Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke classic in jullie ogen denken het goed te doen als deze word geremixt/geupdate met de hedendaagse sound design en/of artiesten?

Het hoeft niet persé een remix van eén artiest te zijn maar bijv een combinatie van stijlen?

Bijv:

In-Phase & Omegatypez - Supernova

Ik denk dat die plaat in een nieuw jasje het ontzettend goed zou doen en denk dat een Devin Wild, SZP, D-Sturb of Atmozfears het nog best een leuke twist kunnen geven.

Dus kicks van SZP in combinatie met de
Lead van Hard driver/Frequencerz
Screech van de mid van Our Tribe (Devin Wild)

Ik dacht er aan toen ik de remix van Jay Reeve hoorde van Shut Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Denk dat een 2020 update van deze wel eens heel vet zou kunnen uitpakken. Denk dat een experimenteel kickje of gated kicks van een Isaac of D-Block & S-te-Fan er goed onder zouden passen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:


Denk dat een 2020 update van deze wel eens heel vet zou kunnen uitpakken. Denk dat een experimenteel kickje of gated kicks van een Isaac of D-Block & S-te-Fan er goed onder zouden passen. :woot:


Eén van de eerste hardstyle nummers die ik op m'n MP3 op repeat had staan :worship: Jammer genoeg verder weinig tot niets mee gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, die Battle 2 The End is wel echt een goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Total Eclipz

Zelf al eens een remix van gemaakt in beetje het stijltje van ecstatic, ook deze ooit nog vrijgeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dragan - Imitate

Joshua Hiroshy - Endovene
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zelf al eens een remix van gemaakt in beetje het stijltje van ecstatic, ook deze ooit nog vrijgeven :P

Goed om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Wat modernere sounds zou deze wel goed doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zelf al eens een remix van gemaakt in beetje het stijltje van ecstatic, ook deze ooit nog vrijgeven :P

Goed om te weten.


Spobbertiet schreef:
Dragan - Imitate


Zelfde geld voor deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet nog een keer bouncen uit de DAW, en wss ook even wat oppoetsen want ze zijn al wat oud. Maar goed, tijd genoeg nu, dus zal deze week er wel een keer uit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nagoom - Elements
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Moet nog een keer bouncen uit de DAW, en wss ook even wat oppoetsen want ze zijn al wat oud. Maar goed, tijd genoeg nu, dus zal deze week er wel een keer uit gaan.


Nice ben benieuwd :D

Gister de remix competitie gekeken van Frontliner, komen toch best vette dingen uit

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Moet nog een keer bouncen uit de DAW, en wss ook even wat oppoetsen want ze zijn al wat oud. Maar goed, tijd genoeg nu, dus zal deze week er wel een keer uit gaan.


Nice ben benieuwd :D

Gister de remix competitie gekeken van Frontliner, komen toch best vette dingen uit


Ook ontzettend veel troep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 23:05 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:


Denk dat een 2020 update van deze wel eens heel vet zou kunnen uitpakken. Denk dat een experimenteel kickje of gated kicks van een Isaac of D-Block & S-te-Fan er goed onder zouden passen. :woot:


Deze blijft geweldig. Klinkt wel zwaar gedateerd by the way, hahaha! xd

Ik zou er echt heel veel kunnen opnoemen, en hoe wel ik het origineel ook nog steeds graag wil (en ik er zelf ooit een soort 'dj' tooltje van heb gemaakt), zou ik toch echt willen zien dat Noisecontrollers het nummer 'White Stars' ooit eens nieuw leven inblaast. Maar dat is inmiddels zo'n oud en gedateerd nummer, ook nog onder een ander alias zo het schijnt (Universe Twisters), dat ik de kans klein schat dat zoiets werkelijkheid zou kunnen worden.
Ook vrees ik dat Bas waarschijnlijk niet eens meer in het bezit is van zo'n oude plaat als deze, dus het origineel zal waarschijnlijk ook het daglicht niet meer gaan zien.

En ja, ik weet dat het nummer 'Light' er een soort van op is gebaseerd, maar dat is toch niet helemaal hoe ik zo'n update voor ogen had, haha.

Dit is de track die ik bedoel:



Dit is het 'tooltje' dat ik ervan had gemaakt by the way,
voor de liefhebber:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah White Stars, die was ik helemaal vergeten. Wat een pareltje blijft dat joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ook ontzettend veel troep :lol:


Die reactie van hem soms als de climax begint :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
LV1 schreef:




Een grote bak nostalgie :loving: Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteindelijk heeft hij die plaat in een nieuw jasje uitgebracht onder Noisecontrollers - Light.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Nuracore schreef:
Ook ontzettend veel troep :lol:


Die reactie van hem soms als de climax begint :lol:


4:08:16 wtf moet je hier ook mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 14:42 
 
Hardtraxxer



Deze zouden ze echt van mij nog eens mogen herwerken. vind die melodie zo goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
D-Block & S-te-Fan - Total Eclipz

Zelf al eens een remix van gemaakt in beetje het stijltje van ecstatic, ook deze ooit nog vrijgeven :P




Even project geopend en naar hedendaagse sound getild. Nog een keertje bijschaven, dan geef ik hem wel weg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
Ik zou er echt heel veel kunnen opnoemen, en hoe wel ik het origineel ook nog steeds graag wil (en ik er zelf ooit een soort 'dj' tooltje van heb gemaakt), zou ik toch echt willen zien dat Noisecontrollers het nummer 'White Stars' ooit eens nieuw leven inblaast. Maar dat is inmiddels zo'n oud en gedateerd nummer, ook nog onder een ander alias zo het schijnt (Universe Twisters), dat ik de kans klein schat dat zoiets werkelijkheid zou kunnen worden.
Ook vrees ik dat Bas waarschijnlijk niet eens meer in het bezit is van zo'n oude plaat als deze, dus het origineel zal waarschijnlijk ook het daglicht niet meer gaan zien.

En ja, ik weet dat het nummer 'Light' er een soort van op is gebaseerd, maar dat is toch niet helemaal hoe ik zo'n update voor ogen had, haha.



Dit is het 'tooltje' dat ik ervan had gemaakt by the way,
voor de liefhebber (gratis te downloaden):


Leuk tooltje. Kwam in mijn archief ook een 'remake' tegen van The Universe Twisters, uit 2016. Klinkt nergens naar, begon toen net met spelen in een DAW :P.

Maar NC heeft zowat al zijn oude kicks vrijgegeven in zijn laatste sample pack dus een remake dicht bij het origineel zou wel kunnen.

Of deze, heb ergens de full wel een keer gehad (hardstyle/stainless-steel-de-tijdmachine-warm-up-t42406.html).




Weet iemand trouwens waar de vocalen uit deze plaat vandaan komen?

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 20:43 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Maar NC heeft zowat al zijn oude kicks vrijgegeven in zijn laatste sample pack dus een remake dicht bij het origineel zou wel kunnen.

Of deze, heb ergens de full wel een keer gehad (hardstyle/stainless-steel-de-tijdmachine-warm-up-t42406.html).




Weet iemand trouwens waar de vocalen uit deze plaat vandaan komen?



Oh, dat is fijn om te weten. Was van plan binnenkort met een producermaat van mij de pack te gaan kopen! :D

Earthshaker heb ik wel. ;)

Ik verzamel graag van die oude tracks.
Ik heb een speciale map met de complete discografie van Bas, inclusief alle aliassen en onuitgebrachte dingen.
Zijn er in totaal richting de 300 bestanden ofzoiets. Absurd eigenlijk :D
Ik heb denk ik zoveel in bezit als iemand mogelijk nog kan hebben, haha.

Veel van die oude tracks gingen vroeger nog als promo'tjes enzo in de rondte,
(limewire etc.) maar dat is allemaal zo lang geleden dat je echt behoorlijk mazzel
moet hebben om bepaalde tracks nog te hebben.

Ben nog altijd in de hoop ooit de NC collectie compleet te kunnen maken.

Tracks die ik zelf nog graag wil zijn:

- White Stars
- Gaia (origineel)
- Macabre (origineel)
- Shout (origineel)
- All For The Thrill (origineel)

En waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar :D



Ik weet trouwens niet waar de vocals uit die 2-Sidez plaat vandaan komen, helaas! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2020 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Showtek - Raver
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen