Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Brennan Heart classics was ook leuk maar heb wel vaak met verbijstering staan kijken toen hij zijn classics set gebruikte om o.a. Imaginary en Wake Up te draaien :/

Alweer dus. Vreselijk vind ik dat. Wederom dikke middelvinger naar zowel publiek als organisatie. Arrogante kwal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit doet hij al vanaf zijn eerste classic set. In principe kan je dit als organisatie wel verwachten inmiddels. Gewoon niet meer boeken die man (zowel classics als überhaupt :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij draaide ook banaan ruthless remix en god complex, was leuk om te horen tijdens het eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Dit doet hij al vanaf zijn eerste classic set. In principe kan je dit als organisatie wel verwachten inmiddels. Gewoon niet meer boeken die man (zowel classics als überhaupt :P )


The fuck, je neemt je werk toch serieus of niet? Kan het zo zijn dat een organisatie een dj niet betaalt, of in mindere mate, als ze niet tevreden zijn met geleverde set? (ruw gezegd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil misschien Robbie M wel even over inspringen.

Lose your mind rob min LYM bitterballen ndsm werf tering koud
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geld terugvragen vanwege wanprestatie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geld terugvragen vanwege wanprestatie. :lol:


Haha ik ben wel benieuwd, weet ik veel hoe dat in z'n werk gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan zou Lose your Mind ook flink wat kunnen terugvorderen van de OJK-stage afgelopen tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral erg kinderachtig dat het überhaupt keer op keer moet voorkomen. Boek dan maar gewoon iemand die de betekenis van het woord Classic of Remember in z'n botte waffel krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Boek dan maar gewoon iemand die de betekenis van het woord Classic of Remember in z'n botte waffel krijgt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Eindshow, tracklist?
Gunz 4 Hire - Plata O Plomo
Adaro & Hard Driver - Party Never Dies
Gunz For Hire - I'm A Criminal
Angerfist - Bad Attitude
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanfluiting :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na i'm a criminal komt nog Angerfist - Bad Attitude :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Na i'm a criminal komt nog Angerfist - Bad Attitude :thumbup:


Ik heb niet veel met hardcore, en ken daarom de track niet, thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:03 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet waarom Adaro niet gewoon alle stages er bij pakte voor de eindshow zoals Radical vorig jaar. Nu was het gewoon alsof hij nog gewoon verder ging met draaien. Zag ook nog een comment van iemand die zei dat hij nog deed alsof hij aan het draaien was tijdens de eindshow -_- Met dit soort acties krijg je ook dat mensen die geen verstand hebben van draaien gaan zeggen oooh het enige wat die dj's doen is op play drukken. Maarja tegelijkertijd zullen die mensen ook misschien niet weten dat die eindshow mix van te voren al is gemaakt.

Exterkate schreef:
Adaro had net zo goed 15 minuten langer kunnen door draaien zonder vuurwerk en een hardcore afsluiter afspelen.

Precies. Maar voor mij maakte het vrij weinig uit. Wij bleven nog tot 23:40 bij Unexist en kwamen puur voor het vuurwerk even bij de eindshow. Had het alleen wel leuk gevonden als er ook een leuke tracklist bij had gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar heeft Adaro niet alleen problemen opgelopen met zijn gehoor maar ook met zijn bovenkamer. Man man man man hoe kan een artiest zo diep zakken zeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook het idee dat ze de dag er op bij fresh veel meer hebben gedaan aan de aankleding. Vind het aan de ene kant dus wel jammer dat ze het 2 keer gebruiken.

Het lijkt me echt vet als ze volgend jaar helemaal om de vloer heen bouwen, dus een rechthoek die aan een kant open is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:34 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Had ook het idee dat ze de dag er op bij fresh veel meer hebben gedaan aan de aankleding. Vind het aan de ene kant dus wel jammer dat ze het 2 keer gebruiken.

Het lijkt me echt vet als ze volgend jaar helemaal om de vloer heen bouwen, dus een rechthoek die aan een kant open is.

2012 deden ze er nog wel heel iets aan. Toen was de stage constructie hetzelfde, maar toen was het tijdens Freshtival een ijsje en met Fantasy iets industrieels achtig. Maar toen zat er ook weken tussen en sinds 2013 maar een dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een thema zoals space zou me wel vet lijken, met de main alsof je midden in een ruimteschip zit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:52 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Een thema zoals space zou me wel vet lijken, met de main alsof je midden in een ruimteschip zit :corn:

Zoiets was die in 2014 een beetje ;) Alleen was die wel erg regenboog kinderlijk

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja klopt, attack from the unknown, maar dat kun je op meerdere manieren wel echt vet doen imo :)
Was ook wel een vette stage inderdaad, maar ook veel gericht op fresh denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:21 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
ja klopt, attack from the unknown, maar dat kun je op meerdere manieren wel echt vet doen imo :)
Was ook wel een vette stage inderdaad, maar ook veel gericht op fresh denk ik

Hmm, ik vond het een beetje een kinderlijke bedoeling voor een hardstyle stage en idd was die wsl wel meer gericht op fresh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof feestje gehad, ontzettend genoten van 2-Sidez.
Norther66 met z'n aanwezigheid als verassing was ook leuk hihi :loving:
Verder een hele bult hardtraxxers gezien en gemeet, echter hadden sommige dat niet in de gaten, zal geen namen noemen hé Bouk? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer tijdens 2-Sidez was ongekend fijn, alles viel samen, gezellige area, de beugels, de enorm fijne sfeer, en natuurlijk een set met alleen maar fijne tracks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
sonnebloem schreef:
Een thema zoals space zou me wel vet lijken, met de main alsof je midden in een ruimteschip zit :corn:

Zoiets was die in 2014 een beetje ;) Alleen was die wel erg regenboog kinderlijk

Afbeelding


Vette stage :woot:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten