Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Mag ik je dan deze aanraden?
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

Heb ze zelf ook, erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor jullie reacties, heb nu gekozen voor KRK Rokits, dit in verband met het verplaatsen naar een andere ruimte dus gekozen voor de RP6 G3 vanwege meer vermogen voor een vrij grote kamer. Heb namelijk bij een audioshop ook nog om advies gevraagd en die raadde wat krachtigere monitoren aan. Moet overigens ook zeggen dat ze uitermate goed bevallen. Zuiver geluid en een hele grote vooruitgang met hetgeen dat ik hiervoor gebruikte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf Adam F5 studiomonitoren en daar komt me een geweldig geluid uit. Ik luisterde naar het verschil met welke krk dan ook en die F5's hoorde ik bij de eerste beat al meteen dat ik die krk's helemaal niks vond. Het is een beetje alsof het geluid wat doffer is dan die F5, terwijl die echt geweldig zuiver en scherp geluid gaven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:41 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Ik heb zelf Adam F5 studiomonitoren en daar komt me een geweldig geluid uit. Ik luisterde naar het verschil met welke krk dan ook en die F5's hoorde ik bij de eerste beat al meteen dat ik die krk's helemaal niks vond. Het is een beetje alsof het geluid wat doffer is dan die F5, terwijl die echt geweldig zuiver en scherp geluid gaven.

Adam is altijd topspul ;)
Ik ben zelf ook geen fan van KRK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
El Mare schreef:
Ik heb zelf Adam F5 studiomonitoren en daar komt me een geweldig geluid uit. Ik luisterde naar het verschil met welke krk dan ook en die F5's hoorde ik bij de eerste beat al meteen dat ik die krk's helemaal niks vond. Het is een beetje alsof het geluid wat doffer is dan die F5, terwijl die echt geweldig zuiver en scherp geluid gaven.

Adam is altijd topspul ;)
Ik ben zelf ook geen fan van KRK.


Nee en ik snap waarom xd Krk rokit RP5 heb ik em mee vergeleken, want dat is in principe dezelfde qua... (lastig uit te leggen :P).
Mja voor de Adam betaal je dan ook wel wat meer he. Ik had deze Adams voor 380 euro, 40 euro verschil met de winkel zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ben aan het twijfelen of ik KRK RP6 of Pioneer S-DJ50X zou halen.. Iemand die me kan helpen een keuze maken of een (beter) alternatief zou kunnen aanbevelen? Het is puur voor het draaien, dus niet produceren. :]
Op dit moment heb ik de Hercules XPS 80 2.0, dus ben wel toe aan iets nieuws.

EDIT: toch maar besloten om voor de Pioneers te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 15:01 
 

Qlown schreef:
Ben aan het twijfelen of ik KRK RP6 of Pioneer S-DJ50X zou halen.. Iemand die me kan helpen een keuze maken of een (beter) alternatief zou kunnen aanbevelen? Het is puur voor het draaien, dus niet produceren. :]
Op dit moment heb ik de Hercules XPS 80 2.0, dus ben wel toe aan iets nieuws.

EDIT: toch maar besloten om voor de Pioneers te gaan. :P


En hoe bevallen ze? Wil die ook gaan aanschaffen misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Ben aan het twijfelen of ik KRK RP6 of Pioneer S-DJ50X zou halen.. Iemand die me kan helpen een keuze maken of een (beter) alternatief zou kunnen aanbevelen? Het is puur voor het draaien, dus niet produceren. :]
Op dit moment heb ik de Hercules XPS 80 2.0, dus ben wel toe aan iets nieuws.

EDIT: toch maar besloten om voor de Pioneers te gaan. :P


Pak Tannoy's Reveal 601A! Beter voor dat geld vind je niet.

http://www.thomann.de/nl/tannoy_reveal_601a.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nu dus eindelijk mijn CDJ setje binnen. En ben is gaan kijken voor monitoren, maar op dit moment niet al teveel geld. Als ik gewoon bij een normale set koop kan ik die monitoren daar ook gewoon op aansluiten of moet er echt een speciale aansluiting op zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb deze http://www.bol.com/nl/p/logitech-z506-s ... 010654928/ boksen van iemand gekregen.

Alle boksjes werken, alleen je hebt een groene bruine en zwarte kabel, maar ik kan er maar 1 in mn laptop. Oftewel ik hoor alleen geluid van de Sub en 2 boksen. Wat kan ik hier voor kopen, of doen om dit te veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Die set is niet bedoeld om het geluid over alle 5 boxen te spelen met normale stereo [2] muziek. Dan gebruik je 2 boxen. Het is een surround set.

Wil je gebruik kunnen maken van alle speakers zul je moeten zorgen dat je over een [externe] 5.1 geluidskaart beschikt. Ook moet je dan daarop nog 5.1 content afspelen. Zoals films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:46 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt voor je reactie, dus als ik een geluidskaart koop met 3x Line-out (luidspreker, 3,5 mm jackplug) zou het wel moeten kunnen? Aangezien het ook 3 kabeltjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Jazeker dan kan je het instellen in de software van je geluidskaart dat ie de achterspeakers ook gebruikt met het spelen van stereo content.

http://tweakers.net/pricewatch/240503/s ... -card.html

Met deze zou het moeten kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Elite

Thanks, is qua prijs ook zeker te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb 2x Krk Vxt 8 monitoren + Krk 10-s subwoofer.

Wat mensen zeggen over dat de vxt versie meer voor t produceren is dat klopt, maar je kunt de hoge / lage tonen afstellen achterop je monitoren.
Het geluid is gewoon veel helderder,beterder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:36 
 
Hardtraxx Addict

Dj Confidence schreef:
Ik heb 2x Krk Vxt 8 monitoren + Krk 10-s subwoofer.

Wat mensen zeggen over dat de vxt versie meer voor t produceren is dat klopt, maar je kunt de hoge / lage tonen afstellen achterop je monitoren.
Het geluid is gewoon veel helderder,beterder!


Is dat niet een gigantische overkill? Vooral met een sub is de plaatsing en akoestiek echt super belangrijk, anders heeft het amper nut en werkt het tegendraads.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner