Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, denk dat de keuze voor Q wel makkelijk zou zijn.
Adaro: met behulp van supporting acts hopelijk uitverkopen
Rebelion: alleen al door hun sowieso uitverkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Tja, denk dat de keuze voor Q wel makkelijk zou zijn.
Adaro: met behulp van supporting acts hopelijk uitverkopen
Rebelion: alleen al door hun sowieso uitverkopen


Ongetwijfeld. Het blijft alleen wel jammer dat het daarmee een beetje aan z'n doel voorbij schiet.
X-Qlusive draaide altijd om het in de spotlight zetten van artiesten die hun sporen al ruimschoots verdiend hebben.
Rebelion draait natuurlijk wel al ff mee, maar er zijn in die optiek wel artiesten die het meer verdienen.
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld. Het zal vast niet zo zijn dat ze verliezen gaan draaien op een XQ Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:59 
 
Hardtraxxer

100% zeker Rebelion, hebben ook een foto geplaatst met de tekst 'the biggest announcement in our career so far' en de datum 28-01-2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld.


Dit is wel een beeeetje naïef van je Jeroen, denk dat Q juist alle zeilen (heeft) moeten bij zetten om zich door Covid te beuken, een feest met oud en nieuw (lijkt) al te zijn geschrapt, die willen de eerstkomende tijd alleen nog voor zekerheidjes gaan. En daarnaast: het is een bedrijf, waarom zouden ze niet voor de cash cow kiezen? Ze hypen en pushen Rebelion al jaren, daar willen ze nu de vruchten van plukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld.


Dit is wel een beeeetje naïef van je Jeroen, denk dat Q juist alle zeilen (heeft) moeten bij zetten om zich door Covid te beuken, een feest met oud en nieuw (lijkt) al te zijn geschrapt, die willen de eerstkomende tijd alleen nog voor zekerheidjes gaan. En daarnaast: het is een bedrijf, waarom zouden ze niet voor de cash cow kiezen? Ze hypen en pushen Rebelion al jaren, daar willen ze nu de vruchten van plukken.


Ik geef ze ook geen ongelijk hoor, als bedrijf zijnde is dit absoluut de juiste keuze.
Ik zeg alleen dat ik het mooi zou vinden als een organisatie als Q af en toe nog een gewaagde keuze voor een event als X-Qlusive zou durven maken die in mijn optiek de insteek van het evenement veel beter weer zou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk op den duur weer, maar voor nu post corona zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 15:00 
 
Hardtraxxer

@Q-dance aangezien jullie niet op mijn e-mails reageren, probeer ik het maar via hier.

Ik heb twee jaar geleden met de Defqon quiz de derde prijs gewonnen, destijds door Corona is de afhandeling daarvan (begrijpelijk) niet gelukt. Gaat er nog iets mee gebeuren? Ik heb de laatste maanden meerdere keren contact proberen te zoeken met jullie, maar ik krijg geen reactie terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg Q, hoeist nou? In 2 weken tijd al 16 mails van jullie ontvangen? Gaat het helemaal lekker daar?

En elke keer mails met 'speciale aanbiedingen voor jou als dediqated member' terwijl ik dat helemaal niet ben.
Begint aardig op spam te lijken dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen Qapital meer...

Citaat:
2023 will also be a year of change, most heavily felt with the absence of an event that has been an annual tradition since 2013. QAPITAL will not take place this year. We understand that this might come as a shock. It’s a decision that wasn’t easy, but more than ever we want to provide you with the highest quality. Less events means more focus and time to prepare for Defqon.1 and Qlimax, because it’s our duty to provide you with the very best experience possible. We hope you’ll understand this, and we can’t wait to show what we have in store for you next year. It’s going to be special.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 14:02 
 
Hardtraxxer

Opmerkelijke beslissing gezien de huidige populariteit van raw. Vraag me ook af of dit echt te maken heeft met de focus op Defqon en Qlimax, aangezien dit normaal gesproken ook prima te combineren was (over het algemeen hoorde je in ieder geval nauwelijks kritiek op deze 2 feesten). Het zou mij niet verbazen als het meer met de Ziggo Dome te maken heeft, samen met het verhuizen van XQ Holland naar de Gelredome en het wegvallen van Q's NYE feest blijft er nu niks over in de Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Opmerkelijke beslissing gezien de huidige populariteit van raw. Vraag me ook af of dit echt te maken heeft met de focus op Defqon en Qlimax, aangezien dit normaal gesproken ook prima te combineren was (over het algemeen hoorde je in ieder geval nauwelijks kritiek op deze 2 feesten). Het zou mij niet verbazen als het meer met de Ziggo Dome te maken heeft, samen met het verhuizen van XQ Holland naar de Gelredome en het wegvallen van Q's NYE feest blijft er nu niks over in de Ziggo.

Überhaupt blijven er weinig Q feesten over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het vooral met de Ziggo te maken heeft. En Qapital in een andere venue zou geen qapital zijn.

Daarnaast ben ik wel een voorstander van minder feesten op de kwaliteit die we gewend zijn ipv tegen beter weten in de boel uitsmeren waardoor het merk Q-dance "minder waard" wordt omdat de kwaliteit minder is.

Het is jammer, het is pijnlijk, maar het is precies wat je kon verwachten na COVID.

Aantal geweldige Qapital edities gehad, maar moet ook wel eerlijk toegeven dat het zich de laatste jaren niet echt wist te onderscheiden van andere raw events. Dus ben vooral rouwig als ik het vergelijk met de geweldige edities die ik heb meegemaakt t/m 2016. Zou ook niet weten hoe ze dit weer een nieuwe impuls konden geven.

Wie weet als de scene weer wat normaliseert wbt de populariteit van raw en andere hardstyle dat ze weer een unieke qapital kunnen geven zoals de allereerste edities met wat onverwachte namen die misschien niet meteen als 100% raw beschouwd worden. Dat maakte Qapital in het begin wel een onderscheidend event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallende stap van Q-dance, ze kregen Qapital toch wel uitverkocht en de trend zit het feest niet tegen voor mijn gevoel. Te weinig medewerkers om de kwaliteit niet te waarborgen of een te dure Ziggo Dome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ze kregen Qapital toch wel uitverkocht


Volgens partyflock was 2017 de laatste editie die uitverkocht was. 2018, 2019 en 2022 waren allemaal niet uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ok. Ik was in de veronderstelling dat Qapital altijd wel liep. Kan het ook mishebben uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter nu stoppen ook in plaats van het binnen een paar jaar te laten doodbloeden. Of een fiasco zoals Impaqt vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Volgens partyflock was 2017 de laatste editie die uitverkocht was. 2018, 2019 en 2022 waren allemaal niet uitverkocht.


2018 was mijn eerste editie en die was wel uitverkocht! 2019 inderdaad niet, toen 2022 wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg jammer, kon altijd wel goed uitkijken naar Qapital! Altijd goed geregeld, dikke muziek en in de Ziggo dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 09:38 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd of de ID&T groep nog iets gaat doen met de Gelredome (nacht) vergunning van Hard Bass. Heb ooit iets gelezen over dat die wel gevuld moet worden, omdat andere partijen er anders naar mogen dingen. Is wel al weer jaren geleden, kan best dat de afspraken nu anders zijn. Anyways...... Wat zou een mooie invulling zijn? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 10:51 
 
Hardtraxxer

opaa schreef:
Ben benieuwd of de ID&T groep nog iets gaat doen met de Gelredome (nacht) vergunning van Hard Bass. Heb ooit iets gelezen over dat die wel gevuld moet worden, omdat andere partijen er anders naar mogen dingen. Is wel al weer jaren geleden, kan best dat de afspraken nu anders zijn. Anyways...... Wat zou een mooie invulling zijn? :)

Het zou mij echt verbazen als er iets komt buiten Qlimax en X-Qlusive.
Ik vraag mij zelfs af of X-Qlusive een zekerheid is.

Misschien Dediqated 2024? Daar hoop ik in ieder geval wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee of er nog echt een binnen concept te vinden is dat uitverkoopt.
XQ holland werd hem niet, Hard Bass wellicht vanwege de naam als je het weer een keer probeert..
Qlimax zal altijd blijven maar meer richten op toeristen..
Zodra de prijzen €100 voor een binnenfeest kost ben je mij al gauw kwijt en ik denk met mij vele anderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou eerder denken dat Q dan geen binnenfeesten in het Gelredome meer gaat doen als het niet uitverkoopt. De hoge prijs komt voornamelijk door de torenhoge prijzen die de eigenaar van het Gelredome vraagt. Buiten de Ziggodome is er ook niet echt een alternatief, en dat is ook niet de goedkoopste en meest chille venue.

Qlimax blijft nog wel even maar buiten iets als Dediqated, wat door de occassion wel gaat verkopen, zie ik niks nieuws meer komen in het Gelredome. Want als ze die pakken of iets als de Ziggodome moeten ze toch weer een gigantisch prijskaartje er aan plakken.

Ik denk oprecht dat Q er eens beter aan doet weer kleinere feesten te organiseren.

Qua grote feesten valt er bijna niks nieuws te halen. De garantie voor uitverkopen en grote winst is belangrijker dan iets nieuws opbouwen. Als je wilt uitverkopen heb je nou eenmaal de zelfde populaire namen nodig die het zelfde populaire setje doen als op elk uitverkopend feest op de zelfde grote venues die een fortuin kosten. En dat jaagt de ticketprijs omhoog.

Maak de venues kleiner zodat je niet een extreem hoge ticketsale hoeft te hebben en je kan weer gaan spelen met nieuwe concepten. Je ziet nu juist bij andere kleine en middelgrote feesten dat ze naam hebben opgebouwd en steevast uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Misschien Dediqated 2024? Daar hoop ik in ieder geval wel op.

Om het 24e jubileum van Q-dance te vieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 00:09 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Citaat:
Misschien Dediqated 2024? Daar hoop ik in ieder geval wel op.

Om het 24e jubileum van Q-dance te vieren?


Hij bedoeld natuurlijk 2025. Maar dat wist jij ook wel... In 2020 is de laatste keer Dediqated geweest.

Al was die editie uiteindelijk niet uitverkocht. Het zal niet veel gescheeld hebben, want het stadion was best goed gevuld, maar het was niet uitverkocht. Met de huidige prijzen zal zo’n productie neerzetten een duur geintje worden en ga je waarschijnlijk naar prijzen van +€100 per ticket. Dit i.c.m de enorme verschillen in de muziek tegenwoordig en de afnemende groep ‘oudere hardstyle liefhebbers’ kon zo’n editie in 2025 nog best een spannende aangelegenheid worden om goed je kaarten te verkopen. De jongere generatie zit voor het overgrote deel waarschijnlijk niet te wachten op millennium hardcore en hardstyle classics en de wat oudere groep wil niet dat er te veel nadruk op de huidige muziek komt te liggen. Ik vond de vorige editie echt super, maar ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je nu op zo’n kantelpunt qua markt en je doelgroepen zit en dat hierdoor de animo misschien wel minder is dan in 2020 door keuzes die je moet maken. Ga je bijv nog wel voor een Qlubtempo parade reverse bass en/of italian hardstyle? Ik zou er absoluut weer een kaart voor kopen, maar als dat soort zaken verdwijnen wordt het voor mij al een grote twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 00:10 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik zou eerder denken dat Q dan geen binnenfeesten in het Gelredome meer gaat doen als het niet uitverkoopt. De hoge prijs komt voornamelijk door de torenhoge prijzen die de eigenaar van het Gelredome vraagt. Buiten de Ziggodome is er ook niet echt een alternatief, en dat is ook niet de goedkoopste en meest chille venue.

Qlimax blijft nog wel even maar buiten iets als Dediqated, wat door de occassion wel gaat verkopen, zie ik niks nieuws meer komen in het Gelredome. Want als ze die pakken of iets als de Ziggodome moeten ze toch weer een gigantisch prijskaartje er aan plakken.

Ik denk oprecht dat Q er eens beter aan doet weer kleinere feesten te organiseren.

Qua grote feesten valt er bijna niks nieuws te halen. De garantie voor uitverkopen en grote winst is belangrijker dan iets nieuws opbouwen. Als je wilt uitverkopen heb je nou eenmaal de zelfde populaire namen nodig die het zelfde populaire setje doen als op elk uitverkopend feest op de zelfde grote venues die een fortuin kosten. En dat jaagt de ticketprijs omhoog.

Maak de venues kleiner zodat je niet een extreem hoge ticketsale hoeft te hebben en je kan weer gaan spelen met nieuwe concepten. Je ziet nu juist bij andere kleine en middelgrote feesten dat ze naam hebben opgebouwd en steevast uitverkopen.


Helemaal mee eens…
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen