Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dat niet een beetje rond die tijd toen ie ook met Shilo naar buiten kwam? Of was dat later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
Basshunterzz schreef:
@Q-Dance, natuurlijk heel leuk dat jullie de set van Headhunterz op Defqon.1 2010 op Network hebben gezet. Maar het zou ook handig zijn als dat niet een of andere random White set oid is :P


Headhunterz draaide toen deels een beetje een gekke set met dit soort muziek. Klopt dus wel :).


Oh dit meen je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 21:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Headhunterz opende inderdaad toen met een alternatieve set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 14:41 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Als het goed is krijgen alle prijswinnaars uiterlijk deze week bericht, uiteraard gaan we ze allemaal waarmaken!


Weten jullie het zeker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 17:20 
 
Hardtraxxer

Krijg net een mail van Verknipt Oud en Nieuw in Ziggo.
Dus geen Q Oud en Nieuw (in Ziggo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verknipt heeft een NYE feest in het Klokgebouw in Eindhoven, dus dan zouden ze 2 feesten tegelijk geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Verknipt heeft een NYE feest in het Klokgebouw in Eindhoven, dus dan zouden ze 2 feesten tegelijk geven?


https://www.ziggodome.nl/event/12412657 ... -your-mind

Dat doen ze blijkbaar inderdaad, al is het feest in de Ziggo een samenwerking met een andere organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dat doen ze blijkbaar inderdaad


Die hebben er flink zin in dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Joey schreef:
Dat doen ze blijkbaar inderdaad


Die hebben er flink zin in dan :huh:


Het feest en het principe van een rave is populairder dan ooit, dus snap het op zich wel.

Wat Q ook organiseerde in de laatste jaren op NYE verkocht nooit uit, het waren ook 13/12 line-ups waar net niemand wat mee kon. Het is nou eenmaal zo tegenwoordig dat je met een line-up die breed over hardstyle is opgezet op een groot feest niks meer uitverkoopt.

Verknipt zie ik dat wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die geven sowieso flink gas. En die (techno) hoek is onder jeugd gewoon zeer populair, he. Met ADE 5 feesten waarvan er 4 uitverkocht zijn, alleen voor de house-avond zijn nog kaarten te koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Joey schreef:
Dat doen ze blijkbaar inderdaad


Die hebben er flink zin in dan :huh:

Die gasten komen om in de events en ze verkopen stuk voor stuk lachend uit. De nieuwe trend is wel gevonden lijkt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:56 
 
Hardtraxxer

Nou lijkt me Verknipt in Ziggo, of eigenlijk elk technofeest in Ziggo niet heel nice. Het past naar mijn idee niet zo goed.
Dat Awakenings het uitverkocht krijgt tijdens ADE snap ik wel, met de grote namen. Ben benieuwd of ze dit uitverkocht krijgen.

Plaatste het hier voornamelijk voor de afwezigheid van een Q feest met O/N (in Ziggo in ieder geval) :innocent:
Na QBase het volgende feestje wat niet terug komt na Corona?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb je wel gelijk in.

Bekende van me was ook naar Awake X KNTXT in de Ziggo. Hij is fan van beiden en is eerder naar die feesten geweest maar de Ziggo Dome sloeg de hele sfeer en atmosfeer dood. Het is absoluut geen locatie voor een technofeest, het voelt dan haast meer als een concert/show aan, wat meer bij hardstyle/hardcore/big room house past.

Maar doordat daar de grote namen staan verkoopt het wel uit inderdaad. Ik vind het prima verder, laat mooi ruimte over in de Gashouder tijdens ADE en trekt dat grote publiek mooi daar heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Puur op gevoel, en een beetje gebaseerd op zulke verhalen, heb ik daarom ook mijn kaarten voor komende Awakenings x KNTXT verkocht. Maar dat is een andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

reem kom toch feeste vrijdag bij lofi dat gaat zo godsgruwelijk gezellig worden he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Aiming to create a collective state of getting lost and finding meaning in the dimension of the dancefloor.


Ik wil liever gewoon domeweg pompen. Daarnaast:

Daarnaast:
Citaat:
The event will have a no-camera policy. Phones will be stickered at the entrance.

Ik kan dus niks op mijn TikTok plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als je die er af haalt, krijg je de technopolitie op je dak want je moet genieten van het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 17:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
En als je die er af haalt, krijg je de technopolitie op je dak want je moet genieten van het moment


Zou top zijn.

Geen probleem dat mensen af en toe een filmpje van het feest zelf, een nummer, de artiest oid maken. Doe het zelf ook en vind ook dat dat moet kunnen.

Maar het is vooral dat achterlijke volk met een negatief IQ dat alles fotografeert en filmt met de flits permanent aan. Dat is echt mokerirritant als je in het publiek staat, ook omdat ze je aan de kant gaan beuken om ruimte voor een foto of filmpje van anderen te maken.

Daar is die hele regel voor. Camera afplakken vind ik ook wat ver gaan, meerdere clubs waar ik ben geweest verbieden flitsen of plakken het af, wat al heel wat scheelt en de manier moet zijn bij indoor locaties. Iedereen die met die flits irritant doet er uit janken is een top beleid.

Ben zelf niet voor dat strenge beleid maar ik heb beiden nu meegemaakt en met zulk beleid is de sfeer gewoon objectief beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 18:17 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Heb je wel gelijk in.

Bekende van me was ook naar Awake X KNTXT in de Ziggo. Hij is fan van beiden en is eerder naar die feesten geweest maar de Ziggo Dome sloeg de hele sfeer en atmosfeer dood. Het is absoluut geen locatie voor een technofeest, het voelt dan haast meer als een concert/show aan, wat meer bij hardstyle/hardcore/big room house past.

Maar doordat daar de grote namen staan verkoopt het wel uit inderdaad. Ik vind het prima verder, laat mooi ruimte over in de Gashouder tijdens ADE en trekt dat grote publiek mooi daar heen.

Vind het hierin ook opvallend dat ze AFAS hebben overgeslagen (als in net groter, maar misschien niet te). Ze ruiken waarschijnlijk geld, maar ben benieuwd of t werkt in de long run.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle Awakenings feesten zijn uitverkocht, dus ik denk dat dit voor hun een prima zet is. Ik ben het absoluut met je eens dat de gashouder eindeloos meer sfeer heeft, maar blijkbaar zijn die feesten met Tale of Us, Charlotte de Witte gewoon mateloos populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:25 
 
Hardtraxxer

Wie o wie heeft de Januari XQlusive?
Wie gun je 'm?
Zou die überhaupt komen (focus in organisatie / keuzes maken)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Wie o wie heeft de Januari XQlusive?
Wie gun je 'm?
Zou die überhaupt komen (focus in organisatie / keuzes maken)?

Rebelion zijn de geruchten volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wie o wie heeft de Januari XQlusive?
Wie gun je 'm?
Zou die überhaupt komen (focus in organisatie / keuzes maken)?


Rebelion is ook al bekend toch? Of was dat nog een gerucht.

Logische keuze wel, denk dat dat ook één van de weinige AAA namen is die momenteel een succesvolle XQlusive kan hebben.

Had het Adaro wel gegund, maar vraag me af of die een HMH vol krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:56 
 
Hardtraxxer

Adaro zou perfect zijn. Snapt het goed en kun je in principe een hele avond mee vullen.

Maar is bij het grote publiek niet groot genoeg nee, zeker niet in vergelijking met Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Adaro best een redelijke fanbase heeft. Daarnaast genoeg supporting acts om een hele mooie line up neer te zetten. Zou na X-Qlusive B-Front weer een hele interessante kunnen worden.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen