Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:36 

Hardtraxx Veteran

Tja, denk dat de keuze voor Q wel makkelijk zou zijn.
Adaro: met behulp van supporting acts hopelijk uitverkopen
Rebelion: alleen al door hun sowieso uitverkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:54 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Tja, denk dat de keuze voor Q wel makkelijk zou zijn.
Adaro: met behulp van supporting acts hopelijk uitverkopen
Rebelion: alleen al door hun sowieso uitverkopen

Ongetwijfeld. Het blijft alleen wel jammer dat het daarmee een beetje aan z'n doel voorbij schiet.
X-Qlusive draaide altijd om het in de spotlight zetten van artiesten die hun sporen al ruimschoots verdiend hebben.
Rebelion draait natuurlijk wel al ff mee, maar er zijn in die optiek wel artiesten die het meer verdienen.
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld. Het zal vast niet zo zijn dat ze verliezen gaan draaien op een XQ Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:59 

Hardtraxx Newbie

100% zeker Rebelion, hebben ook een foto geplaatst met de tekst 'the biggest announcement in our career so far' en de datum 28-01-2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 15:27 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld.

Dit is wel een beeeetje naïef van je Jeroen, denk dat Q juist alle zeilen (heeft) moeten bij zetten om zich door Covid te beuken, een feest met oud en nieuw (lijkt) al te zijn geschrapt, die willen de eerstkomende tijd alleen nog voor zekerheidjes gaan. En daarnaast: het is een bedrijf, waarom zouden ze niet voor de cash cow kiezen? Ze hypen en pushen Rebelion al jaren, daar willen ze nu de vruchten van plukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
Ik denk dat Q genoeg cash cows heeft qua evenementen, dus het zou mooi zijn om ook nog iets "voor de liefhebber" te houden in plaats van voor het geld.

Dit is wel een beeeetje naïef van je Jeroen, denk dat Q juist alle zeilen (heeft) moeten bij zetten om zich door Covid te beuken, een feest met oud en nieuw (lijkt) al te zijn geschrapt, die willen de eerstkomende tijd alleen nog voor zekerheidjes gaan. En daarnaast: het is een bedrijf, waarom zouden ze niet voor de cash cow kiezen? Ze hypen en pushen Rebelion al jaren, daar willen ze nu de vruchten van plukken.

Ik geef ze ook geen ongelijk hoor, als bedrijf zijnde is dit absoluut de juiste keuze.
Ik zeg alleen dat ik het mooi zou vinden als een organisatie als Q af en toe nog een gewaagde keuze voor een event als X-Qlusive zou durven maken die in mijn optiek de insteek van het evenement veel beter weer zou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:59 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk op den duur weer, maar voor nu post corona zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 15:00 

Hardtraxxer

@Q-dance aangezien jullie niet op mijn e-mails reageren, probeer ik het maar via hier.

Ik heb twee jaar geleden met de Defqon quiz de derde prijs gewonnen, destijds door Corona is de afhandeling daarvan (begrijpelijk) niet gelukt. Gaat er nog iets mee gebeuren? Ik heb de laatste maanden meerdere keren contact proberen te zoeken met jullie, maar ik krijg geen reactie terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 18:30 

Hardtraxx Veteran

Zeg Q, hoeist nou? In 2 weken tijd al 16 mails van jullie ontvangen? Gaat het helemaal lekker daar?

En elke keer mails met 'speciale aanbiedingen voor jou als dediqated member' terwijl ik dat helemaal niet ben.
Begint aardig op spam te lijken dit.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen