Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Een week geleden een mailtje gestuurd naar de organisatie maar nog geen antwoord gekregen, ongeduldig dat ik ben probeer ik het hier.
2,5 jaar geleden hebben we de accomodatie springbok geboekt voor 5 personen op ravers paradise. Sinds een paar maanden hebben we een goede maat van ons eindelijk kunnen overtuigen om eens mee te gaan naar een hardstyle feest, hij is ondertussen naar 3 feesten meegeweest en heeft het helemaal naar zijn zin. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Nu zou hij heel graag een heel weekend mee naar decibel willen maar nu is de vraag of het mogelijk is hier met z'n 6en in te verblijven. Aan de foto's te zien is het makkelijk te doen om er een extra luchtbed in te plempen. Ik weet van de vorige editie dat je voor bepaalde gedeeltes van de camping een apart bandje nodig hebt om hierop te komen, geldt dit ook voor de springbok tenten?


Heb je inmiddels al reactie?

Ik wilde nog twee mensen aan onze vriendenplekken toevoegen, maar zie dat het erg druk is:

Hallo daar,

Bedankt voor je bericht.

BELANGRIJK! Vanwege het grote aantal e-mails dat we ontvangen, kan onze reactie langer duren dan verwacht. Wacht tot uw vraag is beantwoord, zodat wij alle verzoeken zo snel mogelijk kunnen verwerken. Wij helpen u zo goed en snel mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:

Heb je inmiddels al reactie?


Ik heb te horen gekregen dat het niet mogelijk om een 6e persoon bij te boeken bij een 5 persoons tent. Ook zijn er inderdaad aparte bandjes nodig om op dit terrein te komen. Als we een 6 persoons tent hadden gehad hadden we wel een 6e persoon bij kunnen boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Mitch schreef:

Heb je inmiddels al reactie?


Ik heb te horen gekregen dat het niet mogelijk om een 6e persoon bij te boeken bij een 5 persoons tent. Ook zijn er inderdaad aparte bandjes nodig om op dit terrein te komen. Als we een 6 persoons tent hadden gehad hadden we wel een 6e persoon bij kunnen boeken.

Dit klinkt logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:32 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of je, als je op Ravers Resort zit, je ook naar Ravers Paradise kunt en omgekeerd?
Wij zitten in een boomhut en vrienden die op de camping zitten willen graag bij ons biertjes komen drinken en muziekjes draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Weet iemand of je, als je op Ravers Resort zit, je ook naar Ravers Paradise kunt en omgekeerd?
Wij zitten in een boomhut en vrienden die op de camping zitten willen graag bij ons biertjes komen drinken en muziekjes draaien...


Volgens mij alleen tussen bepaalde tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Decibel outdoor is known for the SICKEST campsite and most EPIC (after)parties. This year, we will go ALL OUT! You can party till the early hours and kick off every day with energizing kicks. The WKND is for the LOUDEST citizens, where the rave never stops! And of course, there will be countless fun activities during the WHOLE weekend.

RAVERS PARADISE
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 13:49 
 
Hardtraxxer

Zijn er nog mensen hier die vakantiehuisjes in de buurt geboekt hebben, buiten B2S om?

Zit beetje naar de opties te kijken zo last minute, kom zelf nog niet veel verder dan Landal Duc de Brabant. Mocht iemand tips hebben, zijn die zeker welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:

RAVERS PARADISE
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.

@Paultheone @MelvinFR :beer: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooohhhh, de hype is real!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom feeste kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 18:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaaaaa zin in! Tof om op de line-up te staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 18:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Jaaaaaa zin in! Tof om op de line-up te staan. :D

Lekker boys, congratz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel zin in het hele weekend hier waar ik ook nog kaartje voor heb, maar bijna de gehele groep inmiddels afgehaakt.. Twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mochten er nog gegadigden zijn voor zondag tickets, ik moet er vanaf. Prijs komen we wel uit!

DM aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Zojuist weekend tickets aangeschaft!
Dit gaat een hele goeie worden verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het gaat sinds een lange tijd weer een campingplaats worden in plaats van een vakantiehuisje. Super veel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mochten er nog gegadigden zijn voor zondag tickets, ik moet er vanaf. Prijs komen we wel uit!

DM aub :)


5 euro en een fles zonnebrand en koelkastreiniger.

Ga je zelf wel de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Mochten er nog gegadigden zijn voor zondag tickets, ik moet er vanaf. Prijs komen we wel uit!

DM aub :)


5 euro en een fles zonnebrand en koelkastreiniger.

Ga je zelf wel de zondag?


Nein nein, daarom muk d'r vanaf!

Vorig jaar zou het ons eerste post-covid feest worden, maar dat viel toen door de lockdown in het water. En nu heb ik rond die tijd een kind van een maand oud dus das nog iets te vroeg om alweer een dag te gaan festivallen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah zonde man, maar begrijpelijk. Dan mag je wel eem ophouden met voortplanten om de boel in te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ah zonde man, maar begrijpelijk. Dan mag je wel eem ophouden met voortplanten om de boel in te halen.


Zeker zeker, hierna ist klaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 10:52 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Eigenlijk wel zin in het hele weekend hier waar ik ook nog kaartje voor heb, maar bijna de gehele groep inmiddels afgehaakt.. Twijfel.

Klein groepje is toch net zo goed leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Eigenlijk wel zin in het hele weekend hier waar ik ook nog kaartje voor heb, maar bijna de gehele groep inmiddels afgehaakt.. Twijfel.

Klein groepje is toch net zo goed leuk?


De groep waarmee ik zou gaan/staan is afgehaakt, maar ik ken nog een ander groepje die gaat maar wel minder mee omga. Dat is het dilemma momenteel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan het toch niet laten.

Op zoek naar twee Two-day tickets. Beam me up! :cool:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten