Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi om de eerste paar pagina's nog een te bekijken en dat iedereen er toen al goede zin in had dat het door zou gaan in 2020.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 10:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat top die toevoegingen! Donkey Rollers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaaa Techno op Decibel. Dikke line-up wel met The Mover, Rude Awakening en Ruffneck Prime! :yay: Zal nog lastig puzzelen worden, aangezien de Classics line-up op zondag ook echt ontzettend dik is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:00 
 
Artiest

Paultheone schreef:
Vrijdag met Russian Hard bass is wel echt top haha

NEW - RUSSIAN HARDBASS BY TRI POLOSKI
BLYATSQUAD
KrematoV
Medved
The Gopnik Project
The Slavic Squat
Hosted by McGyver & Zappa

Gaat mooi worden :D mooie herinneringen aan mijn DJ Medved setje op de Decibel camping in 2019 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
Paultheone schreef:
Vrijdag met Russian Hard bass is wel echt top haha

NEW - RUSSIAN HARDBASS BY TRI POLOSKI
BLYATSQUAD
KrematoV
Medved
The Gopnik Project
The Slavic Squat
Hosted by McGyver & Zappa

Gaat mooi worden :D mooie herinneringen aan mijn DJ Medved setje op de Decibel camping in 2019 :lol:

Verschil is wel dat je toen alleen maar vage in de tent haf door de tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 14:18 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Geck-o schreef:
Paultheone schreef:
Vrijdag met Russian Hard bass is wel echt top haha

NEW - RUSSIAN HARDBASS BY TRI POLOSKI
BLYATSQUAD
KrematoV
Medved
The Gopnik Project
The Slavic Squat
Hosted by McGyver & Zappa

Gaat mooi worden :D mooie herinneringen aan mijn DJ Medved setje op de Decibel camping in 2019 :lol:

Verschil is wel dat je toen alleen maar vage in de tent haf door de tijd :P


Haha het was ook echt bloed- en bloedheet in dat hok toen
Ben na een kwartiertje maar gewoon een beetje gaan racen en zombies knallen in die arcade ertegenover xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top van de Russian Hard Bass stage, jammer dat ie op vrijdag is. Wel héél tof van Donkey Rollers Live erbij. Op een classics stage is dat een set die je niet mag missen. Hard Techno is top om een keer tijdens een dip uurtje te blijven. Stiekem ook benieuwd naar Korsakoff op de Hardcore Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi, maar weer eens ingelogd

Hopelijk hebbend de potentiele maatregelen die weer gaan komen obv het advies van het OMT niet al te veel invloed.. Dit moet toch wel weer het eerste grote festival voor mij worden. Alleen jammer dat ik precies 2 weken ervoor de 2e prik krijg. Hierdoor waarschijnlijk nog een testje doen voor de toegang, maar dat mag de pret niet drukken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon dag eerder naar priklocatie gaan en zeggen verkeerd naar datum gekeken. Dan krijg je gewoon je prikje een dag eerder, maatje van mij ook gelukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:32 
 
Hardtraxxer

Nou gaat waarschijnlijk niet door dus :( Was te verwachten. Toch nog een beetje voorzichtig hoop houden maar ik ben bang dat ik teleurgesteld ga worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet te pessimistisch, 20 augustus is nog eventjes weg...
Zou wel heel erg balen zijn maar in het ergste geval houden we wellicht alleen de Decibel zaterdag over.

Geloof niet dat ze alle evenementen op slot gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:44 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Hoi, maar weer eens ingelogd

Hopelijk hebbend de potentiele maatregelen die weer gaan komen obv het advies van het OMT niet al te veel invloed.. Dit moet toch wel weer het eerste grote festival voor mij worden. Alleen jammer dat ik precies 2 weken ervoor de 2e prik krijg. Hierdoor waarschijnlijk nog een testje doen voor de toegang, maar dat mag de pret niet drukken :yay:

Ik snap nog steeds niet precies hoe het werkt. Doen ze ter plekke een test daar dan? Mijn 2e prik is ook 2 weken voor decibel, en nu hoor ik dat de 2e prik pas 2 weken erna geldig wordt o.i.d. Dus moet dan ook alsnog een test doen en hoe werkt dat dan staat de GGD daar dan?

Martin Waus schreef:
Gewoon dag eerder naar priklocatie gaan en zeggen verkeerd naar datum gekeken. Dan krijg je gewoon je prikje een dag eerder, maatje van mij ook gelukt ;)
Zou hier niet op rekenen. Vriend van me kwam ook opdagen toen hij geen afspraak had door een fout en kon gewoon een nieuwe afspraak maken.

Scotty018 schreef:
Niet te pessimistisch, 20 augustus is nog eventjes weg...
Zou wel heel erg balen zijn maar in het ergste geval houden we wellicht alleen de Decibel zaterdag over.

Geloof niet dat ze alle evenementen op slot gooien
Ja ik hou ook wel stiekem een beetje hoop, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

Volgens de Twitter acc van official decibel outdoor /b2s ...gaat t nog door (gisteravond rond 8uur gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja maar met dit, net zoals veel andere feesten, betekent dat niks.

Als de overheid het verlengt gaat het niet door omdat ze niet bezoekers gaan beperken. Als de overheid weekendfestivals gaat verbieden gaat het ook niet door omdat ze dan alle weekendtickets en campingtickets mogen veranderen en dat is een onbegonnen zaak.

Voor veel festivals geldt gewoon, het gaat pas zeker door als de overheid letterlijk zegt dat ze op volle kracht door mogen. En dat hoor je de 13e pas. Voor Decibel heb je nog minder kans want weekend festival, en ik zie het niet gebeuren dat ze in een keer weekendfestivals weer terug doen. Ik denk dat ze juist gaan opschalen qua bezoekersaantallen voor een dag eerder, niet eens volle capaciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Decibel was (dacht ik ergens gelezen te hebben) sowieso maar met 3/4 van de "normale" capiciteit.(vandaar wss dat deze editie wel weer is uitverkocht was )

Maar indaad grote kans dat t was in 2022 weer "echt" gaat gebeuren ... Nog ff een maandje in onzekerheid dus. ..

Gelukkig hebben we nog verscheiden streams :beer: :worship: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 09:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb er weinig vertrouwen in dan kan de teleurstelling ook niet groot zijn. Gewoon vanuit gaan dat het niet doorgaat.

Lijkt me niet dat over een paar weken opeens alle weekendfestivals toch door mogen gaan. Als we iets geleerd hebben van het afgelopen jaar is dat het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige geluk dat we heel misschien zouden kunnen hebben (ik druk me heel voorzichtig uit), is dat Nederlands pop festival 'trots' Lowlands in het zelfde weekend is. En dat dat misschien een soort van 'belangrijk' is dat dat door kan gaan. Hopelijk kunnen we daar op meeliften dat weekend. Uiteraard alleen als de cijfers goed zijn heh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vrees met grote vrezen. :mad:

Volgens mij begint b2s normaal ook al twee weken van te voren met de opbouw dus vraag me af hoe ze dit gaan doen en welke risico's ze hierbij gaan nemen als ze pas een week van te voren een (no) go krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 10:18 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Ik vrees met grote vrezen. :mad:

Volgens mij begint b2s normaal ook al twee weken van te voren met de opbouw dus vraag me af hoe ze dit gaan doen en welke risico's ze hierbij gaan nemen als ze pas een week van te voren een (no) go krijgen.

Door beuken met de opbouw? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 10:48 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer we een officieel statement kunnen verwachten? De opbouw zou dus over 2 a 3 weken moeten beginnen? Zoals het er nu uitziet gaat de "lockdown" of sluiting hoe je het wilt noemen verlengd worden, dus wanneer kunnen we andere weekendplannen maken?

Ik baal echt als een stekker. Na alle ellende had dit na 2 jaar m'n uitlaatklepje kunnen worden. Gaat dus mooi niet door. Had het kunnen verwachten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:03 
 
Hardtraxxer

Hoezo verlengd worden? Wat een onzin.
Het aantal positieve testen loopt al weer terug (gek hè met dat massale testen voor toegang) en van een exponentiële groei van die gevaarlijke delta variant is ook geen sprake meer.
Ik heb er juist goede hoop op dat dit wel door gaat, temeer omdat festivals buiten zijn en deze organisaties er niet de kantjes van af lopen en werken volgens het fieldlab principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
en van een exponentiële groei van die gevaarlijke delta variant is ook geen sprake meer.


De Deltavariant rukt nog steeds wel op omdat het Janssen vaccin niet snel genoeg beschermt tegen deze variant (dat hele verhaal van de wachttijd van 2 weken voor het genoeg antistoffen heeft voor bescherming dat we nu wel kennen). De besmettingen dalen, maar het percentage dat de deltavariant heeft t.o.v. een andere variant stijgt nog wel. Wat logisch is als de rest van de vaccins wel adequaat beschermen binnen een bepaalde tijd.

Dat is ook de voornaamste reden inclusief met het slechte systeem en het frauderen of negeren van het systeem door kroegen en gebruikers dat die besmettingen zo snel stegen.

Wat dat betreft hangen festivals volledig af van het waterproof maken van de coronacheck app (desnoods met torenhoge boetes voor mensen die misbruik maken en controleurs daarvoor op de festivals) en dat de overheid de regels aanpast wbt testen voor toegang (24 uur van te voren en je krijgt pas een code voor een vaccin na zoveel weken).

Dat gezegd te hebben, denk ik dat een weekendfestival nog een stap te ver is en zie ik het wat somber in. Dagfestivals zullen al sneller weer kunnen gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Als er daadwerkelijk pas de 13e gekeken gaat worden naar het doorgaan van evenementen, dan is dat naar mijn idee al veel te laat voor Decibel. De organisator van Lowlands zei ook dat zij gewoon 4 weken van te voren die zekerheid moeten hebben. Anders gaan ze teveel onzekere kosten maken die waarschijnlijk ook weer buiten dat garantiefonds vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:27 
 
Hardtraxxer

Klopt. Hier spreekt de optimist tegenover de realist ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Als er daadwerkelijk pas de 13e gekeken gaat worden naar het doorgaan van evenementen, dan is dat naar mijn idee al veel te laat voor Decibel. De organisator van Lowlands zei ook dat zij gewoon 4 weken van te voren die zekerheid moeten hebben. Anders gaan ze teveel onzekere kosten maken die waarschijnlijk ook weer buiten dat garantiefonds vallen.


Decibel heeft toch aangegeven dat ze 'gewoon' doorgaan met opbouwen? Dat scenario zal ingecalculeerd zijn. Er ging een bericht / mailing rond waarin b2s aangaf liever strijdend ten onder te willen gaan dan op voorhand al te willen opgeven.

Toppers.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten