Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Op een dag in een Hardcore Revival facebook groep... Leuke trivia over een oude plaat als je het mij vraagt :P
Afbeelding

Afbeelding


Komen wel vaker leuke verhaaltjes van artiesten voorbij in de groep! Altijd leuk om te lezen :D

btw, tof dat je member van mn groep bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genosha 28 er ook al aan zit te komen. Met Deathmachine! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat... er zowaar een industrial hardcore track gebruikt wordt in de trailer/als OST van de Netflix-serie Love, Death & Robots?



Track is overigens Ambassador21 - We Are Legion (Matt Green Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 13:22 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Wist je dat... er zowaar een industrial hardcore track gebruikt wordt in de trailer/als OST van de Netflix-serie Love, Death & Robots?

Track is overigens Ambassador21 - We Are Legion (Matt Green Remix)

Gaaf! Zouden er nu meer mensen industrial hc gaan (proberen te) luisteren? :D. Idd wel passende muziek bij dit soort filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als die serie populair wordt en de themesong wordt dat ook dan zou dat wel lachen zijn inderdaad.

Helemaal geen ramp om dit soort industrial een boost te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 14:01 
 
Hardtraxxer

Denk dat het bij bepaalde industrial hardcore sowieso wel zou passen om er video onder te zetten en dat het ook een extra dimensie kan geven aan de beleving ervan. En dat hoeft dan niet altijd met geweld erin (het liefst juist niet wat mij betreft), maar het zou me best vet lijken als je bij een duistere TOA track door een of ander vaag landschap of wereld wordt geleid. Of is het juist de charme van dat soort muziek dat je dat erbij moet verzinnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2019 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie het voor me als bij TOA - DMT. Die breaks zouden goed kunnen werken, de vocalen alleen niet en de kicks ook niet. Kicks werken voor een snelle montage van iets, maar iets rustiger beeld dan zijn vooral kicks te opgejaagd en repetitief voor filmmuziek. Daarom worden in films zelf ook amper housenummers gebruikt als sfeermuziek. Alleen wanneer het specifiek echt van toevoeging is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

De pre-registratie voor Thunderdome is geopend:
https://registration.thunderdome.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 20:09 
 
Hardtraxxer

Melanoisia schreef:
Gaaf! Zouden er nu meer mensen industrial hc gaan (proberen te) luisteren? :D. Idd wel passende muziek bij dit soort filmpjes.

Ik zocht die track laatst op op Spotify op werk, omdat mijn collega het had over "een serie met precies die muziek die jij altijd luistert in de trailer". Zag je bij Ambassador21 de top 5: Allemaal rond de 2000-3000 listens. Nummer 1: Die remix, 70.000 listens :lol:
En dan te bedenken dat het gros van de kijkers nog niet eens weet hoe die track heet, dus dat nummer zou nog veel hoger kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Laar schreef:
Melanoisia schreef:
Gaaf! Zouden er nu meer mensen industrial hc gaan (proberen te) luisteren? :D. Idd wel passende muziek bij dit soort filmpjes.

Ik zocht die track laatst op op Spotify op werk, omdat mijn collega het had over "een serie met precies die muziek die jij altijd luistert in de trailer". Zag je bij Ambassador21 de top 5: Allemaal rond de 2000-3000 listens. Nummer 1: Die remix, 70.000 listens :lol:
En dan te bedenken dat het gros van de kijkers nog niet eens weet hoe die track heet, dus dat nummer zou nog veel hoger kunnen zijn.

Lullige is, in de rest van de serie komt er toch echt geen industrial (of uberhaupt een hardere stijl) terug, dus de omschrijving klopt ook alleen voor de trailer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 22:13 
 
Hardtraxx Elite

De PRSPCT docu is nu te zien op YouTube!
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen