Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BloodyB schreef:
Maar ik denk wel dat het waar is. Als er dit jaar zo veel minder mensen gepakt zijn met drugs, dan is er vrijer gehandeld. Je maakt mij niet wijs dat er dit jaar ook veel minder drugs aanwezig was.

Denk om en nabij evenveel. Of dacht jij dat men hele containers naar Hilvarenbeek beach had verscheept vanwege de afwezigheid van blauw? Met of zonder blauw wordt er gewoon gehengst en dat 3 dagen festival zonder incidenten is verlopen is een mooi argument om gewoon wat politie op standby te hebben staan. Me dunkt zijn er wel kwesties die veel meer om de aandacht van politie vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:39 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Denk om en nabij evenveel. Of dacht jij dat men hele containers naar Hilvarenbeek beach had verscheept vanwege de afwezigheid van blauw? Met of zonder blauw wordt er gewoon gehengst en dat 3 dagen festival zonder incidenten is verlopen is een mooi argument om gewoon wat politie op standby te hebben staan. Me dunkt zijn er wel kwesties die veel meer om de aandacht van politie vragen.


Dan zijn we het helemaal eens :) Er zijn wat minder mensen gepakt, dus het ging allemaal wat makkelijker dit jaar, dat is wat ik bedoel. Ik geloof inderdaad ook niet dat er meer meegenomen is nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah zo bedoelde je 't. Nee klopt, gewoon om en nabij hetzelfde minus 300 man politie inzet. Lijkt me een fantastische winst, kun je daar mooi een paar joeten bonus voor uitkeren mochten ze dat al verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En je heb een lekker argument als ze weer eens moeilijk doen bij de vergunning aanvraag dat er tekort politie beschikbaar is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
https://www.bd.nl/tilburg-e-o/decibel-outdoor-was-vrijstaat-voor-drugshandel~ae4f58e7/

xd

De burgemeester heeft blijkbaar kennis gemaakt met een aantal wausen :lol:

Citaat:
Ik ben onder de indruk van de enorme professionaliteit bij dit ‘stevige’ evenement met zo’n 50.000 bezoekers, waarbij middelengebruik (ondanks de controle erop) zichtbaar niet wordt geschuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
En je heb een lekker argument als ze weer eens moeilijk doen bij de vergunning aanvraag dat er tekort politie beschikbaar is. :)


Loudfest kan weer terug in Delft :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, s/o naar de chick van Ramon die op zaterdag naar het dag festival schone shirts voor me heeft meegenomen. Ik kwam er vrijdag op de camping achter dat ik deze vergeten was. Ik vond mijn tas al zo leeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Week geleden alweer dat we de laatste dingen aan het pakken waren. Heimwee is still here.

Eigenlijk is alles wel gezegd maar hierbij nog even een shoutout naar de beachparty! Dit waren echt de 2 vetste uren van het weekend. Ongepland daar beland omdat de poolparty vol was, maar hoeveel beter was dit! Onder het zonnetje, in een opblaasband, met een biertje een beetje gek doen in het water!! Hier mag B2s wel een traditie van maken! Jason Payne en The Viper zette ook een heerlijk divers setje neer. Euphorisch, raw, uptempo, oldskool, alles kwam voorbij.

Nu maar hopen dat t volgend jaAr weer zo mooi weer is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb vgm nog niemand zien klagen over het bereik. Maar dè tering ik heb echt heel het weekend iedereen lastig kunnen bereiken. Appjes sturen en sms'en duurde heel lang voordat het verstuurde of binnenkwam. Iets op snapchat of insta stories zetten kon ik al helemaal vergeten.

Verder wel een onwijs vet weekend gehad hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou inderdaad! Al had je soms met vlagen weer al het bereik van de wereld, er was geen pijl op te trekken.

Vond het persoonlijk niet zo erg. Een aantal vrienden van mij zijn vergroeid met dat ding in hun hand. Nu ze geen bereik hadden en het dus geen nut had op hun telefoon te zitten, gingen ze merkbaar meer los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was dit alweer een vet weekend! :D
Veel leuker dan vorig imo, deze keer of wat meer vrienden meegekregen wat resulteerde in te veel drank en kattenkwaad lol.

Geniet even en spot jezelf op deze filmpjes: Assquake VIP bij Chris One en The Haunter of The Dark & Pattern 2 op de Remember-stage. :love:





Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat heerlijk om m'n eigen hyperblije bakkes voorbij te zien stuiteren (CORE hemd, the r3belz filmpje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 00:42 
 
Hardtraxxer

Heb gefigureerd in het filmpje van adaro en the r3belz. Even zwaaien naar de kijkers! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé weer een chick op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hé weer een chick op HT.


chill dat het gelijk in t begin van t filmpje was. Hoefde ik niet zo lang te kijken voor ik aan de bak kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Not my proudest fap
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Remi schreef:
Hé weer een chick op HT.


chill dat het gelijk in t begin van t filmpje was. Hoefde ik niet zo lang te kijken voor ik aan de bak kon.

Ja, heel nice van mij dat ik het direct maar vermeld want ik heb hem dus helemaal afgekeken inb4 een lelijke tjappie op het einde die nog even zwaaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Not my proudest fap


ajoh, heb t op minder gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat B2S nog wat sets online gooien of hoe ist?
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten