Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Hahaha ja die Grapperhaus, wat moet je daar nog over zeggen :x

Op Decibel 2018 was er inderdaad een staking en die editie was de rustigste ooit volgens de burgemeester. Die overwoog zelf om het dat jaar erna weer zonder politie te doen :P


Denk echter wel dat als dit jaar door kan gaan dit voor vele de eerste is in hele lange tijd, men zich gedragen als koeien die weer de weide in mogen na een lange winter en er meer mensen gestrekt gaan dan 2 festival weekends bij elkaar


Gestrekt gaan heeft meer invloed op de EHBO denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 12:26 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Hahaha ja die Grapperhaus, wat moet je daar nog over zeggen :x

Op Decibel 2018 was er inderdaad een staking en die editie was de rustigste ooit volgens de burgemeester. Die overwoog zelf om het dat jaar erna weer zonder politie te doen :P


Was inderdaad een rustig verlopen editie en ik heb het idee dat er sowieso weinig incidenten rondom festivals zijn. Politie moet aanwezig zijn, maar volgens mij verloopt het in de meeste gevallen allemaal heel gemoedelijk. Gelukkig gaan uiteindelijk de burgermeesters over in welke mate de politie ingezet moet worden tijdens evenementen en niet dhr. Grapperhaus.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/339 ... chofferend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het dan toch echt? Wat gaat dit een Festival worden dit jaar!!

Citaat:
Op 30 juni komen er nog meer versoepelingen. Dan gaan stap vier en vijf in van het openingsplan. Dit zijn dan de belangrijkste wijzingen:

- Grote evenementen mogen worden gehouden met toegangstesten. Ook kermissen zijn dan toegestaan.
- Theaters en poppodia mogen weer meer mensen ontvangen.
- In de kroeg en restaurants dan maximaal 100 personen.
- Discotheken en nachtclubs mogen met toegangstesten onder voorwaarden weer open.
- Grote festivals, waar mensen niet hoeven te blijven zitten, kunnen met toegangstesten doorgaan.
- Thuis bezoek wordt dan maximaal acht personen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik lees wel dat het dan op 75% capaciteit gaat.
Ook prima in mijn ogen, vaak ff te net te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decibel met 75% van de bezoekers des te beter. PussyLounge stage dan gewoon weglaten aub. Vind helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Decibel met 75% van de bezoekers des te beter. PussyLounge stage dan gewoon weglaten aub. Vind helemaal mooi.

Want? Dat jij daar nou niks mee hebt.
Laat voor. Mij die dubbele raw stage maar weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En hoe moet je die 75% bekomen bij uitverkochte evenementen? 75% van het bezoekersaantal van de vorige editie? Weer zo'n regel waar niet lekker over nagedacht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon buitenlanders (excl. de Belgische crew) weigeren en je bent er al, toch? Dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:38 
 
Hardtraxx Addict

simon10pont schreef:
En hoe moet je die 75% bekomen bij uitverkochte evenementen? 75% van het bezoekersaantal van de vorige editie? Weer zo'n regel waar niet lekker over nagedacht is.

75% van het aantal toegestane bezoekers dat op de vergunning vergeven is.
Zo moeilijk is dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
En hoe moet je die 75% bekomen bij uitverkochte evenementen? 75% van het bezoekersaantal van de vorige editie? Weer zo'n regel waar niet lekker over nagedacht is.


75% van max capaciteit, zo moeilijk is het toch niet? xd Je verkoopt dus ook maar 75% van de kaartjes die je andere jaren verkoopt.

EDIT: Miwer was mij net voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:49 
 
Hardtraxx Addict

En ja festivals die al uitverkocht zijn hebben dan nu idd een probleem. Maar een kaart verkoop starten met onzekerheid is sowieso een risico
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:


Is bij het EK nu toch ook het geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb ik dus ook met 5 van de 6 wedstrijden buiten de pot gepist, haha. Laat 't geen voorbode zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Zal vast elke organisatie een eigen manier mee vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopppaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 04:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:


Capaciteit verhogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Sarabande schreef:
Decibel met 75% van de bezoekers des te beter. PussyLounge stage dan gewoon weglaten aub. Vind helemaal mooi.

Want? Dat jij daar nou niks mee hebt.
Laat voor. Mij die dubbele raw stage maar weg

Publiek wat op PL afkomt heb ik niet veel mee :x
Maar ik vermijd die kant van het terrein sowieso altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:


Is bij het EK nu toch ook het geval?


Ze kunnen in hun systeem wel zien welke 75% als eerste een ticket had lijkt me? Eerlijkste zou zijn als ze het op basis van volgorde van kopen doen. Eerst kwam, eerst maalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Grim schreef:
Remi schreef:
Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:


Is bij het EK nu toch ook het geval?


Ze kunnen in hun systeem wel zien welke 75% als eerste een ticket had lijkt me? Eerlijkste zou zijn als ze het op basis van volgorde van kopen doen. Eerst kwam, eerst maalt.

Lijkt. Me ook
Maar lastige dit, vrijdag is alleen weekend gasten dus dan moet je op de vrijdag 25% weren en die mogen dan wel zaterdag en zondag komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Remi schreef:
Maar hoe dan met events die al uitverkocht zijn? Dan krijg je dus een selectie wie wel/niet mag. Pis je straks alsnog naast de pot. :lol:


Is bij het EK nu toch ook het geval?

Wilde net zeggen. Ik had EK kaarten maar ben niet uitgeloot dus helaas pindakaas. Soms moet je gewoon iets en dan lijkt loten niet het leukste maar wel de enige manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dus je bent ingeloot en mag dus gaan of ben je uitgeloot? Niet uitgeloot is dus ingeloot.. Decibel was toch niet uitverkocht? Dus het loot systeem is heel niet aan de orde, B2S kan nog kaarten verkopen tot de max van 75% van 2019.

DQ zou met deze regel een probleem hebben maar Decibel dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdagkaarten en weekend zijn nog gewoon te koop. Mocht dit nog niet op 75% zitten, kan b2s voor nu daar wel een limiet op zetten.
Maar iets in mij zegt dat die 75% regel ook zo maar weer opgeheven kan worden, duurt nog drie maanden dus kan allemaal nog positiever uitpakken dan nu gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 23:16 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Dus je bent ingeloot en mag dus gaan of ben je uitgeloot? Niet uitgeloot is dus ingeloot.. Decibel was toch niet uitverkocht? Dus het loot systeem is heel niet aan de orde, B2S kan nog kaarten verkopen tot de max van 75% van 2019.

DQ zou met deze regel een probleem hebben maar Decibel dus niet

Nee, 2019 heeft er niets mee te maken.
Op de vergunning voor 2021 staaf een aantal toegestane aanwezige personen, hier valt iedereen onder van beveiliging tot djs tot bezoekers.
Van dat aantal mag dus maar 75% aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2021 07:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maar iets in mij zegt dat die 75% regel ook zo maar weer opgeheven kan worden, duurt nog drie maanden dus kan allemaal nog positiever uitpakken dan nu gedacht.


Dan zet je als organisatie de andere 25% van de tickets ook beschikbaar als verkoop zodra het is toegestaan. Als je gaat gokken ga je enkel verliezers hebben. The house (coronavirus) always wins.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten