginnen aan zo druk. En dan al dat volk dat alleen maar stil staat en je raar aan kijkt als jij wel los gaat... verschrikkelijk. Geluid was ook niet al te best in de raw naar mijn idee.

Josh & Wesz classics een vrij voorspelbaar setje maar wel gewoon lekker. Sfeer zat er hier ook echt goed in. Wereld van verschil t.o.v de raw stage.

B-front classics was echt top. Hulde voor nomansland! :loving: Wat een plaat is dat toch ook. Prima sfeer en lekker diverse set, naast de set van Chroman het meest van genoten.

SZP deed gewoon wat ze altijd doen, wel een gaaf nieuw nummer gehoord volgens mij. En the XPRMT klapt die eerste kick er lekker op zeg. Verder weinig om over naar huis te schrijven maar we hebben ons vermaakt. Vind al die gekke kicks wel wat.

Adaro vs Crypsis ook goed van genoten. Paar hele vette remixes gehoord, adaro is lekker bezig met zijn producties!

Stukje Phuture Noize gezien wat goud is zoals altijd en daarna richting de trein. Leuke dag gehad maar hoop wel op een wat diverse line up volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front classics was top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mijn tracklist:

1. Headhunterz - Woznotwoz
2. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
3. Project One - The Art of Creation
4. Zany - Angel Of The Sun
5. Digital Punk - Inevitable
6. DJ Mystery - Type Face (Break Cut)
7. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher
8. Noisecontrollers - E=NC2
9. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
10. Ran-D ft. E-Life - The Hunt
11. Prefix & Density - Just A Memory
12. Geck-e - Soul Train
13. Vazard - Dreams Or Memories
14. The Beholder meets DJ Zany - Euphoria
15. Radical Redemption & Crypsis - Heal & Raise
16. Donkey Rollers - Not Afraid (Phuture Noize Remix)
17. Imagine Dragons - Believer (BeatFreak Bootleg)
18. MYST - Fire And Ice
19. Catatonic Overload - Goddamn
20. Unknown Analoq - Blackout (B-Front Remix)
21. Phuture Noize - Robots To The System
22. Degos & Re-Done - Mr. Willy
23. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
24. B-Front & DJ Thera - R.E.M. Coma (DJ Thera Live Mix)

Fijn dat ie in de smaak viel, Rick en Desley. Ik heb er zelf ook van genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lijstje, goed gevarieerd ook.

+ voor Robots To The System. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lijst, had van mij wel een aantal uurtjes later gemogen :worship:

Nu maar hopen dat de organisatie er ook zo over denkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn ze idd! Is ie opgenomen/komt er een re-run?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeele dikke lijst Stan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
SZP deed gewoon wat ze altijd doen, wel een gaaf nieuw nummer gehoord volgens mij. En the XPRMT klapt die eerste kick er lekker op zeg. Verder weinig om over naar huis te schrijven maar we hebben ons vermaakt. Vind al die gekke kicks wel wat.

Ik meende dat ik ook nog iets van een 'Defqon1' lyric te horen in het setje van SZP.
Dacht meteen aan anthem, maar lees er nog nergens wat over.. of heb ik gekke stemmetjes gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Yep, deden ze ook. Gewoon zo'n vocal tease en nu moeten we allemaal weer wachten op de volgende hint of iets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat zijn ze idd! Is ie opgenomen/komt er een re-run?

Als je graag wil kan ik wel een re-run maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
Dat zijn ze idd! Is ie opgenomen/komt er een re-run?

Als je graag wil kan ik wel een re-run maken

Ben wel benieuwd jaa :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt vandaag :clap: Veel bekende gezichten, goede setjes een lekker weertje.
Wel te merken dat er veel dagjesmensen waren maar vooral voorin bij Dsturb, SZP en Phuture Noize was de sfeer geweldig. Phuture noize ook meteen set van de dag met zijn nieuwe platen cant run away en global citizens en ook weer worlds beyond en shallow waters gehoord :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad. Weet de helft niet meer maar was lekker :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dreams or memories, soul train en REM coma oa


Klopt het trouwens dat ik jou van blijdschap hoorde schreeuwen toen bleek dat ik REM Coma draaide? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Dreams or memories, soul train en REM coma oa


Klopt het trouwens dat ik jou van blijdschap hoorde schreeuwen toen bleek dat ik REM Coma draaide? :lol:


Er schoot bij ons beide een vreugde kreetje uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wat voor vage shit draaide Agressive Act de laatste 3-4 tracks trouwens? :lol: BPM ging ook door het dak. Achja, was leuk voor die 10 minuten, zal ik maar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad maar ik merk wel dat het misschien tijd wordt voor een ander feestje met Koningsdag.. Sfeer was soms ver te zoeken, geluid vond ik ook niet best en het publiek wat er was lag me ook niet helemaal.. :x Ik vond het bier trouwens ook niet te zuipen :huh: Nog meer mensen last van gehad? Phuture Noize heeft de dag voor mij gemaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Weet de helft niet meer maar was lekker


Prima samenvatting dit


Heb overal lekker rondgestruind en als kers op de taart regende het baco's omdat er een bekende achter de bar stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid was inderdaad niet al te best vooral op de main... leek ook vaak erg zacht. Toen ik bij devin wild binnenkwam kreeg ik soms zelfs last van de oortjes omdat ik iedereen boven de muziek uit hoorde praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Dreams or memories, soul train en REM coma oa


Klopt het trouwens dat ik jou van blijdschap hoorde schreeuwen toen bleek dat ik REM Coma draaide? :lol:


Er schoot bij ons beide een vreugde kreetje uit :lol:

Het koste me een paar seconde om te realiseren dat het de REM coma edit zou zijn en toen tikte ik Desley aan en ik denk dat ik iets te enthusiast schreeuwde, dat je dat kon horen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas door een flinke vertraging op de terugweg van vakantie pas om 19:15 uur aanwezig. Snel ff paar biertjes weggetikt om in de stemming te komen, al is dat bij Regain niet echt nodig. Aantal verrassende en leuke plaatjes gehoord bij Warface en Killshot, flink staan klaplongen in de RAW tent. Met een vriend nog naar PN gegaan, maar het geluid daar was zo slecht/zacht dat we na een kwartiertje maar weer zijn vertrokken. Voor het korte tijdsbestek dat ik er geweest ben, meer dan prima vermaakt. Vervolgens echt beland op de meest vage after ooit, was ook goud. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid was wel echt om te janken weer, net als voorgaande jaren naar mijn mening. In de main tent en de hardcore stond het echt zacht. In de raw tent stond het na een uur of 6 wel lekker gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten