Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).

Citaat:
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.


Dit zegt toch al genoeg, wat goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weekend aanwezig, blokhut te veel gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 07:26 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).

Citaat:
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.


Dit zegt toch al genoeg, wat goed :yay:

Dat heeft ook gewoon met vergunningen te maken natuurlijk dat dit niet gebeurt bij defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 07:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké Miwer ambassadeur van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Remi schreef:
Ik denk dat ik na zo'n 10 jaar deze feesten meegemaakt te hebben wel wat vergelijkingsmateriaal heb. Zie het een beetje als voetbal van het afgelopen seizoen in Nederland: Ajax is Defqon, Feyenoord is Decibel, AZ is Intents. Dat geeft m.i. wel een beetje de verhoudingen weer.


Volendam is Supremacy


Grappig dat je 'Real Madrid' zo vreemd schrijft.

Real Madrid heeft inderdaad ook al jaren nagenoeg dezelfde basisopstelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
kom je de May weer even gedag zeggen?

Haha, zeker. Laat de May maar weten dat de GOAT komt. Hoop dat BM Events z'n best gedaan heeft.


:lol:
Binus heeft zeker z'n best gedaan weer, maak het mee zondag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso dat het qua lineup een streepje voor heeft op Defqon. Ben zelf sinds 2011 niet geweest, maar weet eigenlijk wel bijna zeker dat ik volgend jaar zeker 1 of meerdere dagen ga als ze met een net zo sterke lineup komen.

Aan Defqon tippen qua beleving/hype hangt voor mij persoonlijk van meer factoren af, maar dat Decibel voor velen op gelijke hoogte staat snap ik zeker.

Chroman schreef:
Real Madrid heeft inderdaad ook al jaren nagenoeg dezelfde basisopstelling


Hahaha steeds weer diezelfde dekselse overbetaalde primadonna's, maar elk jaar weer de volle winst pakken. Vergelijking past beter dan ik had bedacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier begint de hype voor Decibel ook flink te komen. Voor het eerst dat we niet op de camping zitten maar in een appartement op 15 minuutjes fietsen. Heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Ik vind Defqon en Decibel niet echt te vergelijken eigenlijk. Defqon is een experience waar Decibel voor mij veel meer om de muziek gaat. Sfeer op Defqon heeft iets magisch, maar Decibel voelt (ondanks de grootte) juist wat gezelliger; wat minder buitenlanders en gekke pakjes. Ik heb voor Defqon misschien iets meer hype, maar ik zou geen keuze kunnen maken welk festival ik beter vind, omdat de krachten van Defqon de "zwakke" punten van Decibel zijn en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand hier al iets gehoord over de parkeertickets voor het weekend? Ik krijg maar geen reactie via mail
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 14:04 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Oké Miwer ambassadeur van Defqon.

Doe niet zo triest
Gewoon open are bekende info
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
MelvinFR schreef:
Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).

Citaat:
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.


Dit zegt toch al genoeg, wat goed :yay:

Dat heeft ook gewoon met vergunningen te maken natuurlijk dat dit niet gebeurt bij defqon


De reden waarom maakt in deze niet uit toch, het feit is dat op Decibel veel meer te beleven is naast het festival zelf en het daarom in mijn ogen qua weekend toffer is dan Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 23:46 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben van plan om met de fiets naar Decibel te gaan.
Is er iets van een fietsenstalling of specifieke plek waar je je fiets neer kan zetten?
Ik weet van eerdere keren dat er 2 ingangen zijn? Zijn er bij beide ingangen fietsenstallingen?

Heeft iemand toevallig ervaring met, met de fiets naar een festival? Is dat 1 grote chaos en kun je je fiets never nooit meer terug vinden? Of is dat redelijk geregeld?

En heeft er iemand een specifiek adres waar ik dan naartoe moet fietsen? Of is dat gewoon de bordjes volgen?

Ben tot nu toe altijd met de bus naar festivals gegaan, dus totaal geen ervaring mee.

Kan op de website ook helemaal geen info vinden over dit soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 00:49 
 
Hardtraxxer

010 262 0082
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pekkos1 schreef:
Ik ben van plan om met de fiets naar Decibel te gaan.
Is er iets van een fietsenstalling of specifieke plek waar je je fiets neer kan zetten?
Ik weet van eerdere keren dat er 2 ingangen zijn? Zijn er bij beide ingangen fietsenstallingen?

Heeft iemand toevallig ervaring met, met de fiets naar een festival? Is dat 1 grote chaos en kun je je fiets never nooit meer terug vinden? Of is dat redelijk geregeld?

En heeft er iemand een specifiek adres waar ik dan naartoe moet fietsen? Of is dat gewoon de bordjes volgen?

Ben tot nu toe altijd met de bus naar festivals gegaan, dus totaal geen ervaring mee.

Kan op de website ook helemaal geen info vinden over dit soort dingen.

Redelijk wat feesten met de fiets gegaan. Nooit Decibel maar wel Defqon. Daar heb je gewoon een fietsenstalling bij de ingang. Nooit problemen gehad met het terugvinden van mijn fiets. Gewoon de bordjes volgen en de ingang nemen die op je tickets staat als er bijvoorbeeld verschillende ingangen zijn voor dagtickets en campingtickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend was op Awakenings de fietsenstalling aan de zuidkant. Vorige jaren was bij Decibel deze echter aan de noordkant. Dus helemaal helpen doet dit je niet waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 13:10 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 13:20 
 
Hardtraxxer

Vaak de woensdag vooraf toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..


Ja echt benieuwd waar de fietsenstalling is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Lunatic schreef:
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..


Ja echt benieuwd waar de fietsenstalling is!


Wat een vervelend ventje ben jij toch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Afgelopen weekend was op Awakenings de fietsenstalling aan de zuidkant. Vorige jaren was bij Decibel deze echter aan de noordkant. Dus helemaal helpen doet dit je niet waarschijnlijk :P


Vrijwel meteen naast de ingang ook. Super chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 09:31 
 
Hardtraxxer

Ah kijk, daar is de plattegrond al

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:00 
 
Hardtraxxer

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In dit filmpje zie je de plattegrond wel:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat extreem grappig die kaart.

@bovenstaande video: wat ziet dat er gelikt uit zeg. Decibel heeft wel echt een stapje gezet met de content die ze droppen. Vind het echt jammer dat ik m'n zondag ticket heb moeten verkopen.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten