Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:31 
 
Hardtraxxer

Maar mbt de opbouw: ik hoef geen mega stages. Doe mij maar gewoon een goed geluidsysteem en een paar koek en zuipie tenten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat elk normaal mens daar wel begrip voor kan opbrengen, Als je gewoon het nodige eten, drinken e.d. hebt en goed geluid, dan is elk redelijk mens in deze situatie blij.

Als je oprecht gaat zeuren over een karige aankleding e.d. in deze situatie dan verdien je het ook om thuis te zitten tot alles weer mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Basshunterzz schreef:
Als er daadwerkelijk pas de 13e gekeken gaat worden naar het doorgaan van evenementen, dan is dat naar mijn idee al veel te laat voor Decibel. De organisator van Lowlands zei ook dat zij gewoon 4 weken van te voren die zekerheid moeten hebben. Anders gaan ze teveel onzekere kosten maken die waarschijnlijk ook weer buiten dat garantiefonds vallen.


Decibel heeft toch aangegeven dat ze 'gewoon' doorgaan met opbouwen? Dat scenario zal ingecalculeerd zijn. Er ging een bericht / mailing rond waarin b2s aangaf liever strijdend ten onder te willen gaan dan op voorhand al te willen opgeven.

Toppers.


Tuurlijk ga je liever strijdend ten onder. Maar het is in geen enkel geval optimaal om pas een week voor je festival te horen of het doorgaat of niet. Uiteindelijk is het kiezen om door te gaan met alle risico's van dien. Daarbij ben ik het wel eens met Broken Balance, meteen 2 grote weekendfestivals na een periode niks. Het zou me ergens wel verbazen. Maar ik ga na afgelopen vrijdag dan ook helemaal nergens meer vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat we na komende vrijdag meer weten, na het kort geding over de festivalbranche.

Daarnaast is de opbouw van 4 weken natuurlijk niet alleen zo lang omdat de stages groot en mooi zijn. Ook met 'karige' stages ben je denk ik ook wel zo'n groot deel van de tijd kwijt om zo'n enorm terrein toegankelijk te maken voor zo veel bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal komt er wel een week voor de verloopdatum van de maatregelen een nieuwe persconferentie waar het bekend gemaakt wordt. Desalniettemin is 2 weken ook nog veel te krap natuurlijk. Hopelijk komt er 3-4 weken van tevoren meer duidelijkheid voor ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 19:08 
 
Hardtraxx Addict

Lowlands(zelfde weekend) gaat hoe dan ook opbouwen dit omdat ze anders niet genoeg tijd hebben om op te bouwen en het annuleren dan hun eigen keus is. Eigen keus annuleren betekend dus geen vergoeding uit het garantie fonds en zo kort er op zijn er al veel kosten gemaakt.

Vermoed zomaar dat ze met decibel in de zelde situatie zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

Iedere volwassene (die wil) kan half augustus volledig gevaccineerd zijn. Waar hebben we het dan nog over. Vaccinatie is de uitweg ofso, toch?

Als dit niet meer door kan gaan, sterke voor de organisatie en toeleveranciers :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de NOS (sorry Pedaalemre) wordt vermeld dat er meer geld komt voor afgelaste evenementen: https://nos.nl/artikel/2389155-kabinet- ... venementen

Misschien zelfs 100% vergoeding. Zou mooi zijn voor de organisatoren, maar hopelijk is het niet nodig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 21:32 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Op de NOS (sorry Pedaalemre) wordt vermeld dat er meer geld komt voor afgelaste evenementen: https://nos.nl/artikel/2389155-kabinet- ... venementen

Misschien zelfs 100% vergoeding. Zou mooi zijn voor de organisatoren, maar hopelijk is het niet nodig :$

Aflasting is nog steeds pas als de regering dat bepaald en zelf annuleren niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
hurricane schreef:
Op de NOS (sorry Pedaalemre) wordt vermeld dat er meer geld komt voor afgelaste evenementen: https://nos.nl/artikel/2389155-kabinet- ... venementen

Misschien zelfs 100% vergoeding. Zou mooi zijn voor de organisatoren, maar hopelijk is het niet nodig :$

Aflasting is nog steeds pas als de regering dat bepaald en zelf annuleren niet

Dat klopt, vind ik dan ook wel logisch. Dance Valley is bijvoorbeeld 14 augustus. Wss zullen ook die gewoon alles gaan opbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Op de NOS (sorry Pedaalemre) wordt vermeld dat er meer geld komt voor afgelaste evenementen: https://nos.nl/artikel/2389155-kabinet- ... venementen

Misschien zelfs 100% vergoeding. Zou mooi zijn voor de organisatoren, maar hopelijk is het niet nodig :$

Vraag me af waar dit ineens vandaan komt, wellicht hopen ze zo het kort geding van vrijdag nog af te wenden / de partijen alvast tegemoet te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
hurricane schreef:
Op de NOS (sorry Pedaalemre) wordt vermeld dat er meer geld komt voor afgelaste evenementen: https://nos.nl/artikel/2389155-kabinet- ... venementen

Misschien zelfs 100% vergoeding. Zou mooi zijn voor de organisatoren, maar hopelijk is het niet nodig :$

Vraag me af waar dit ineens vandaan komt, wellicht hopen ze zo het kort geding van vrijdag nog af te wenden / de partijen alvast tegemoet te komen?

Ik denk het kort geding (al ben ik heel benieuwd hoeveel kans dat zou hebben als je het voor de rechter brengt) en ook omdat er vandaag een kamerdebat is over Corona. Je ziet de publieke opinie kantelen, dus er moest ook wat gebeuren.

In ieder geval prima als dit op tijd ingevoerd wordt, want dit helpt organisatoren natuurlijk enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Basshunterzz schreef:
Als er daadwerkelijk pas de 13e gekeken gaat worden naar het doorgaan van evenementen, dan is dat naar mijn idee al veel te laat voor Decibel. De organisator van Lowlands zei ook dat zij gewoon 4 weken van te voren die zekerheid moeten hebben. Anders gaan ze teveel onzekere kosten maken die waarschijnlijk ook weer buiten dat garantiefonds vallen.


Decibel heeft toch aangegeven dat ze 'gewoon' doorgaan met opbouwen? Dat scenario zal ingecalculeerd zijn. Er ging een bericht / mailing rond waarin b2s aangaf liever strijdend ten onder te willen gaan dan op voorhand al te willen opgeven.

Toppers.


Klopt,

Volle bak door met de promotie op de socials. Geen concessies
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 16:18 
 
Hardtraxxer

Bambambam schreef:
Iedere volwassene (die wil) kan half augustus volledig gevaccineerd zijn. Waar hebben we het dan nog over. Vaccinatie is de uitweg ofso, toch?

Als dit niet meer door kan gaan, sterke voor de organisatie en toeleveranciers :cry:


Dit inderdaad. Het moet toch niet zo zijn dat de gevaccineerden de dupe worden van de (moedwillig) niet gevaccineerden.
Vaccineren is natuurlijk vrije keus, maar niet gevaccineerd = ook geen ziekenhuisopname xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht het niet doorgaan. Wil ik wel de opbouw fotos zien in het algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Mocht het niet doorgaan. Wil ik wel de opbouw fotos zien in het algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html topic


Ik dacht dat ik iemand kende die dat kan regelen maar die blijkt toch niet te zijn wie ik dacht dat hij was zegt hij dus helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 20:48 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Martin Waus schreef:
Mocht het niet doorgaan. Wil ik wel de opbouw fotos zien in het algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html topic


Ik dacht dat ik iemand kende die dat kan regelen maar die blijkt toch niet te zijn wie ik dacht dat hij was zegt hij dus helaas...

De genen wie jij denkt dat dat kan kon dat vroeger maar nu niet meer. Buiten dat kreeg die persoon altijd foto's en maakte die ze niet zelf.

Maar laat ik nou de week van te voren toevallig in de buurt zijn. Zal. Misschien wel even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is bijzonder, omdat diegene vaak op het Feesboek mensen ging aanvallen omdat ze zijn fotos hadden gejat e.d. om vervolgens ook zelf foto's van anderen te gebruiken zonder dat de eigenaar het wist, en ze dan bij commentaar te bannen van zijn o zo aanboden Feesboek pagina :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Martin Waus schreef:
Mocht het niet doorgaan. Wil ik wel de opbouw fotos zien in het algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html topic


Ik dacht dat ik iemand kende die dat kan regelen maar die blijkt toch niet te zijn wie ik dacht dat hij was zegt hij dus helaas...

De genen wie jij denkt dat dat kan kon dat vroeger maar nu niet meer. Buiten dat kreeg die persoon altijd foto's en maakte die ze niet zelf.

Maar laat ik nou de week van te voren toevallig in de buurt zijn. Zal. Misschien wel even kijken.


Hey Miwer, voel jeje aangesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poephark?

Kom er meerdere keren per week langs als ik iets verdachts zie geef ik wel een gil als jullie er beter van slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 06:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik was 't ook alleen werk al een paar jaar niet meer aan die pagina mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik was 't ook alleen werk al een paar jaar niet meer aan die pagina mee :P

Hebben we hier een primeur? Een officiƫle erkenning sinds al die jaren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice, kan ie eindelijk geband worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Nice, kan ie eindelijk geband worden

:lol: :lol:
Hoeveel keer moest je je spade de grond in spreken om je eigen graf te graven, Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Wie Miwer is weet ik niet hoor
Ik zeg alleen dat ik aan een bepaalde fb pagina mee gewerkt heb.
Weten zat mensen hier allang
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten