Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ondertussen is de 2022 line up bekend. En pfoe wat voor een.

https://www.hardnews.nl/decibel-outdoor ... live-loud/


Meer dan genoeg namen om me op te vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 11:03 
 
Hardtraxxer

Prima line-up! Enige set wat een zekerheidje wordt is E-force classics. Passion for Life :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devin Wild, Noisecontrollers, TNT, Phuture Noize, A2 classics zijn voor mij de uitschieters. Ik ga me hier wel vermaken een dagje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig is het grootste deel van de line-up hetzelfde gebleven! Enige waar ik van baal dat The Beholder van de line-up is gehaald, daar keek ik nou net het meeste naar uit. Al zijn er nog meer dan genoeg namen om op te vermaken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
The Beholder


Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 12:55 
 
Hardtraxxer

Hele toffe line up :yay: Persoonlijk kijk ik veel meer uit naar weekend Decibel dan naar Defqon door deze namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
MelvinFR schreef:
The Beholder


Wie?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 14:44 
 
Hardtraxxer

Vervangt Hardcore MainStage op Zondag de Pussy Lounge van Zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Vervangt Hardcore MainStage op Zondag de Pussy Lounge van Zaterdag?

Dat hadden ze wel aangegeven ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Wildstylez en Headhunterz eruit gehaald zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 12:30 
 
Hardtraxx Addict

NightFly013 schreef:
The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.

We gaan het horen
Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand interesse hebben in een weekendticket met camping, stuur maar een PM! Prijs komen we vast wel uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
NightFly013 schreef:
The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.

We gaan het horen
Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas


Ik vind dat Decibel ook de afgelopen jaren steeds heel sterke anthems had, heeft voor mij ook veel toegevoegde waarde gehad, benieuwd naar deze, hopelijk valt het mee qua gepiep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
We gaan het horen
Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas


Ga je gang: https://www.instagram.com/p/Cdp6zSlrWTV ... MyMTA2M2Y=
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
NightFly013 schreef:
The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.

We gaan het horen
Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas

Heeft er voornamelijk (voor mij dan) ook wel erg mee te maken dat platen tegenwoordig zo geproduceerd worden dat het allemaal een anthem had kunnen zijn. Platen zijn namelijk veel bombastischer o.i.d geworden imo. Lange breaks, groot verhaal en een volle climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
NightFly013 schreef:
The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.

Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas


Precies, vooral de jaren 2020 en 2021 hadden de Anthems geen waarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:55 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
heggenschaar schreef:
NightFly013 schreef:
The word is out ⚡️ D-Sturb is responsible for the official Decibel outdoor 2022 anthem! His track together with Atilax will be released on the 24th of May at 17:00 hrs.

Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas


Precies, vooral de jaren 2020 en 2021 hadden de Anthems geen waarde


2020 had wel een anthem tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

@Chaos, lezen wat iemand schrijft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 16:04 
 
Hardtraxx Newbie

Dacht dat Martin bedoelde dat de anthems die jaren geen waarde hadden omdat er die jaren geen anthem was. My bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Moet eerlijk zeggen, ik vind het best rommelig allemaal. Zeker het eerste gedeelte........
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 17:55 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:


Moet eerlijk zeggen, ik vind het best rommelig allemaal. Zeker het eerste gedeelte........


Lekkere melodie, jammer dat die kicks in de climax er zo hard overheen moeten (vind ik niet echt lekker voor een anthem). Die eerste kicks in de outro zijn wel bommen trouwens :woot: Hoor dit type tegenwoordig vaker (SZP en Rooler bijv), wel lekker om ff kort en hard mee te blazen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben groot D-Sturb fan maar dit anthem is t 'm voor mij niet helemaal. Had er wat meer van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 19:13 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
We gaan het horen
Anthems in hun geheel hebben de laatste jaren wel veel aan waarde verloren helaas


Ga je gang: https://www.instagram.com/p/Cdp6zSlrWTV ... MyMTA2M2Y=

En precies zoals verwacht. Niets speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een week geleden een mailtje gestuurd naar de organisatie maar nog geen antwoord gekregen, ongeduldig dat ik ben probeer ik het hier.
2,5 jaar geleden hebben we de accomodatie springbok geboekt voor 5 personen op ravers paradise. Sinds een paar maanden hebben we een goede maat van ons eindelijk kunnen overtuigen om eens mee te gaan naar een hardstyle feest, hij is ondertussen naar 3 feesten meegeweest en heeft het helemaal naar zijn zin. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Nu zou hij heel graag een heel weekend mee naar decibel willen maar nu is de vraag of het mogelijk is hier met z'n 6en in te verblijven. Aan de foto's te zien is het makkelijk te doen om er een extra luchtbed in te plempen. Ik weet van de vorige editie dat je voor bepaalde gedeeltes van de camping een apart bandje nodig hebt om hierop te komen, geldt dit ook voor de springbok tenten?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten